четвъртък, октомври 27, 2011

Въпроси около изборите

Цялата държава се люшка от скандалите около изборите, затова искам да предложа първо малко предистория от онзи злощастен семинар, където Цветанов накисна Плевнелиев (това е друго клипче, от експозето на Цветанов) и където Цветанов изказва мнение как ще бъде противодействано на манипулирането на тези избори:


Може да започнете от 4:50 мин. и да чуете:

1. Каква е идеята да се гласува с „хикс“;
2. Откъде е дошла идеята за „забранителния списък“;
3. За ролята на МВР по време на изборите, няма да има никаква намеса, организираната престъпност „ще бъде поставена в известност“;
4. Работа с медиите - всеки един сигнал от медиите ще бъде проверяван.

Към 17:43 минути мед ми капе на сърцето, как обяснява че е приключено с манипулациите по време на избори.

Това което се казва в 23:13 съм напълно солидарен и е една от причините да напиша този текст.

Ако имате време, може да видите почти цялото участие на Цветанов (клип2 клип3 клип4 клип5)

След като първият тур мина, време е да се поинтересуваме за мнението на министъра по следните въпроси:
– Доколко хиксът, изписван със син химикал, е попречил на купуването (манипулирането на гласове) и какъв е негативният ефект от него – кофти написани хиксове, други проблеми? Горещо препоръчвам документалния разказ за секция 59 в Кюстендил и как се изложихме пред чужденците. 

Сигурно знаете, че в Гоцеделчевския район (родният район на евентуалния президент Плевнелиев), в някои секции са били заменени сините химикалки с черни, поради което имаме огромен брой недействителни бюлетини. В Пловдив недействителните бюлетини стигат да бъдат избрани двама общински съветника!

Може би някой е търсил нарочно изборни рекорди?

Навремето имаше социалистическо съревнование между избирателните райони за рекорден брой гласували.

Повсеместно е мнението, че тези избори са най-лошо организираните избори след 90-та година, с множество закононарушения. Приемането на документи и изборните резултати се забавиха с денонощия след законния срок. Кой ще понесе отговорността? Все още ли прокуратурата е в почивка?



Още една забележка към Цецо – на кадрите, които виждаме от приемането на бюлетините и протоколите в ОИК, полицията зорко пази медиите да не разглеждат линейките, пази медиите да не се допускат до залата, но няма никакъв проблем да допусне депутати от ГЕРБ да разнасят чували с бюлетини напред-назад из залата. На фона на тази свръхстрога полиция как изглежда организацията на самото приемане на документи, при което човек с по-лабилно здраве или ангажименти на другия ден би бил ПРИНУДЕН да наруши закона, за да се нахрани или да отиде до тоалетната? Формално вината е на ЦИК (а кой контролира ЦИК, защо тези медии са толкова нелюбопитни?), а реално? Някой се е погрижил полицията да пречи на публичността, но въобще не се е погрижил дори собствените му кадри от ГЕРБ в СИК да се почувстват като хора с важна държавна мисия или поне като граждани...

Отделно, за скандала със „забранителния списък“ има директна вина МВР, тоест Цветанов, което предоставя данните за „настоящ адрес“ на ГРАО и ЦИК. При положение, че няколко хиляди българи бяха лишени от право на глас, това ми се вижда страхотно добър повод за оставка.

Искам да подсетя и за още един интересен въпрос – Дянков обеща да спести 8 милиона лева от това, че изборите са 2 в 1. Прозрачна е идеята му, със смесването на изборите да се постигне по-висок резултат за ГЕРБ, и успя – много резултати на местните избори бяха деформирани от съчетаването с президентски избори.

Да видим сега, след допълнителните компенсации на участниците в СИК, след удълженото работно време, включително и на охраняващите полицаи, след безсънните нощи на хората, участвали в изборите и не успели на следващия ден нищо да произведат, какъв е общият икономически ефект от изборите. Дали ще се наеме Дянков да застане пак пред камерите?

Много въпроси, които засега нямат отговор, а и медиите грижливо пазят душевния мир на вицепремиерите.

