събота, септември 15, 2012

Този луксозен министър-председател



“Купихте тези два нискотарифни Еърбъса”, които се чудим какво да правим. Затова ги пращаме да возят, който ги поиска”, бяха думите на Борисов. Те бяха отправени към депутатите на БСП в пленарната зала.

 Борисов: Тоя евтин “Еърбъс” става само за возене на футболисти, Offnews


По дървена стълба бях отведен на горния етаж, където се намираха спалните. Стаята, в която влязох, беше мебелирана скромно, с голямо легло, нощни лампи със старинни абажури и почти голи стени. Може би единственият модерен елемент беше отоплението. Разглеждайки обстановката, не можех да не си помисля колко скромни са били българските монарси в сравнение с техните „народни“ наследници. Спомних си за кой ли път известна фраза на член на Политбюро по адрес на бившата монархия:
„Поне дворци да ни бяха оставили! А те — кокошкарници!“ 
Може би затова всеки член на Политбюро, всеки жаден за блясък местен ръководител се опитваше да надмине „кокошкарниците“ на царете.
Георги Марков, Задочни репортажи за България 


Без да искат, опозицията и гражданството напипаха една болна тема за премиера Борисов – че правителствените самолети са твърде скромно обзаведени за неговите претенции. Ето, той иска да се вози като емира на Катар, а какво получава – летящи нискотарифни кокошкарници!

Малко нахално от страна на момчето, расло с филия със свинска мас в ръката на селската мера, при положение че дори бившият монарх често ползваше редовни полети за пътуванията си.

В крайна сметка, да не забравяме с какви пари се купува всичко това.

Кой, кой плаща за този твърде луксозен министър-председател!?

Препрочитайки Георги Марков, мисля че си доуточних критерия за това, какъв да НЕ бъде следващия министър председател.

Следващият министър-председател НЕ трябва да бъде ловец, спортист, полицай или потомствен червен аристократ.

P.S. Поднасям извиненията си на тези, които очакваха текст насочен към настоящето, а не към миналото. Щях да пиша за важността от възпитаването на вкус в обществото (литературен и всякакъв).


42 коментара:

Анонимен каза...

Никак не съм убеден, че смисълът на казаното от Борисов е свързан с копнеж по липсващия лукс. Политиката на сегашното правителство относно правителствената авиация е всъщност противоположна, има стремеж към ограничаване на разходите - единият от поръчаните от предишното правителство обикновени пътнически еърбъси беше отказан. Самото поръчване на два пътнически еърбъса А319 беше акт на зле разчетена, демонстративна властова грандомания. Имало е и по-рационални варианти като например един по-евтин и по-скромен като размери и капацитет самолет от бизнес-клас, например от фамилията Bombardier Global. Да си припомним:

30 сеп 2009, 12:53

Правителството запазва единия от скандалните "Ербъс"-и

Правителството ще запази 1 от двата самолета "Ербъс", придобити със скандалните лизингови договори от предишното правителство. Това съобщи транспортният министър Александър Цветков по-рано днес след заседанието на Министерския съвет. Той уточни, че правителството е избрало най-малкото зло за държавата. Платеното за втория самолет ще се прехвърли по квотата на първия, а доставчикът на летателните апарати BHAir ще се откаже от съдебни претенции за неустойки от кабинета.

Правителственият Ту-154 ще остане още една година на разположение на кабинета като резервен самолет, а след това ще се продава, допълни министърът. Той обясни и че вече е приключил анализът за правителствения авиоотряд и скоро ще се вземат решения за неговото бъдеще.

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/09/30/792183_pravitelstvoto_zapazva_ediniia_ot_skandalnite_erbus-i/

АнонименЪ

Анонимен каза...

П. п. Думата "нискотарифни" може да се отнася и към класите на салоните и броя на местата в пътническите еърбъси, тоест пак да не става въпрос за някакъв извънреден лукс, надхвърлящ този на стандартното оборудване.

АнонименЪ

Ангел Грънчаров каза...

За разлика от двамата по-горе коментиращи смятам, че Комитата напълно правилно и точно е разчел смисъла на министър-председателската реплика за самолетите, която именно така добре се съчетава с представите и нормите на една селско-парвенюшка психология, на която същият е толкова бляскав носител и представител...

Георги Павлов каза...

