понеделник, октомври 01, 2012

Нов имидж, нов късмет

През пролетта, знаете че спечелих от Мтел Медиа Мастърс много яка награда, а наскоро Мтел ме зарадваха с нов подарък – получих една кутия със следните неща:



 Голям шоколадов бонбон. Животът му извън кутията беше съизмерим с продължителността на живота на Хигс бозона в познатата вселена.

Готиното минималистично плеърче GoGear Sounddot на Phillips. Ей всички са тръгнали да имитират Apple, бе. Плеърчето може само напред, назад, плей, пауза, и увеличаване и намаляване на звука. Вече го ползвам, благодаря ;-)


Писмо, в което обясняват, че всъщност съм изял частица от Мтел. Оппа!

 В директориите на плеърчето имаше материали:

Особено тази козметично странна картинка ме озадачи. После разбрах, че не съм бил единствен.

Озадачен съм и от новото лого на Мтел, „М“ много не си личи и е със странни пропорции, така че аз възприемам само „тел“ накрая. Имам нужда от усилие, за да забележа „М“ в знака, който напомня знака за безкрайност или токовете на Фуко от електротехниката.

Без да съм дизайнер, съвсем грубо скицирам една идея за логото.





Не мога да разбера, защо често българските фирми се страхуват да възприемат един от двата най-широко разпространени стила на логотипи:

картинка

2 коментара:

Стойчо каза...

И според мене прилича на лого на фирма за тел и други медни/алуминиеви продукти

mdam каза...

Мда новото лого е фарс. Средностатистическия клиент ще го осмисли едва след 6 месеца. Този проблем ще бъде облекчен от многото кинти с които разполагат за разяснителна кампания по телевизиите(как се казва, налагане на новото лого?). Обаче втория проблем с тоя tel дето първо стои на майната си и ме прави разноглед - къде да се фокусирам?!? Твоя вариант, ако не съвършен е поне по-добър и ясен. Колегите от офиса се бъзикаха че с тая безкрайност, прилича повече на ethernet loop. Поне е ясно за който се сеща, че тва вече не е само безжична компания ами слагат и жици(оптична тел за жалост на братята).

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)