До какво ще доведе цялото това безобразие? Няма как тези избори да не отрезвят много хора в България какво представлява всъщност управляващата партия. Особено тежко ще е отрезвяването на младите хора, участвали в СИК като млади кадри на ГЕРБ, на които им се е наложило като председатели на комисии да се сблъскат с действителността и които ще трябва да вземат решение дали да съучастват в такива деяния. Вторият тур на Плевнелиев ще представлява пика на подкрепата на ГЕРБ в България. От тук нататък, посоката на подкрепата ще е само надолу и нейното падане ще може да бъде закрепено единствено с добрите стари средства на демагогията (подкрепена от контролираните медии), популизма, полицейщината и диктатурата. А това няма как да свърши добре.


Допълнение: Горещо препоръчвам и поредицата „Герб прави избори“, която Пейо публикува при себе си и се отнася за кампанията през 2009-та година. Жалко, че обикновено такива неща не получават достатъчно публичност когато трябва


PS Аз ще пусна бюлетина в неделя. Винаги гласувам. Бях дори на безобразния балотаж между Първанов и Сидеров. Единствено не съм решил какво да правя с химикалката върху бюлетината.

41 коментара:

Ophiuchus каза...

Понеже стана дълъг коментар го пуснах тук:
http://ras-alhague.blogspot.com/2011/10/2.html

Алекс каза...

Предлагам да им нарисуваш нещо, за да не ти сложат Х-са те.

Анонимен каза...

А, между другото, в оня сайт, дето уж служел за намаляване на лицемерието, пускането на Магистрала "Люлин" в експлоатация на 15 май 2011 година все още е описано като частично изпълнено. Сайтът всъщност се превърна единствено в измерител на лицемерието на собствените му автори и на политиканите, които го размахват пред медиите.

АнонименЪ

dimka каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Ники Сайта каза...

Колкото повече хора вярват в тези думи толкова повече ще се доближаваме до диктатурата. Сега те имат нужда от нашето доверие, а когато Европа обеднее въобще няма да ни питат. Тогава след около 30 години Китай може да ни нападне и да ни освободи от диктатурата (както правят американците днес с който могат)

Belomore каза...

Фактора 12.12.12. взехте ли предвид при прогнозата си?

Стойчо каза...

Факторът дванайсе дванайсе не бива да бъде игнориран в никой случай! (това беше добро, беломоре :)

Nikolay каза...

"Много въпроси, които засега нямат отговор, а и медиите грижливо пазят душевния мир на вицепремиерите."

Чета навсякаде подобни изказвания, колко медиите били купени и/или подкрепяли ГЕРБ.

Комита, можеш ли да отвориш един голям български новинарски сайт (вести, днес, дневник), голям вестник или новините в която и да е от големите телевизии и да погледнеш по колко пъти се споменават неразбориите около изборите?

Осрана организацията около изборите - fine. Ама да седите всички блогъри и да хейтите и да тласкате хората към негласуване или 3ти мандат за Първанов е малко прекалено.

Стойчо каза...

ние ако можехме да тласкаме нпкого към определено гласуване, можеш да си сигурен, че резултатът щеше да е по-различен

Ophiuchus каза...

@Nikolai
Чичи, да ти кажа само нещо.
Така между другото.
Когато в новините се говори по принцип за неразбории и неуредици все едно нищо не се говори.
Виж, ако се говори конкретно с имена и отговорност е друго.
Последното естествено няма как да го намериш освен в дежурните поплювковци, които са точно за това - да компрометират градивната критика и търсенето на отговорност!

Nikolay каза...

Каква отговорност бе друже.

Не разбирате ли, че битката на БСП да се закрепят на власт е жестока тук.

Изобретяват се компромати, дневно. Повтарят се едни и същи лъжи по сто пъти, вече им вярвате (полицейщина, 6 апартамента, няма криза / има криза ама правителството не прави нищо за нея или я влошава, асфалта не се яде - треа се увеличават пенсии, взривяват ни - искат да ни затворят устата) и т.н и т.н очевидни глупости.

За изборите - БСП и ДПС умишлено забавиха началото на изборния ден на много места, после напуснаха секциите по-рано заебавайки организация и бюлетини.

Във всяка секция имаше кандидати от БСП, всички бяха 50-60 години + с очила 10ти диоптър и се мотаеха по 100 часа.

Интереси да се саботират изборите - много.

Както и с бомбите, нито 1 бенефит за ГЕРБ от това - но опозицията естествено обвинява тях, дори го направили нарочно (?!?).

