петък, декември 02, 2011

Премиер на годината

Храмът на изкуството - „Шипка“ 6

Преди два дни правителството се поправи, че художниците няма да могат да се разпореждат със сградата на „Шипка“ 6. А художниците за малко да направят Бойко Борисов почетен член на СБХ, заради тази сграда.

Извинете, а за таланта никой ли не държи сметка? Как така този „скрит талант“ да погине?

В момента премиерът смята и че е заслужил да стане футболист на годината. Не казва защо. Вероятно защото ще строи нов национален стадион? По какво друго превъзхожда Бербатов?

Ако смяташе, че класацията е изкривена по някакъв начин от политическото му влияние, можеше просто да откаже да го включват в нея. Щяха да го послушат.

Така се получава капан - опасно е да го разкараш от класацията, след като той вече си е повярвал.

Поне очаквам футболът и изобразителното изкуство в България да претърпят внезапен възход.

Както и очаквам магистралите (каруцата) да издърпат напред икономиката (коня).

Но мен ме вълнува и един по-страничен въпрос – не може ли да се концентрираме върху сегашната професия на този човек, и да опитаме да му помогнем да стане „Премиер на годината“, да речем, в европейски мащаб?

Смешно, нали?

След десет месеца, как ви звучат двете алтернативи от януари:

Бойко е много зле, и без него ще сме по-добре.

и

Бойко е много зле, но без него става още по-зле.

И толкова ли сме нехуманни, че не се вслушваме в зова на неговата изранена душа?!

Борисов: Не говорете и не ме дразнете, ще ви извадя от кризата (12-ти октомври 2009г.)
Борисов пред Сашо Диков: Ако хората считат, че не съм за този пост, да правят стачка, давам си оставката (29-ти септември 2010г.)
Борисов: Изморен съм, изберете си по-добър премиер (17-ти март 2011г.)
Не искам да съм премиер, където народът се бунтува! (28-ми ноември 2011г.)

Само обещава, ей, само обещава!

11 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Премиерът прави фатален пропуск. И другарят Сталин е отбирал от всичко,не е пропуснал и езикознанието. Човекът цял труд е публикувал на тази тема.

Та и нашио трябва час по скоро да се заеме с езикознание. Издателството на БАН с удовлствие ще публикува негов труд (по разбираени причини), а Съботинов със сигурност ще го направи академик (пак по понятни причини).

Emil A. Georgiev каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Emil A. Georgiev каза...

Коце, не съм съгласен с това, че граденето на инфраструктурата (магистралите) е едва ли не връзване на каруцата пред коня.

Комитата каза...

Емо, очаквах това възражение. Аз самият съм много ЗА в България да има нормални пътища. Но все пак, строителството на магистрали трябва да е с приоритет, а не фетиш.

Помниш това, нали?

Belomore каза...

Забавни, но празни приказки, Коце, признай си доблестно.

От подобно мрънкащо-подигравателно разводняване на общественото говорене, за което под предходния пост писа и Акулата, милиционерите ще ни управляват още сума време.
Но нищо, пиши подобни неща, в златните анали на историята ще остане следа, че си показал колко по-остроумен си от премиера и гласоподавателите му, а ние ще сме изконсумирали здравословния ефект на киселата усмивка.

А иначе и аз не съм съгласен (с кое - вж. по-горе).

Комитата каза...

Признавам, не съм го писал с цялата сериозност, на която съм способен и всъщност ми беше весело.

Но да съм Аз причината да ни управляват още дълго време милиционери ми се струва прекалено?

За магистралите вече обясних.

Belomore каза...

Не, бе, няма да си Ти причината, спокойно :)

Но този тип говорене "у десно" - да.

Готина нова под-заглавка, а?! :)))

Съзерцател каза...

Не виждам къде е проблемът и противоречието в решението за сградата на "Шипка" 6. СБХ получава сградата при определение условия- да я ползва като галерия, а не като механа. Мисля, че те, СБХ, също искат това. А ако искат да цоцат от имота, това вече е друга работа. Естествено е, ако СБХ се разпадне, сградата да се върне на държавата.

Анонимен каза...

Мрънкащо-подигравателно разводняване на общественото говорене, да... Други хора може би бихме се изразили и по-остро. Поздрави от АнонименЪ:


Премиерът се отказва от номинацията за "Футболист на годината"

http://www.dnevnik.bg/sport/2011/12/05/1218974_premierut_se_otkazva_ot_nominaciiata_za_futbolist_na/

Комитата каза...

Боже, боже, тоя човек няма твърдост на характера за пет стотинки. Само им прецака на хората анкетата, като не се отказа навреме.

Стойчо каза...

Много хубав автогол му вкараха с тая анкета, ама като се връзва на ласкателство, така ще е ;)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)