Намекът за това, че Бойко е "нахален" да иска хубав самолет (забележете, само иска, а нищо не прави: нито си доставя по-скъп самолет, нито ползва много-много този), а Симеон си падал по гражданската авиация е просто НЕВЕРЕН.

За Бойко казахме защо.

За Симеон: кога успяхте да забравите скандала за италианската детска болница? По него италианското следствие беше записвало разговори между Пиерпаоло Черани и италианския ни кралски братовчед. В тези разговори неколкократно се казва как Симеон постоянно иска и ползва частен самолет. (И други неща.)


Така че.. освен анализ на думите, може би трябва да направим анализ на делата. А той е жесток:

- ББ ползва един, а не два самолета, и то рядко.
- Симеон ползва не един (държавния), а два (държавен и частен) самолети.

Георги Павлов каза...

Относно бита на Борис III - наистина скромен - и този на ББ.

Кога забравихме как изглежда жилището на ББ? То беше коментирано в този блог!!


Къде видяхте особен лукс там?!


Вижте, ББ може да бъде критикуван за десетки неща, но за лично разточителство - едва ли.

Комитата каза...

Е, то едното не пречи на другото.

За Тодор Живков се оказа, че притежава едно одеалце и скъсани чорапи.

Но това не му попречи да нацвъка държавата с резиденции.

Емил Димитров и ББ също нямат частни самолети, но не биха отказали държавния за частни цели.

За съжаление, няма как да направим статистика кой как се е возил с държавните самолети и хеликоптери до момента, защото е много труден достъпа до тая информация. Но някой ден и това ще стане.

Martin "Mr. Festival" Karnolsky каза...

Не знам, момчета. . . Преди много години, вече не помня колко, когато СДС взе власта на изборите, моята баба направи коментар на моята радост и изказвания от рода: "Ех, бабо, сега нашите грей к`во ше направят!" - "Мойто момче, до като тези новите се наядат ще мине много време! И пак не е сигурно дали ще оставят нещо за народа. . ."
Баба ми навърши 93 години на 10.09.2012г. Да е жива и здрава! само тя знае какво пати.

Оставям на вас анализите. Аз нямам много понятие от тези неща.

Анонимен каза...

Г-н Павлов, правителствената авиация има два самолета, един Airbus A319-111 с регистрация LZ-AOB, поръчан по времето на Станишев, и един бизнес-джет Dassault Falcon 2000 с регистрация LZ-OOI, купен преди около десетина години. Освен това тя използва и няколко хеликоптера за вътрешни полети. В някои ситуации се лети и с машини на ВВС и Гранична полиция, като между парковете на тези институции се правят и размени. В общата оценка сте напълно прав, сегашното правителство не само не е поръчвало самолети в луксозно изпълнение, но и изобщо не е поръчвало нови самолети за своите нужди. Още повече, ще се повторя, то дори намали правителствената авиация, като върна единия от двата купени от предишното правителство еърбъса, изпълнени в скромна пътническа версия. Литературно-мемоарните асоциации на Комитата, уви, нямат връзка с реално провежданата политика в тази област.

АнонименЪ

Анонимен каза...

Ей, голямо си мрънкало си станал с напредван на възрастта.

J

Анонимен каза...

Извинете ме за разсеяността, моля! Обръщението "г-н Павлов" в предната ми реплика е към Георги, а не към Константин. Едва сега в ума ми проблясна, че двамата имат еднакви фамилии.

АнонименЪ

Георги Павлов каза...

Изобщо забелязвам една излязла на мода предубедена критика към ББ. Логиката е следната: ББ е тъп, следователно всичко, което прави е тъпо.

Взима се една реплика казана от ББ и тъй като по тази логика тя е задължително тъпа, тя се тълкува като такава, Кант да цитира - па ще е тъпо!

Казал ББ, че терористът от Бургас взимал коли на лизинг и се почва: как ще е взел на лизинг, тоя знае ли как се взема коли на лизинг (ББ има охранителна фирма, представете си колко коли е вземал на лизинг) и т.н., и т.н. Ама това че има оперативен лизинг (респ. краткосрочен такъв, известен като рент-а-кар) - няма значение. ББ не може да е имал предвид това, защото в това има логика, а ББ няма такава.