И всички (медии) се връзват и си повтарят изказванията на Станишев, а Кутев го гледах по 3 телевизии (бнт, нова и тв7) в рамките на 2 дена. Предполагам е бил и в бТВ и съм го изпуснал случайно.

Хора не разбирате ли, че мрънкате с-у това, че нищо не се случвало, а не сте дали шанс на управляващите да го направят/довършат започнатото.

В споровете ми с някои приятели винаги стигаме до момента "няма ефективни присъди".

Същите тия хора мислят, че президента няма почти никаква власт и е без значение кой е.

Попрочетете колко назначения прави лично и еднолично президента и колко е свързано това със съдебната власт.

Ако искаме да се случват нещата трябва да се изчисти скапаната ни система, а с 3ти мандат на Първанов това няма да стане.

Ще направят всичко за да запазят статуквото, защото иначе - ги чакат решетките.

Може и да е твърде идеалистично и оптимистично да смятам, че президент на ГЕРБ би изчистил моментално гнилите ябълки там, но това ни е най-добрия шанс в момента.

Гледайте голямата картинка, а не дали изборния ден се забавил с 2часа и имало опашки.

Очаквам бая хейт за тоя пост, та давайте.

Nikolay каза...

И още, нека заедно проследим дали това ще получи същото медиино внимание което получиха депутатите на ГЕРБ, снимани в аналогична ситуация:

http://www.bnews.bg/article-37474

От сега знам, че почти никой няма да го разбере, просто, защото БСП си имат хора които отговарят за раздухване на скандали с/у ГЕРБ, докато подобна практика в ГЕРБ не се наблюдава.

Ловецът на врабчета каза...

Николайчо, аз по - големи глупости от твоите не съм чел дори в блоговете на Ангел Грънчаров и Светослав Трайков. А особено втория е ярък герберски екземпляр. И не знам по какъв принцип ви изберат в ГЕРБ, май който викне най-силно "Бате Бойко!", него приемате.
Както и да е - просто има голяма разлика между това депутат да спори с председател на ИК коя бюлетина е валидна и коя - не (защото решението понякога е субективно) и депутат да разнася чували с бюлетини, щото видял бременна колежка и от човещинка и кавалерство така, да помогне.
Ти 2+2 знаеш ли колко е?

Nikolay каза...

Разнасянето на чували е толкова нередно колкото и мешането в работата на комисията.

Аз не съм член на ГЕРБ, нито нормално ме интересуват тия неща. Но около тези избори на толкова глупости се нагледах и наслушах, че не издържам да не коментирам вече (което е не води до нищо градивно, знам, но почнах вече).

"аз по - големи глупости от твоите не съм чел"

Би ли посочил конкретно кое е глупост.

И аз мога да отговоря на твоя пост по този начин, но нали сме тук за да коментираме, а не да се дрънкаме.

Ключар каза...

Герб узапти властта и тва си е..

Ловецът на врабчета каза...

Айде да не окепазяваме блога на човека - отговарям ти и спирам:
1. Битката е БСП да се закрепят на власт - общи приказки без покритие.
2. Изобретяват се компромати ежедневно - тоест, Цветанов няма 6 апартамента, доходите му са от прозрачни по-прозрачни, но просто всичко е една гигантска пропаганда да БСП, която има за цел да заблуди клетите и наивни български избиратели и да очерни добрия човечец. Само БСП са лоши, от ГЕРБ са само добри.
3. Във всяка секция имаше кандидати на БСП ... - първо, кандидати е имало и от ГЕРБ, само че в случая говорим или за застъпници, или за гласоподаватели. И в двата случая диоптрите и възрастта им не са престъпление.
4. БСП и ДПС умишлено забавиха ... - как точно?! И чий го крепи ГЕРБ в случая? Горките вие от ГЕРБ, пак паднахте в мрежите на лошите комунисти и турците.
5. Медийният комфорт на господин Борисов е на път да влезе в учебниците на западноевропейците - но като цяло няма натиск върху медиите от страна на премиера, нали той самият ги попита за това. Това все едно навремето Васил Илиев да пита собствениците на магазини има ли рекет в България.
6. До колкото си спомням, правителството на Тройната коалиция беше "най-крадливото и най-корумпираното в историята на България" - това по думите на твоят патрон Борисов. Нещо да му пречи на Борисов за две години да вкара Станишев в съда?

Nikolay каза...

