сряда, октомври 03, 2012

Сбогом на дизела – покана за уикенда

Нещо ми е тръгнало тези дни на продуктово позициониране. Но какво да се прави, поканите валят отвсякъде.

В събота и неделя ще има EcoBoost уикенд, организиран от Ford и Autobild, от 9 до 19 часа на пл. „Александър Невски“

Идеята е, че всеки може да вземе за тест драйв новия Форд Фокус, и да види дали наистина новият двигател харчи толкова малко, колкото се твърди.

EcoBoost двигателят е ювелирно произведение на науката и техниката – трицилиндров, изработван с микронна точност, така че да се постигне разход от 4,8 на сто!

Не разбирам много от двигатели, но ниският разход определено ми е интересен.

Тих е, но издава звук с малко странен тембър, нали е трицилиндров, а на пътя се държи много добре.

Аз го тествах пролетта, но тогава ми се падна да преодолявам софийските задръствания в 18 следобяд и не ми беше много до удоволствие от шофирането. Иначе на дълъг път беше супер.

Дето се вика, можете сами да го пробвате през уикенда. Аз ще мина поне за малко.


Тук обясняват, че въртящият момент дори при ниски обороти е висок







Снимките са от тест-драйва през пролетта, когато се провалих жестоко в задръстванията и заех почетното последно място по икономичност ;-)

Значи, събота и неделя, от 9 до 19 часа, пл. „Александър Невски“. Може би ще се засечем.

4 коментара:

dzver каза...

182кс форда, който тествах миналата година беше страхотен. Ако си купувам нов форд бих се спрял на него или подобен.

125кс 3 цилиндровия двигател изглежда оптимизиран за градско без задръствания (<50 км в час). Над тази скорост не виждам разходът да е 4.8. Това пак е една много хубава кола, просто не е точно икономична, особено в сравнение със съвременен дизел.

Не знам защо отправят такова послание. И без това разходът за гориво е сравнително малък разход в общата цена на притежаване на един автомобил.

Ангел Грънчаров каза...

Да се надяваме, че скоро НАСА ще даде на г-н Комитата да тества една от космическите совалки, та да се запилей той най-сетне на пътешествие в Космоса - за по-дълго време! :-)

Стойчо каза...

Ангеле, и в Космоса има интернет :D

Комитата каза...

Ангеле, дано някой те чуе, човек! Пътува ми се в космоса ;-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)