Казал Барозу "не само правителството трябва да направи усилия за реформи" - Барозу е европеец, няма как да не критикува ББ с тези думи. Ама смисълът на думите са похвала на правителството - няма значение, това е дипломатическа похвала, която трябва да се разбира като критика. Ама че Барозу е политически съратник на ББ от ЕНП, няма значение - ако си разумен човек и не плюеш ББ, ти си платен клакьор на ГЕРБ: получаваш общински поръчки, кадидатстваш за партиен секретар в ГЕРБ или си от комсомола на ГЕРБ.

Последното май е комплимент.

Анонимен каза...

Ако следващият освен казаното не е и седераст - значи вече живеем в бяла държава.

Анонимен каза...

П.П. А това, че сегашното правителство не е купило това, не е купило онова, не е направило това, не е направило и онова - ами това не е за похвала. Аз бих предпочел ако можем да купуваме и да градим. Явно сега не можем.

marfieta каза...

Комита, за да не развалям общото настроение сред коментиращите, ще си позволя да те запитам колко червени каймета взе, за да оклеветиш така най-якия човек след Тато, дето насила ни мъкне към предизвикателствата на Века на Плодния прилеп!

Стойчо каза...

Понеже вече друг е виновен за самолетите (чеп за зеле не става от тях) – защо Борисов не се отърве от тях, а именно - да ги продаде: не стават за държавни посещения и са скъпи, т.е.вредят на държавата

Тогава Бистришките тигри ще ползват ползват самолетен превоз на пазарни цени :)

Стойчо каза...

Марфиета, и аз не исках да нарушавам общия тон на обожествяване ;)

Анонимен каза...

До аноминния автор на поредния абсурд, постнат в 10:53 пр. об. - той бил предпочел да сме можели да купуваме... Убеден съм, че типажи като него биха сипали негативизъм без оглед на това какво се случва просто защото целта им е изобразяване на "ББ" като личност примитивна, човеконенавистна и вредна (по модела, описан от г-н Г. Павлов) - ако се купува те ще питат защо се пилeят народни пари за политическа суета, ако не се купува те ще изтълкуват това като немощ държавна и управленска, защото, видите ли, за предпочитане било да можело да се купува! А че правителствените еърбъс и фалкон са в прилично техническо състояние и от нови самолети няма практическа нужда - тях не ги интересува... Какво като тези машини имат дълъг експлоатационен живот от над десетилетие и половина, важното било да можело да се купува... Наистина абсурди, продукт на нечистоплътното желание за политическа сатанизация.

АнонименЪ

Георги Павлов каза...

Пълно неглижиране на фактите, това наблюдаваме.

Такова опиянение от изводите цари, че фактите.. кучета ги яли.


Истината е, че самолетите се използват МАЛКО, включително и защото няма къде много да се ходи (никой не ни брои за слива).
Истината е, че самолетите са много МАЛКИ, защото дори да се напънем и да спретнем една придруаваща делегация, тя няма с кого да се срещне (вж.Катар).

Критиките за лукс са комично необосновани.

Стойчо каза...

Георги, нека ги продаде и даде станишев на съд :) Ама нямааааа

Анонимен каза...

Стойчо, а асфалтът не се яде, нали? ;) В началото на управлението на сегашното правителство се направи преоценка на нуждите на правителствената авиация. Беше ясно, че самолетите съветско производство са пред окончателно пенсиониране. Реши се, че плановете на предишното правителство са били прекалено амбициозни и че двата новозакупени еърбъса плюс по-стария фалкон надхвърлят нуждите на държавата. Единият еърбъс беше върнат. Затова от наличните към 2009 година 4 правителствени самолета в момента са останали само 2. Това са фактите. От 2009 година насам има съкращаване на заварения самолетен парк и няма сериозни доказателства, че някой иска и планира повече лукс. Добре би било коментирането на политиката да остава в някаква връзка с фактологията, иначе наистина бихме прояли и асфалт. :)

АнонименЪ

Комитата каза...

О нашият министър-председател е много добър в създаването на видимости, тоест на илюзии.

Като например илюзията, че не се интересува от лукса на държавна сметка.

Всяко изречение на този човек говори страшно много, всяка дума.

Другият вариант е да приемем, че дрънка глупости в които и той не вярва, нали така?

Той можеше да употреби всякаква дума, но вместо нея каза „нискотарифен“ т.е. low cost.

Срещу цялата мъгла, която се стеле от страна на Министерски съвет аз имам само тази изпусната дума. Изпусната, но много показателна, за истинските намерения на министър-председателя.

Аз ви представих моето тълкуване, вие не сте съгласни. Ами ок, нямам проблем с чуждите мнения, стига да са добронамерени и аргументирани.