1. Да, ако си отваряш очите по-добре и наблюдаваш какво се случва от около година и половина (когато започнаха якото оплюване) щеше и ти да го видиш.

2. Да - няма. Прочети например тук: http://bit.ly/v4J6rW (първия линк който гугъл ми намери). Човека е купил 2 апартамента. Всичко друго е медиен шум.

3. Не е престъпление, но по мои наблюдения бавеше процеса зверски.

4. Като са пристигнали с 30 минути след началото на изборния ден.
Не знам какъв са го клатили ГЕРБ, явно е трябвало да ги чакат.

5. Не знам за какъв медиен комфорт говориш. Разгледай кой да е сайт/вестник/тв. канал и ще забележиш преобладаващи атаки към ГЕРБ и ББ. Това което няма да видиш обаче е някой да отбелязва все пак какво са свършили. (освен самите те, все някой трябва да посочи фактите нали?)

6. Хубава последна точка, това затваря кръга към началото му - затова ни е нужен читва президент, за да може да разбута затъналата в корупция съдебна система и тези типове като Станишев, Доган и т.н да бъдат най-после подгонени и осъдени. (Съда на Първанов ли искаш да осъди Станишев?).

Ще ми се да знам, на предстоящия балотаж - ти за кого ще гласуваш?

На предния рунд разбирам негласуване за ГЕРБ, имаше много алтернативи, най-добрата според мен Кунева.

Но сега алтернативи няма, смяташ ли сериозно, че Калфин е по-добрия избор?

Комитата каза...

Николай,
май не си имал много вземане-даване с медиите напоследък и нямаш идея за каква масова продажба на влияние става дума. Знам, че на нашите думи няма да повярваш, затова малко други цитати:

Дойче веле
Репортери без граници - особено последната част, в която говори Сашо Диков
пак Дойче веле
посланик Уорлик

Всеки ден, всеки час, има материал!

Анонимен каза...

Драги Николай,

Аз гледам точно 'голямата картинка', както призоваваш, и се чудя кое е по-страшно - първи мандат на Борисов, или трети на Първанов.

Прав си, че президента доста власт и не е без значение кой е. Та какви са алтернативите: 1. С Плевнелиев - Бойко превзема изцяло службите за сигурност, дипломацията, съда и армията (малееее...!). 2. С Калфин - война в горепосочените институции, и всичката пара в свирката да подготвя връщане на БСП на власт (малееее...!).

И противно на Комитата ще кажа, че при Плевнелиев никога не е имало никаква друга надежда освен сценарий No 1, докато при Калфин можеше и друго, но го проигра (или не му стигна времето м/у двата тура да го изиграе). Той е първият кандидат на БСП, който се опита да спечели подкрепа и от десните, но недостатъчно, за да му повярват. Няколко срещи с десни избиратели и поемане на ясни обещания в рамките на президентските пълномощия (за службите и дипломатическите назначения, например) можеха да променят нещата, но не би. Европеец е Калфин, ама не чак дотам...

И при всичките резерви да не забравяме, че Калфин (измекярина на Първанов) се вписва много добре в Европата - освен 4-5 езика е един от малкото в БГ, които реално знаят как работят евроинституциите. Плевнелиев там е нула, а пък същинският президент Борисов е (малееее...!).

Та май ни е съдено да изпием до дъното чашата на генерал доктор инженер премиер президент Борисов. Един български Груевски с джобен президент, дето ще ни затрупа с магистрали вместо паметници.

Кой знае, може пък такъв да е пътят към ограмотяване на народа. Да се научи да не вЕрва на празнословци и празноделци.

Киро

mdam каза...

Може ли да помоля за коментар на случилото се вчера във Варна - оказаната(според мен, но не и според други) подкрепа на Кирил Йорданов ли беше. Според вас подписаното вчера споразумение доколко може да се тълкува като сигнал към избирателите на СК във Варна? Одобрявате ли го?

Комитата каза...

Докладът на Държавния департамент за 2010г.

Комитата каза...

Аз не съм говорител на Синята коалиция, не я представлявам по никакъв начин и не членувам в партиите ѝ.

За Кирил Йорданов във Варна – изненадан съм неприятно и ще питам за подробности когато видя някой от СК наживо.

Nikolay каза...

Комита, Сашо Диков, и основно Канал 3 за мен са абсолютен еквивалент на Галерия и Патрашкова.

