понеделник, март 26, 2012

Въпроси и желания

Всяка година си обещавам две неща –

Първо, в края на март да имам време за себе си и да се порадвам на живота както подобава и

Второ, в края на май и началото на юни да отида на море в Гърция, когато денят е дълъг, морето е топло, няма хора, а баровете вече работят.

Третото е свързано със строително-ремонтни работи, които не желаят сами да започнат.

Отново се очертава трескава пролет, допълнително украсена със счетоводно-данъчни емоции в края на март и с почти никакво свободно време.

В последните десетина години много често ми се случва да приемам поздравления на опашката за подаване на данъчни декларации, така че вече дори не ми прави и впечатление.

От списъка отпреди две години три от желанията ми се сбъднаха, едното с много настояване от моя страна пред прекрасните ми приятели (не е мерцедесът, за съжаление), второто по принуда (фотоапаратът), а третото просто си го купих.

Да речем, че просто спазвам един от най-често даваните съвети в книгите по практическа психология – човек трябва да напише това което иска, за да разбере иска ли го всъщност и да увеличи шансовете му.

Тази година няма да илюстрирам с много картинки, но мога да ви споделя какво ми се иска да имам:

– Някое готино десетинчово таблетче (метнал съм око на Samsung Galaxy табовете), ама може и Kindle Fire;



– Смартфон с Андроид;

– Лаптоп, хем по-лекичък, хем по-големичък.

А ако искате да ме зарадвате с нещо, което е възможно да ви излезе без пари, то това е –

– Идея за компилация с музика, която да не ме дразни, но да може да става за купон в днешно време. Ако не ме познавате добре, харесвам най-вече музика от 60-те и 70-те години, и предпочитам рок, Удсток и подобни. Може и препоръка за човек, който да дойде с техника и с музика да озвучава купон;

– Някакви книги/текстове в електронен вид, които препоръчвате от цялото си сърце. Може и да не са на български, а също на руски, английски (чешки, словашки, италиански);

– Някое смислено ръководство по LED (светодиодно) осветление за дома;

– Интериорни съвети;

– Излишна кутия за компютър със захранване;

– Помощ за ремонтни дейности. Площта е малка, маневрите са по-голям проблем от обема на работата;

– Идеи на кои концерти и фестивали да се отиде това лято;

– Идея за хубав гръцки къмпинг с възможност за опъване на палатка първа линия с приличен плаж (личният опит ще ми е най-ценен);

– Грамотни хора, които искат да ми помогнат с прочитане/формулиране на препоръки по/редактиране на текст;

Я колко неща се събраха. За някои от горните неща имам и аз идеи, но искам да си сверя часовника.

Започва най-интересната седмица от март.

10 коментара:

Стойчо каза...

Как? Не знаеш ли? Лейди Гага :)

Комитата каза...

Стойче, я поясни

anica banica каза...

Праща те на концерт на лейди Гага, бе Коце :)

По някои от точките, които "излизат без пари" (демек не са джаджи, мразя джаджи) може да помогна.

Стойчо каза...

Има концерт на 14 август (или 15?) на стадион Васил Левски, ако тъпаците от БФС ѝ освободят стадиона. Ако-то е зараи някаква контрола на националния с Кипър...

Стойчо каза...

и да знаеш: сещам се за някой който много ще се зарардва, ако я заведеш :)

Комитата каза...

Не съм сигурен Дарина подозира ли за съществуването на Лейди Гага. Аз лично нямам намерение да ходя ;-)

Получаваш пет точки за оригиналност, Стойче.

Стойчо каза...

Не просто „подозира“ :) Направо - знае :)

Belomore каза...

На първо време, можем даже и се види на 30.03. на црногорската легенда (даже ще ги представлява на тазгодишната Евровизия) Рамбо Амадеус - досадник, но колоритен, колоритен, но досадник ;)
Не съм му голям фен музикално, но съм склонен да го изтрая в замяна на малко автентични югославски простотии...

После, 30.05., препоръчвам симпатичното френско бардче Заз.

На 01.09. - Ред Хот.

Юни ще има яко метъл, както и странната комбинация Иги Поп и Гънс.

1-2-3 + 1 бонус - стига толкоз засега! :)

Стойчо каза...

Беломоре, като се замислиш колко неща търпим, заради няколко югославски простотии... ;)

Belomore каза...

Мдам, точно така излезе, за съжаление...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)