четвъртък, ноември 17, 2011

Простотията не е от вчера



Научавам, че Бенетон е направил "провокативна" рекламна кампания с фото-монтажи на целуващи се световни лидери. Изглежда само Ватиканът е изразил съжаление по въпроса. Сега очаквам цялата прогресивна общественост да залее папата с помия, че е изказал мнение.
Гледната точка на Бенетон е повече от банална и ми е много мъчно, че днешните леви ще въздигнат в култ една простотия, която на всичкото отгоре е фото-монтаж.

Защо е банална? Вижте сами, никакъв монтаж не ви е нужен:





или




или






или





а може и





И нещо класическо за финал:


Бенетон, не бъдете банални или уволнете фотографите си! Жалко е, че простотията се използва за реклами



3 коментара:

authentik каза...

Точно връзката с посочените снимки е, поне според мене, търсената ирония. А защо веднага се прави връзката с "левите", още повече днешните? Това си е чист маркетинг, реклама, да се харесат на определена аудитория. Както и "прогресивната общественост", че и не само тя е наясно с консервативността на църквата - нищо ново под слънцето. Да прогнозираме, ако има някаква по-широкомащабна реакция - от Венецуела и Корейския полуостров ще осъдят грубото използвачество на западния капитализъм, САЩ ще си мълчат, да не би да ги обвини някой в лицемерие и за такива малки неща, а в Близкия изток ще се палят флагове с подобни на българския трибагреник цветове редом с другите. Това, съгласен съм, би било банално.

Комитата каза...

Аз не разбирам възбуждането около темата, освен католическата църква да припомни, че е жива.

Димитър каза...

Мисля, че в един момент хората толкова ще са свикнали с разни "провокации", че вече каквато и простотия да измисли някой маркетингов гении, ефекта ще е нулев.

Хората, които се "възмущават" от дадена реклама изобщо не разбират от маркетинг и не се сещат, че по този начин правят услуга на марката

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)