четвъртък, декември 20, 2012

Предайте на дядо Коледа!

Преди няколко дни, сестра ми проведе разговор с племенницата ми Дарина (8):
– Дара, няма ли да пишеш писмо на дядо Коледа?
– Не!
– Защо не?
– Защото искам телефон за Коледа, а дядо Коледа не носи телефони, а само играчки.
– Нищо де, ти напиши, пък може да донесе.
– Ох, добре.

„Мили Дядо Коледа,
аз нямам търпение да дойдеш.

Дядо Коледа, аз искам заКоледа няколко неща – аз искам Айфон 5, галакси S3 мини на Samsung, таблет на Acer, още искам един апарат Canon, но не като на мама.

И още искам Samsung Pocket и един обикновен телефон с камера.

Дядо Коледа, обещаам да пазя всички неща, няма да ги чупя или губя.

от Дарина за 
Дядо Коледа.“

– Дара, ама ти не си написала, че ще слушаш и ще бъдеш добра ученичка? – подсеща я майка ѝ.
– Мамо, не виждаш ли, че няма повече място, – показва листа Дара.

Моля ви, ако някой от вас познава дядо Коледа, да му предаде горното писмо!

10 коментара:

Светличе каза...

Това дете знае повече от мене за названията на тия странни технологични джаджи, бах бааму да са живи и здрави твоите племеннички и да ги нацункаш по бузките от мене! Хо хохохохохохохо! Аз отива ман Хобит в 20 часа.

Стойчо каза...

Тая година Дядо Коледа го побъркаха от смартфони, горкия старец...

Комитата каза...

Поне ще му дадат големи отстъпки

САНДО каза...

Дядо Коледа не разбира нищо от смартфони... За последно бачкаше при Кока Кола :-))))

Vanya Grigorova каза...

Това дете знае какво иска от живота ... :-)

Анонимен каза...

Поредното дете, в което е насадена "чалга култура". Знае всичко ново, скъпо, модерно, желае да го притежава, защото така ще гъзарее пред приятелчетата си. И роднините явно се гордеят.

А проблемите идват късно - като стане тийнейджър. Но тогава ще е прекалено късно. И тогава тук вместо "племеницата ми Дарина (16) се класира на национален кръг за олимпиада по...", ще се чете... абе за разни други неща. Например как чичото "първенючи" по разни театри и художествени галерии, с което да се самоизтъква като "интелектуалец".

Коментарът ми е злобен? Да, такъв е. Зарази последното изречение.

Стойчо каза...

Съгласен съм с горния анонимен – коментарът му е много злобен

Комитата каза...

Както в живота трябва да има хора, които да почистват канализацията, така и в коментарите трябва да има такива, които отпушват затлачената мъка да плува по повърхността ;-)

Ценен коментар!

Анонимен каза...

Тя очевидно чакаше той да си излезе.
— Не съм направила такова нещо — повтори тя. — За нищо на света не бих го направила.
— Добре, щом твърдиш — рече той.
— Точно така казва и госпожата тук. — Тя отново се върна към текста си.
— Какво ще има днес следобед по телевизията? — отегчено запита той.
Този път тя не вдигна глава.
— Пиеса, която след десет минути ще предават по четирите телевизионни стени. Тази сутрин получих по пощата моята роля. Бях им изпратила няколко капака от консервени кутии. Те пишат сценарий, в който една от ролите липсва. Това е съвсем нова идея. Липсващата роля е на домакинята — това съм аз. Когато дойде време за моята реплика, те всички поглеждат към мен от трите телевизионни стени и аз я произнасям. Ето например мъжът казва: „Ти какво мислиш по този въпрос, Хелън?“ И ме поглежда, а аз седя тук, насред сцената, разбираш ли? И му отговарям, отговарям му… — Тя млъкна и проследи с пръст един ред от текста: — „Мисля, че е великолепна!“ И след това пиесата продължава, докато той каже: „Ти съгласна ли си с това, Хелън?“, и аз казвам: „Разбира се!“ Нали е много забавно, Гай?
Той стоеше в хола и мълчаливо я гледаше.
— Много е забавно! — повтори тя.
— За какво се говори в пиесата?
— Нали току-що ти казах! Има три действуващи лица: Боб, Рут и Хелън.
— И после?
— Наистина е много забавно. Ще бъде даже още по-забавно, когато ще имаме възможност да инсталираме четвъртата телевизионна стена. Според теб колко време трябва да спестяваме, за да махнем четвъртата обикновена стена и да инсталираме на нейно място телевизионна? Струва само две хиляди долара.

Рей Бредбъри, "451 градуса по Фаренхайт"

Весели празници от АнонименЪ!

Комитата каза...

Весели празници!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)