петък, октомври 29, 2010

Телефон за повреди на Виваком (и на вас да ви...)



Днес звънна майка ми, за да ми каже, че телефонът при наш'те е дал фира – има сигнал, но ни приема, ни предава. Съмненията за евентуална провреда или неправилно включване на апарата бяха елиминирани и тя ми се обади по мобилния да ме помоли да звънна на БТК да проверят линията.

Нали съм умен и се сетих, че стария номер на повреди отдавна не съществува, а не знаех кой е новият и реших, като прогресивен младеж да видя сайта на Виваком. Резултата от търсенето виждате по-горе.

Реших, че щом Виваком не знае собствения си телефон, то може Фейсбук да знае :)

Фейсбук даде отговор на запитването ми 2 минути след като пуснах запитването :) (Фейсбук са велики!)

Резултатът:

телефонът за повреди на Виваком е: 0700-17000,



като е достъпен и от ментелски телефони.
Набирам... „вашето обаждане е важно за нас, моля, изчакайте... посетете нашия сайт... вашето обаждане е важно за нас, моля, изчакайте... посетете нашия сайт...“ и така 5 минути и 36 секунди, докато ми писна и затворих

Да де, ама наш'те си ползват кабелния телефон и е важно да бъде оправен, затова направих още един опит, като реших, че този път ще търпя всичките варианти на „вашето обаждане е важно за нас, моля, изчакайте... посетете нашия сайт... вашето обаждане е важно за нас, моля, изчакайте... посетете нашия сайт...“ След забележителни 16 минути и 55 секунди вдигна приятен дамски глас. Нали съм кавалер, пък и знам, че девойките в кол-центъра са последните които залсужават да бъдат псувани заради неспособен мениджмънт, реших да не си го изкарвам на нея, а само да ѝ обясня проблема с телефон на наш'те.


За сметка на това си го изкарвам сега пред всички:



Скъпи мениджъри на Виваком и Мобилтел! Подарих ви 22 минути и 30 секунди (!!!) междумрежов трафик, таксуван по най-високите в Европа цени за такъв трафик.
Със сигурност това ще се отрази добре на вашите премиални в края на годината за постигнати добри търговски резултати. Пожелавам ви да похарчите тези пари за социални дейности, например за здравеопазване.

И когато по разстановка свише (да не споменаваме името Му!) си мислим, че енергото е кофти фирма, нека си припомним вица: „Ало, ВиК ли е?“, „Не, ...“

И на вас да ви...!

27 коментара:

morrt каза...

+1 минал по трънливия път, недочакал след повече от петнадесет минути.
И по-радикални пожелания съм чувал по техен адрес -
"Да мрът Ф коФФФите!"

Стойчо каза...

Просто нямах избор – алтернативата на наш'те е другата пиклива фирма, която продава Прима карти. Представяш ли си, ако те ползваха Прима картата, за да звъннат на повреди?

Анонимен каза...

Пич много зависи на какъв план си, аз например на мтел ползвам такъм в с много минути към всички мрежи и съм много доволен. стигат ми и сметката ми е ок накрая. просто си виж плана и отиди в некой офис да си го смениш, няма ад сгрешиш.

Стойчо каза...

Анонимен, само не подхващай темата за смяна на плановете и договорите, че ще стане страшно!

А и какъвто и да е плана няма да ми кажат текущо (т.е.и в момента нямам представа) колко ми струваха тия двайсет минути слушане на приятна офисна музика.

А най-страшното е,ч е купиха и Спектър нет, които бяха наистина добри в обслужването на клиентите си

Стойчо каза...

Всъщност дали да не се прихвърля към Виваком ?

Меглена каза...

Ами ето, че и Виваком не са по-добри от примаджиите. А и Грабул няма да са, пък да не подхващаме телевизиите и интернет доставчиците. Просто customer care-а в България е в състояние, което мога да определя само като предзародишно.
Интересно ше ми е и за колко време ще установят и отстранят повредата, че аз около 7 дни вече боря една нова и голяма цифрова телевизия и въпреки обещаните 72 часа resolution time, още дори не знаят какъв е проблема и ме карат за 238 654-ти път да рестартирам и вадя карти от reciever-a ...

Гонзо каза...

Аз може и малку глупаво, но да питам, номерата, започващи с 0700 не са ли безплатни?

Комитата каза...

не са. те се таксуват като градски разговор, независимо откъде звъниш

Анонимен каза...

Човек трябва да е или много глупав, или много невеж, за да е абонат на БТК и по-късно - на Вивател.

Откакто се махнах от тях, съм като новороден - почти никакви технически повреди, които се решават бързо когато се появят, и нулеви разходи за телефон. А ползвам телевизия, телефон и Интернет и плащам двойно по-малко в сравнение с времето когато бях абонат на БТК. На Вивател не съм бил абонат.

Най-добрият начин Вивател да фалира е като остане без абонати. Но като гледам колко наивници и невежи има из Българията...

Стойчо каза...

Анонимен, звучиш все едно си станал клиент на AOL или Deutsche Telecom ;-)

Sash каза...

Искрено ти съчувствам (и аз се присъединявам към това "и на вас да ви...")

Преди малко си говорих 40 минути по домашния телефон с една приятелка в Германия - познайте кой на кого е звъннал - аз на нея или тя на мен. А ние тук нали сме обременени, много време й трябваше, докато ме убеди, че й е почти без пари, и да престана да се притеснявам за сметката й.

Почувствах се зле...

Георги Павлов каза...

Мтел какво ти е виновен, че си го изкарваш и на тях?

Стойчо каза...

Мтел е този на когото ще платя 22-те безсмислени минути по най-високата тарифа в Европа. На кого друг да си го изкарам?

Точка каза...