Може би има наистина проблем с авиоотряда – имаме самолети, плащаме заплати на екипажи, а те не само не летят, но и се деквалифицират. Изглежда, че този проблем е наследен от предишното правителство.

Само че какво е било положението преди да се разсмърди? Правителствените самолети са използвани като експресни автобуси за футболисти.

Тоест правителството не решава проблема, а се възползва от него.

Изумително е, че министър-председателят и целият му екип нямат никаква идея какво е законно и какво не е законно да се прави с авиоотряда и със самолетите.

И дори да знаят какво е законно, те са готови с много лека ръка да го пренебрегнат, защото си имат някакви свои съображения.

Да, но държава не се управлява така. Не трябва да се управлява така.

Пак ще си говорим за любовта на управляващите към лукса на държавна сметка, ще видите.

Стойчо каза...

АнонименЪ да си ме чул някога да критикувам магистралите или метрото?

Така че задръж забележките за асфалта за другаде

Георги Павлов каза...

Сър,

да обобщя: срещу ФАКТИТЕ ти имаш една дума.

Сори: не стига.

Георги Павлов каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Комитата каза...

;-) на някой стига, на някой не стига

Анонимен каза...

Сомнамбули в блога. :) Комита, мен повече ме притеснява какво ще стане с купуването на нова авиотехника за гасене на пожари и с новите изтребители за ВВС. Ако един бизнес-джет струва към 50-60 милиона долара, то изтребителите могат на надминат милиард. А тяхното придобиване в следващите няколко години не е въпрос на само една дума, изтълкувана по твърде спорен начин. Доста по-вероятно е.

АнонименЪ

Георги Павлов каза...

Сър,

в астрологията ползват повече факти!

удобен момент е да се пробва човек там, по изборите ще има голямо търсене! ;-)

Зелен Бетон каза...

Да си призная, не се впечатлих особено от цялата история с правителствения еърбъс. Още като се разпищяха, че возел футболни отбори, първата ми мисъл беше – ами, сетил се някой да изкара едни пари, вместо машината само да седи в хангара. Даже и това, че се возили бистришките тигри, е по-скоро жълт нюанс, който не е съществен. Платили – возили се.

Ако бяха регламентирали ползването на Авиоотряд 28 от външни клиенти в една наредба, проблем просто нямаше да има. Никой не би ги упрекнал, че във време на криза гледат да изкарат малко допълнително пари, и то на пазарен принцип. Че е полезно и за пилотите да трупат летателни часове, също е очевидно. Най-много някой задливец да беше казал, че по този начин действат като нелоялна конкуренция на надлежно регистрираните авиокомпании – но предполагам, че това би могло да се изчисти юридически въз основа на по-особения статут на правителствения авиоотряд.

Подразни ме единствено фактът, че са решили, че МОЖЕ И БЕЗ НАРЕДБА. Това показва определен начин на мислене: очевидно е масово убеждението, че "шефът каза" МОЖЕ да е по-валидно от действащата нормативна уредба. Чиста проба соц мислене, с което въобще не сме се разделили още.
___________________________________

Що се отнася до скорошните коментари на Борисов, думата „нискотарифни“, разбира се, е използвана неправилно: нискотарифен може да бъде един превозвач, но такова нещо като „нискотарифен самолет“ няма; погрешната употреба се дължи на това, че драгият ни министър-председател хич не се отличава с изящност на изказа, а в добавка има и склонността да праска „модерни“ думички, без значение колко са уместни. Важното е да е цветисто и впечатляващо за обикновените хорица.

Не изтълкувах коментарите обаче като жалба, че не му е луксозно. Истински дразнещото според мен пак е в друга плоскост. Борисов няма да даде едни пари да оборудват еърбъса с кожени кресла и джакузи, разбира се (да не е луд да си върви срещу имиджа). Той обаче представя това като БЛАГОВОЛЕНИЕ. Демек – ако искам, мога, АМА НЕ ЩА. И именно защото АЗ не ща, САМО затова няма да го направя. И затова ТРЯБВА ДА СТЕ МИ ПРИЗНАТЕЛНИ. Щото ако беше някой друг на мое място, като нищо щеше да го направи, и да ви изяде от пенсиите.