Не разбирам защо ги даваш за пример.

Опитвал съм се да гледам канал 3 на няколко пъти и ми се повръща от глупостите които говорят там.

Диков ли ти е критерии за журналист, че го линкваш?

За медиите ни, че са продадени и е платено за тях - няма съмнение. 100% съм съгласен. Но медиината атака е срещу ГЕРБ, платено е да се оплюват.

В толкова много български градове вече промяната е очеизвадна (най-добрия пример - Бургас). Но има и други, в които нещата се случват, инфраструктурата заработва и т.н.

Но нищо няма за това. Има само нападки.

Едва ли ще го направим, но съм убеден, че ако хванем коя да е новинарска емисия на бТВ или Нова, ще има много негативи за ГЕРБ и никакви или малко позитивни неща споменати.

Та отново, в каква връзка линкваш тези неща за Диков?

Не трябва ли по-скоро аз да споменавам Диков както и предните взривове целящи шум и очерняне пред европейски комисари? Под шум най-вече разбирай всички там Яне, Костов, Петров, Станишев и т.н дежурни на ТВ екрана по 100 пъти да разправят как видиш ли това е работа на правителството, щото Диков говорел против тях.

mdam каза...

Признавам си този отговор търсих. Уточнението за представителността на мнението е уместно. Просто чета блога и търся отзвук от хора които предполагам че могат да имат някакво мнение по въпроса. Понеже от няколко (други,ако и вие сте) фенове на СК получих противоположно мнение и то настойчиво та се почуствах странно, та за това търся да разбера аз ли съм луд или има повод за притеснение. Може би имаш и други допирни точки, но тази за която се сещам е предаването което водихте с Радан Кънев и Стойчо.

Nikolay каза...

@анонимен

Съгласен съм, че ще е сценарии №1, но аз не вижам нищо лошо в това.

Борисов бута България в правилна посока.

Ако не е той кой ще има топките да промени статуквото и да спре кражбите заради които сме на това дередже?

Може да не се случва с темпото с което ни се иска, ама важното е, че се случва.

Затова и в момента го разкъсват от всякаде.

Защо само той не се коалира с никой и не даде на ни една от старите муцуни ни един важен пост.

Дали нямаше да си изкара 2 мандата без драмите които наблюдаваме ежедневно.

Президент от БСП означава безкрайни борби м/у институциите и опити на Калфин да възпира Борисов във всички аспекти които ще са му на разположение.

Аз лично съм се нагледал на борби м/у институциите които в крайна сметка нищо не вършат. Предпочитам еднолична отговорност и работа от която да виждам резултати.

Колкото до Плевнелиев и познанията му по евроинституциите, не знам до колко е навътре, на дебатите ми изглеждаше доста запознат (въпреки, че като цяло неуверен тъй като политически дебати определено не са неговата сила).

Но запознат или не, калфин знаещ езици или не, пак не гледаме голямата картинка - а тя е, че ни трябват хора които да работят за нас а не да се карат и дърпат за власт.

ГЕРБ за сега го правят.

Комитата каза...

Аз много обичам политиката, но нарочно не членувам в никоя партия. Членството би ме задължило да не се обаждам в определени ситуации, а в определени ситуации да трябва да подкрепям каузи и личности от които ми се повръща.

Все пак нещо ми идва наум, когато ти си изясни въпроса - Ако става дума за сегашния балотаж, изборът на варненци е много труден. Те дори нямат лукса да избират между комунист и гербаджия, както ние имаме на президентските избори, а трябва да избират между човек с много неясноти в бизнес връзките и бизнеса и много добре облечен и пребоядисан местен феодал, но все пак политик, действащ в рамките на политическата система. Горе долу като избора между Сидеров и Първанов.

Така че това може би обяснява и разликата в мненията. Аз лично се радвам, че не ми се налага да правя този избор, макар че имам не много по-лек избор да правя самият аз.

Комитата каза...

Николай, понеже виждам че си добронамерен, няма да споря с тебе повече нито да ти давам още линкове. Просто ти препоръчвам да се интересуваш повече от начина по който функционират медиите в България. Бареков, bTV, групата на Ирена Кръстева... и без аз да те побутвам ще стигнеш до същия извод.

Комитата каза...

