събота, декември 25, 2010

Коледна музика

За разлика от други хора, на мен не са ми омръзнали коледните песнички и точно по това време ми се слушат. Всъщност, да си призная, омръзнали са ми българските песнички за Коледа и Нова Година, а американските ги харесвам (какво да се прави, изкривявания).

Затуй заповядайте едно списъче коледни песнички от Бате Комита. Можете да си представите че навън вали тихо сняг, да си сипете чай, кафе, или някой  течен градус и да пуснете компютърчето тихо да ви пее.

Понякога направо не можете да си представите кой е правил коледни песнички.

Честито Рождество Христово! Весела Коледа!
На останалите — честит да ви е празникът, свързан със зимното слънцестоене и нарастващия ден.

(между другото, сложил съм същия плейлист в лявата колона на блога, защото с плейлиста в този тект има някакъв проблем в Chrome, който за момента не мога да разреша. ползвайте Firefox или дайте акъл как да го реша :-))



снимка

7 коментара:

M каза...

Ето една хърватска песничка, която е чисто нова от тази година: Gustafi - Privremena božićna pjesma - http://bit.ly/ff0aQq

Припевът е много актуален :)

Лилия каза...

Благодаря за песните.Прекрасни .Докосващи са, особено с посланието за специална Коледа....

Ангел Грънчаров каза...

Ще си позволя да ти дам акъл; ползвай ето този сайт, чудесен и лесен за ползване е: http://aig-humanus.blogspot.com/2010/12/blog-post_3507.html

Tony каза...

И аз харесвам тези коледни пени :) Кой каквото иска да говори, но без тях за мен няма коледно настроение!
Весели празници!

Ondine каза...

Merry★* 。 • ˚ ˚ •。★Christmas★ 。* 。*TO YOU
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚

Комитата каза...

Благодаря, Ангеле, ще тествам!

Petko Dimoff каза...

Страхотно, още предишния път като влезнах в блога ми хареса подбраната музика. А и блога е много хубав, някак уютно е в него.
Успех и за напред.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)