Това е лафът за филията със свинска мас, само че в агресивен вариант. Споменаването на филията казваше – аз съм като вас. Презрителните коментари за липсата на лукс в правителствения еърбъс казват – аз доброволно се лишавам от неща, които спокойно мога да имам, и затова ТРЯБВА ДА МЕ УВАЖАВАТЕ.

Изобщо, този човек гради уважението към себе си на много погрешна основа. На тази основа могат да го уважават комшиите му като домоуправител, или подчинените му като началник цех. Уважението към един министър-председател произтича от съвсем други неща.

А може би е най-точно да се каже, че много опасно започва да бърка (и да смесва) „уважение“ с „харесване“. И рискът да се издъни заради това расте непрекъснато. Защото рейтингите мерят харесването, не уважението. А Борисов като че ли не усеща по какъв тънък лед ходи, и това е една от капиталните му грешки.

Георги Павлов каза...

Зелен Бетон,

Мисля, че няма съмнение, че ако поиска ББ може да похарчи пари за самолети и не го прави.

Да, не го прави именно от популизъм.

Но модерната политика е такава. Не модерната БГ политика, а модерната политика изобщо (вж. Adam Curtis, The Trap). Премиерите и президентите от времето на Клинтън-Блеър насам се представят за обикновени хора (за разлика от де Гол и Чърчил).

И всичко идва от края на идеологиите. Те изчезнаха!

Властта е на народа и той издига и изгонва - в Биг Брадър и в политиката, по един и същ механизъм и с един и същ разум.


И това е много тъжна присъда за провала на демокрацията в наше време.

marfieta каза...

Извинете, къде мога да подам молба за членство в герберския комсомол?

:)))

Георги Павлов каза...

То няма разлика в комсомолите според мен ;-)

Стойчо каза...

По този повод един виц:

Неуспял кандидат-член на ГЕРБ разказва как е минало интервюто за приемане в партията:
– Питаха ме дали съм бил член на БКП
– И ти какво им каза?
– Казах, че съм бил и не ме приеха
– Ама защо има каза?!?
– Защото партийният ми секретар ме питаше...

:)

Такива ми ти работи :)

Анонимен каза...

За пореден път ще подкрепя г-н Г. Павлов. Купуването на един нов самолет за правителствения отряд щеше да е разход, съизмерим с този за спортната зала Арена Армеец София, тоест нещо практически напълно постижимо, но очевидно стоящо извън приоритетите и досегашните планове на правителството и министър-председателя. Не бива да се забравя и това, че двата спорни еърбъса бяха приети на служба през лятото на 2009 година, представянето им се състоя на 3 юни, само месец преди изборите, и наследилото ги правителство на ГЕРБ изобщо нямаше аргументи за купуване на нова машина, даже и да беше се решило на риска да подразни обществото с това разхищение. Обратното, в началото на мандата дори се заговори за закриване на Авиоотряд 28 и преминаване към услугите на комерсиалната пътническа авиация, като на дело се стигна само до споменатото съкращаване на авиационния парк до 2 самолета и реорганизация на авиоотряда. А луксът... вероятно ще бъде тема за някое следващо правителство.

АнонименЪ

Зелен Бетон каза...

@Георги Павлов:

> Но модерната политика е такава. Не модерната БГ политика, а модерната политика изобщо.

Вярно, за съжаление. Което ни най-малко не означава, че Е ДОПУСТИМО да бъде такава. Завоят на демокрацията към охлокрация трябва да среща също толкова безкомпромисен отпор, както завоят към авторитаризъм.

„Властта е на народа“ ни най-малко не означава, че народът може да я упражнява както си ще – кеф му по инстинкт, кеф му по емоция, кеф му по хвърляне на боб. Всяка власт е отговорност, затова трябва да се упражнява с разум (което няма нищо общо с Биг Брадър механизмите) – и това се отнася както за издигнаТИТЕ на власт, така и за издигнаЛИТЕ ги там (сиреч народа). Ако някой в картинката е безотговорен, това не може да му се спестява. Без значение кой е.

А краят на идеологиите съвсем не значи, че с тях изчезва и разумът; точно обратното, това БИ СЛЕДВАЛО да значи, че разумът ВЕЧЕ може да излезе на преден план, тъй като няма идеологии, които да го деформират по свой калъп.

Знам, че се отплесвам от „тясно самолетния“ аспект, но мен поне темата ме тегли накъм такива разсъждения.

Стойчо каза...

Аз лично виждам типична демагогия в историята със самолетите:

Ако стават за правителствени – ползвай ги за правителствени нужди.

