вторник, май 17, 2011

Пират гледа пирати

Много яко това бе, новите „Карибски пирати“. Благодарение на любезната покана на ПИБ се оказах на предпремиерата на четвърта серия на филма за метросексуалния пират-палячо. И о, чудо! Филмът е доста добър. Избягал е от проклятието на четвърта серия. Отлично балансирано действие, много яки екшън сцени, битки със саби, глупаци с червени униформи и всичко каквото си трябва.

Има един голям плюс - няма го Орландо Блум. Няма я и Кира Найтли, ама Пенелопе Круз компенсира и то с лихвите.

Продължавам да се наслаждавам на оживелите моряшки кошмари. Говорих си с Елфа, че в неговите разкази няма много русалки, а я колко драматичен материал има. Въобще, русалките са тазгодишния хит.




Сега, има някои невероятни неща - като например въглища, които горят като напалм или скоци от високо в плитка вода, ама то филмът си е такъв.

Има го и лудия крал Джордж, което значи, че в следващата серия сигурно ще видим и обявяването на независимостта на САЩ, а премиерата ще е на 4-ти юли.

Чудя се, имат ли връзка безкрайните сериали от игрални филми с безкрайните компютърни игри тип мравуняк, които се правят напоследък и с безкрайните електронни книги (а и блогове).

Тоя път лиричните отклонения тип сапунка, в които героите разчистват лични отношения, са сведени до минимум, за разлика от втора серия. Трета не съм я гледал.

Стерео-кино (3D) в IMAX си е супер преживяване. Още повече, че филмът е щедро гарниран със зашеметяващи дъха гледки и ефекти.

Който ми се сърди, че не съм го взел, да знае, че имах билет само за мен. Не че можех да ви взема всичките, де ;-)

Препоръчвам го за разведряване, може да се водят и деца.



8 коментара:

Стойчо каза...

Явно ще се гледа. С надписи ли е?

Алекс каза...

Интересно ми е да видя зомбитата. И аз съм пират. :)

Комитата каза...

С надписи е. Но така е по-добре.

Комитата каза...

Ами пирати срещу зомбита. Зомбитата напомнят малко на Явор Колев. Не много, признавам.

Мартин Линков @marfuzii каза...

Саундът на филма беше трепач, другото малко го бяха пушнали too much.

Све каза...

Абе малко е пълен с насилие за деца...ама хайде...

Стойчо каза...

@Све, в сравнение с първата серия, не-за-деца-насилието повече или по-малко е?

Комитата каза...

Не знам защо така реши, Све. Според мен е доста добре изчистен откъм бруталности.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)