събота, ноември 19, 2011

DiVinoTaste

Този уикенд съм го посветил в служба на читателите, защото съм канен на важни места, за които ще разкажа ;-) Първо наред е DiVinoTaste.



Военният клуб посреща с грандиозен интериор и леко кичозно осветление

Публиката в очакване на лекциите

Не бях забелязвал колко хубави са килимите в сградата.

Александър Богоявленски и Десислава Бошнакова за социалните мрежи и виното. Към края ми беше трудно да се концентрирам.

В почивките може да се пие кафе на балкона. Голяма красота, много приятно.

За съжаление, изпуснах курса за начинаещи сутринта и не се чувствах много уверен в началото. Но, с трупане на някъде към 100-200гр. стаж , бузите ми поруменяха и ми се появи самочувствие ;-)

Производителите на вино с готовност дават да се опитва от цялата изложена продукция.

Видях Нервната акула, но тя майсторски отбягваше въпросите ми за хималайската сол.

Навън времето е върховно

Обяд в Spaghetti Kitchen. Малко високи цени,
но и големи порции и прилична кухня.

Много опасен ход на фестивала хапването да се плаща отделно, а виното да е в пакета;-)

Наблизо, в галерия Райко Алексиев са махнали
изложбата с японските плакати и са сложили тази.

Не е лоша (това горе ми прилича на Хари Потър),
 но се разглежда цялата за три минути.


Продължавам към следващото събитие...



12 коментара:

Стойчо каза...

Тая хималайска сол я чувам поне трети път днес – какъв е майтапът?

Събина каза...

ама каква хубава снимка съм ти направила :Р

Стойчо каза...

Хм, само на мен ли мацката в центъра на спагетената снимка ми прилича на Номер 13 от Доктор Хаус?

Комитата каза...

да каже някой, който го е гледал

Събина каза...

не, не приличаше на нея :)

Комитата каза...

Портретът ми е супер, а иначе нямам ни най-малка идея за какво иде реч.

Й каза...

Комита,

Много готини снимки и настроение.

Благодарско за репортажчето.

Стойчо каза...

Хайде и аз да те светна на нещо ;)  Номер 13

Комитата каза...

отлично!

Комитата каза...

А защо е с номер, а не с име всъщност? Да не е андроид някакъв?

Стойчо каза...

Това ѝ беше номерът когато доктор Хаус "интервюираше" новопостъпилите при него лекари и от тогава се обръща към нея по този начин :)

Стойчо каза...

играе бисексуална докторка с някакво смъртоносно генетично заболяване и ходи с черния, който се прави на шеф в екипа на Хаус.
Харесвам я като герой (пък и е готина, ама те в доктор Хаус всичките мадами са си парчета :)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)