И, може би, да завърша с цитат от бъдещия президент Плевнелиев, в лично писмо до мен, когато ме канеше на среща:

„На практика обаче ми липсва контакт с междинното звено – гражданската журналистика, която наистина уважавам и смятам, че е искреният глас на обществото.“

Защото другият глас, негражданската журналистика не е особено искрен, нали така ;-)

mdam каза...

@Комитата:
Благодаря за отговора. Няма да коментирам повече. Предполагам, че това е в pipe-а на някой от блогърите които следя или от другаде ще излезе някой по-обширен анализ.

Nikolay каза...

Ами не съм съгласен Комита.

Bias-а който има Бареков, TВ7, както и сайта му bnews.bg към ГЕРБ и ББ са толкова очевидни колкото и анти-герб настроението което лъха от бТВ.

Та по бТВ върви ежедневно шоу което е машина за оплюване на ГЕРБ (Шоуто на Слави, съгласен?).

1 или 2 седмици преди изборите, по бТВ имаше репортаж (мисля, че беше в бТВ репортерите) за това как кандидат за кмет на ГЕРБ купувал гласове.

В тази телевизия и постоянно канят Алексей Петров и Яне Янев, единствената функция на които е да плюят ББ.

За какво да се поинтересувам повече, като това го виждам с очите си?

И в случая съжалявам, че си видял, че съм добронамерен, защото бих се радвал да чуя повече аргументи против това което за мен са очевидни неща.

Странно как наблюдаваме едни и същи процеси, но виждаме коренно различни неща.

Анонимен каза...

Комита, що ми излиза URL contains illegal characters, когато в това поле не пиша нищо (нали е 'по избор')? Затуй не мога да си напиша името, та се гърча като анонимен.

Киро

Комитата каза...

Ами защото май не допускат да се подписваш с име без да дадеш към името и някакъв URL

Анонимен каза...

Благодаря, вече разбрах, че не е 'по избор'. Пусто и аз да повЕрвам на нещо написано.

Киро

Ophiuchus каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Ophiuchus каза...

@Nikolai
баце, извинявай ама пак да попитам:
Не бяха ли БСП и ГЕРБ от една майка раждани?
Щото, гледам ги на един ТАТкО (Т.Ж.) се прекланят задружно.
Не твърдя, че всичките са маскари, по-скоро са от един дол дренки. Та затова и плодовете им са еднакви.

Другото за медиите, какво да ти кажа...
Нахранете журналистите баце, после им набивайте обръчите редовно, и само гледайте да не се разсее мъглата и повечето хора да почнат да разсъждават така да се каже....
Ама то си е някак естествено, щото всинца са кланят на Царица Парица!
А тя милата е добър слуга и лош господар.
Та може Бело Море да излезе прав, щото то хамбара като се зарази много, май ще се мине през почистване.
И кой на какво то си е постлал.....

Ophiuchus каза...

@Комита
Рекъл си така:

Аз много обичам политиката, но нарочно не членувам в никоя партия. Членството би ме задължило да не се обаждам в определени ситуации, а в определени ситуации да трябва да подкрепям каузи и личности от които ми се повръща.


Ама да те попитам само:
Понеже, повечето читави мислят като теб....
Не си ли се замислял, защо в партиите преобладават тези, които не стоят пред твоята дилема?
И така като помислиш, не е ли малко безотговорно към самият себе си?
Казвам ти го, щото и аз разсъждавах по твоя начин... Ама едно гласче, дълбоко в мен не спира да задава тези въпроси....

Стойчо каза...

А сега си представете същите тези дискусии, клизми и компромиси на втори тур във всеки избирателен район при мажоритарна система за парламентарни избори... кошмар! 75% от населението ще гласува с отвращение

Ophiuchus каза...

@Стойчо
Може да е с клизма един, два, три пъти
Но хората ще започнат да се променят и да осъзнават, че имат отговорност за себе си а не да чакат на държавата, спасители, оправачи и прочее идеали за мързеливи умове....

Комитата каза...

Ophiuchus, дано схванат, че от тях си зависи. Но това не ни освобождава от задължението да правим каквото трябва.

Ophiuchus каза...

@Комита
И какво трябва? :)
Така и не ми отговори на това, което те питах....

Стойчо каза...

е, аман от клизми – ето как минават тренировките сега покрай президентските и КМЕТСКИТЕ (още по-важно), смптай какво ще е ако и депутатите са по същия начин

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)