четвъртък, май 17, 2012

Чудесата, които те чакат в Македония

Сега, сега е моментът, човек да близък до властта архитект, режисьор или някакъв друг творец в Македония.

Световните правила за правене на такъв тип кампании прашасват в някое кьоше като твърде ограничителни.

Творчеството е развихрено и не знае прегради. Единствено се чудя, чужденците които видят тези клипове, колко биха били мотивирани да ползват услугите на македонския туризъм.

Аз съм ползвал услугите на македонския туризъм и въобще не е толкоз зле. Направо не мога да повярвам колко лоша услуга прави правителството на собствените си предприемачи.

Взех клиповете от блога  Баба ми Траянка


Македонската хазяйки



Македонска Продавачка на пазар


 Македонски езерен келнер 1


 Македонски езерен келнер 2



Македонски таксиметраджия



Как да свикнем с шумната музика нощем


Македонски мачо

 Смятам се за човек, отворен към новото и към оригиналните рекламни похвати, но тази камапния за мен доказва единствено, че парите на македонския данъкоплатец се харчат без никакъв контрол, да не говорим за вкус. Симптом на същата болест, за която вече говорих.



13 коментара:

Пламен каза...

Тук имаме нужда от подобна кампания :-))

Комитата каза...

Абе това е най-лошата кампания въобще. Какво ще си каже турист, който си мисли да ходи в Македония - ще ме излъжат, ще ме малтретират, ще ме бият?!

Това не е ъндърграунд упражнение а мейнстрим кампания. Правилата са съвсем други.

Пламен каза...

Е, хайде.. http://www.hans-brinker.com/the-worst-hotel-in-the-world.html

Комитата каза...

Това само доказва тезата ми, че има разлика между личен арт проект и държавна кампания, подпомагаща туризма.

legrandelf каза...

Има мега ирония ;) И радва.

Спорен е въпросът колко полезна би била тази кампания за Македония :)

Комитата каза...

точно за ефекта говоря, а не за художествените качества.

legrandelf каза...

Като казвам спорен, не залитам веднага към негативната страна на нещата :)

В крайна сметка ако повече млади (или да ги наричаме свободомислещи хора, разбиращи от ирония и имащи чувство за хумор; а не консервирани закостенели "баби") гледат тези клипчета, биха останали по-скоро удовлетворени.

Нима клипове от сорта на:
- готина музика, яки кадри, подправени на някоя програма за видео обработка + тъпи послания са по-добра реклама от някаква такава кампания?

Не и за мен :)

Обидени ще има, но кампанията е факт ;) По-добре такива клипове, отколкото... на Боко Тиквата бостана :D

Николай каза...

Аз го виждам като вътрешна кампания за Македония. Подобно на рекламите за "да изчистим България за един ден" дето започват с "в България живеят 7мил. човека сред 4мил. тона боклуци"- ако я види чужденец нормално е да си каже - баси кочината, ама за БГ е мотивираща, нищо че не беше ефективна. :)

Анонимен каза...

да си ми жив и здрав, повеќе не можам да се согласам со тебе. Не' утепаа со рекламиве! :@

Марин каза...

Подкрепям Николай. Това си е вътрешна кампания за жителите на страната преди туристическия сезон.

Съзерцател каза...

Всъщност, идеята и концепцията за мокументари тип "Нешънъл джиографик" е много добра и ако бяха представили образите в позитивна светлина, запазвайки иронията и хумора, щеше да се получи много добре... Например, ако хазяйката беше досадно обгрижваща вместо неприветливо страшилище, би станало доста симпатично. Това вероятно наистина е кампания за вътрешно ползване, която обаче е направена така, че да може да се консумира и от чужденците. :) Интересно е, че след всички мегаломански послания и кампании за пръв път има кампания, в която правителството отправя някакви критики към "богоизбраната нация"... :)

Marina D каза...

Има ли клипче, в което се преструват, че не разбират български и когато ги поздравиш с "добър ден" отказват да те обслужат? Защото с тези черти на македонската туристическа индустрия се сблъсках преди няколко години и си обещах да не стъпвам повече в тази страна.

Анонимен каза...

Благодаря на Комитата! Не бях виждал около половината от клиповете.

АнонименЪ

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)