Щом не стават за правителствени – продай ги. Етрополе да се вози на частни самолети.

Не виждам други разумни варианти.

Анонимен каза...

Стойчо, пишеш прекалено общи неща без практическа стойност. Има различни степени на "ставане":
- стават напълно;
- стават донякъде, не са съвсем каквито трябва да са, но все някак стават;
- и накрая въобще не стават.
Та въпросните еърбъси са някъде по средата. За какво иде реч:


Самолетът на властта - без никакви екстри

Дата: 10.02.2011; рубрика: Кабинет; автор: Сима Владимирова

[...]

Еърбъсът е купен в началото на правителството на Бойко Борисов от нискотарифна компания и поради това няма никакви екстри, които са необходими за по-дълги пътувания. Решението за купуване взе предишният кабинет на Сергей Станишев. Новият самолет има само две тоалетни, няма баня, нито отделни салони, няма ВИП зала. Не бил обзаведен с гардеробче, поради което се налагало пилотската кабина да приютява костюмите на премиера, президента и министрите за официални срещи в чужбина. По принцип съществувал същият модел самолет, но по-високо качество, в който ги имало тези екстри. Българският правителствен авион бил под официалните стандарти. Първите четири ВИП седалки са разделени от следващия салон с перденца.
Там е мястото за бизнес делегацията и съветници или секретари на президента и премиера. След тези 10 седалки има пак перденца, които отделят основния салон, в който се возят журналисти и технически персонал.

[...]

Старият самолет - Ту-154, бил специално произвеждан за ВИП полети.

"Въобще не може да става дума за сравнение - Ту-154 е планиран за специални полети. Обзаведен е с дивани, с баня, с маси. Разделен е на две отделни помещения.

[...]

http://www.168chasa.bg/Article.asp?ArticleId=774484


АнонименЪ

Анонимен каза...

П. п. Още във втория коментар споменах, че думата "нискотарифен" може да се отнася към класите на салоните и броя на местата в тях, но изглежда патосът на писането на високопарни политологични теоретизации със спекулативен характер надделя над анализа на съвсем прости и прагматични неща.

АнонименЪ

Стойчо каза...

АнонименЪ, тогава нека го кажем така:


Борисов каза, че купените самолети не са подходящи за държавни самолети и че те са купени за делавера.

Съгласен ли си тази интерпретанция?

Според мене е ясно, че щом си носи табуретка за кафето, тези самолети не би трябвало да стават и за най-обикновени пътнически (например в самолетите на България Ер, знаеш, че никой не си носи табуретки за кафето).

Още да пояснявам ли?


Щом не стават, нека ги продаде :)

Но няма - защото с какво ще вози футболните отбори на дружките си? ;)

Анонимен каза...

Стойчо, Комитата и ти имате сериозен проблем с говоренето в противоречие с фактите. Тъй като анализът на фактите би показал нещо доста различно от онова, което ви се иска да кажете от позиция на силна политическа пристрастност и предубеденост, вие просто подминавате фактите или, когато те станат натрапливи заради реакции на несъгласие на читатели на блога, стигате до елементаризации, за да запазите поне някаква част от иначе безпомощните ви тези. "Щом табуретка, значи не става" е явна елементаризация. Еърбъсът е употребим, но при някои ограничения и неудобства, част от които вече бяха посочени. Подмяната на анализа на фактологията с предпоставени и лесно предвидими за редовните читатели на блога "изводи" и "пожелания" едва ли има някаква практическа стойност, Стойчо. Затова и използвах фразата за асфалта, който не се ядял. Защото степента на неадекватност на аргументите на бойкоборците в тази дискусия е подобна.

АнонименЪ

Стойчо каза...

АнонименЪ, нещо ставаш по-сложен от обичайното, но да повторя: идея нямам еърбъса за какво става, но ... съм длъжен да вярвам на министър-председателя и взимам думите му за анализ. Изводът пак ще го повторя: или самолетът става за държавна машина и се ползва като такава (което ще рече - никакво Етрополе вътре) или самолетът не става за държавна машина и бива продаден.

Всичко извън това е демагогия и обект на подигравки

Анонимен каза...

Идея нямал от темата, но да си кажел приказката... И този подход в блогърстването има претенцията за някаква обществена значимост?!

АнонименЪ

Стойчо каза...

Не, няма :) Пий една бира за мене ;)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)