вторник, юли 19, 2011

Успехът- на Google+


Знам, че знаете, ама айде първо на пръсти да преброим какво досега опита Google в социалните мрежи — Orcut, Google Wave, Google Buzz.

Не много успешно — На мен ми липсваше причина да ползвам Google Wave и още ми липсва. Честно, казано, липсва ми и причина да ползвам Google Buzz. Дори да искам да ги използвам като мегафони, през които да пробутвам важно за мен съдържание, усилието ми се струва твърде голямо срещу постигнатия ефект... (продължава в другия блог)

2 коментара:

аквичоп каза...

аз за сега съм много доволен от гугъл плюс, ако някой се нуждае от покана да ми пише на web.optimizacia[at]gmaill.com ще му пратя веднага

петър минчев каза...

И аз имам покани за google plus.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)