вторник, ноември 09, 2010

С нахалство към прогрес

Преди малко получих спам - рекордьор, който бие много рекорди по кофти практики в нета.

Частна фирмичка ми изпраща непоискано търговско съобщение, опитва се да ме въведе в заблуждение, че е държавна структура (използва за себе си определения като „национална агенция“ и „служба“), подсеща дискретно че има нови изисквания и солени глоби.

Вероятно поддържа топла връзка със съответната държавна агенция.

Въпреки че „компютърните конфигурации“ трябва да минат през иглени уши, за да се продават в ЕС по разни ергономични изисквания, трябва да се кихне и нещичко и тук.


И накрая примамливи цени, но не и под 50 лева. Фифи не яде сух хляб.

Толкова съм щастлив, че от години нямам офис.

5 коментара:

Bogo каза...

Пиши на КЗП

Sash каза...

Изтипосай ги в телевизията

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Да предположа ли за какво става дума (необосновано и непочиващо на факти)

Комитата каза...

давай, балтазаре.

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Готов си. Излезе ми малко дълго и bloggera ме изрита, но го сложих при мен. Ето urt-то:
http://copyofblog.blogspot.com/2010/11/request-uri-too-large.html

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)