Стойчо, тези ми съкратиха живота. Твоето търпение е свършило бързо, обикновено прекарвам часове в чакане и слушане на това, колко съм важна за тях. Обикновено някой от синекурците там се пробужда около 40-тата минута, но съм се отказвала и след 76 минути висене (документирано е със снимка). Защото си искам интернета.
После е въпрос на късмет да попаднеш на някого, който знае какво работи и защо му плащат. Наслушах се на куп дебилски обяснения. Пуснала съм жалба, но нито отговор имам на нея, нито нормален нет.
Виваком са възможно най-отвратителната и безотговорна към клиентите си компания. Търпя ги все още, защото нямам друга алтернатива.

kliment каза...

Заради лошото обслужване и кол-центъра не се вързах за интернета на Виваком след станах техен абонат за мобилния телефон. За телефонията са по-добри от Глобул и Мтел, на които бях абонат преди това. А за интернет горещо препоръчвам Мегалан, които имат перфектно и светкавично обслужване. Дано след покупката им да не го скапат много. Олигопол, т'ва е!

Анонимен каза...

Мрън-мрън-мрън.

Че се чака, чака се, но няма драма.
На сайта на видно място си пише, че номерът за обслужване на частни клиенти е 123, има автоматично меню.

Аз чаках има-няма минута някой да вдигне и да обясни какъв е проблемът и кога се очаква да бъде оправен (в моя случай - поредна кражба).

Ако сте забелязали, напоследък цените на металите се покачиха и се краде масово, почти не останаха капаци на шахти.

Стойчо каза...

@анонимен, очевидно не си звънял скоро (забавно е как ни напалатват анонимни защитници при всяка статия за Мтел и Виваком – трябва да пробваме и с Глобул някой ден ;-) – и никога, когато пишем срещу енергото ;-)

Не си звънял, защото от 123 ме пренасочиха към ПОКАЗАНИЯ в статията номер 0700-17000 :) Но явно първо си взел хонорара, после си проверявал сайта ;-)

До всички, за да не стават грешки: телефонът на Виваком за клиенти е 0700-17000

Анонимен каза...

След като цяло денонощие имам прекъсване на интернета ..., вече 15 часа с паузи се опитвам да се свържа с виваком. И на мен ми пускаха онова посление -"колко е важно обаждането", придружено с музикален акомпанимент ... Имаше часове, когато даваха заето, а в момената вече 75 мин слушам посланието, може и да го бълнувам през нощта ... Захвърлих слушалката настрана, защото ми се срастна с ухото вече. Е, браво виваком, няма проблеми, продължавайте все така да си вършите работата и ще загубите абонатите си, уверявам ви !!!

Анонимен каза...

И аз ползвах и-нета на Вивател,но като се повреди се свързах още на 3-4 обаждане от по 15мин всяко.После не бях излизал 2 дни да чакам екипа по подръжка ,които все пак дойдоха след 7-8 работни дни и повторно висене на тел за повреди.На всичкото отгоре се оптваха да ме лъжат ,че нямало никой на адреса и т.н. затова се забавили.На останалите абонати честито :)

Анонимен каза...

И аз съм на вашия хал - след 30 мин. чакане така и не ми вдигнаха телефона. Ако се опиташ да ги излъжеш чрез оператор за мобилни услуги те препращат на горните номера 08711800 или 0700...
И при мен телефона е на майка ми и е трудно да го сменям, но май ще трябва.
Да живей Виваком, Да живей България!

Анонимен каза...

Преди минути бях обслужена професионално -бързо и качествено!

Ивайло Петров каза...

Същата работа се случи и при мен. 0700 явно е сложен за украса!!!
Търпеливо изчаках 6 минути и се отказах. Намерих телефон с договор към тия бастуни и се обадих на 123 за да се намери някой, който да свърши работа...

Анонимен каза...

Имах проблем с кабела в нас и ходих до офиса на виваком да питам какво да правя и те ми казаха да звънна на 123.След като се прибрах установих че такъв номер не съществува вече и се разрових в нета.Попаднах на този форум и от тук вземах номера 0700-17000.Реших да се обадя знаейки, че ме чака голям х.й.За моя изненада ми вдигнаха на 1та минута прехвърлиха ме към подръжка и ми дадоха час за утре сутринта да дойдат да отстранят проблема. Не защитавам никой.Аз лично съм си патил от тази компания и от подобни на нея но съм длъжен да искажа доброто впечетление с което останах този път(ако все пак дойдат утре сутрин, разбира се).Явно при всеки се получава различна ситуация.Аз лично ви препоръчвам да не звъните в пиковите часове(въпреки, че аз се обадих по обяд)

Анонимен каза...

На 55 години съм, жена съм, и май за първи път в живота си псувам. А през главата ми е минало какво ли не!
Не може така! Утре ви сменям!
Sorry!

Анонимен каза...

И аз от стационарен М-Тел, звъня на Виваком, /мамка им/ 2122 секунди= 35.5 минути = 5.31 лв. без ДДС. Като турнем и ДДС-то става - 6.37 лв.
И що? Щот Виваком са ленивци, а М-тел се чудят как да ти одерат кожата в едно с предишните.
Сбогом М-тел - утре отивам да си прекратя договора.
А за интернета исках Виваком да ми преместят рутера до входната врата /майстор специално ми сложи контакт до бушоните/. Неможело! Рутера, трябвало да стои в средата на апартамента, щот нямало да хваща по всички стаи./70 кв. м. жилище/.
Кви са тез двупотопни рутери?!!! Да не би да живея в замък, че да не стига до другия край!
Ха кажете ми - хем ти взимат парите, хем работата им крива!

Анонимен каза...

ТОНЕВА Виваком е единствения оператор на който месечната такса за инвалиди е 1.50 лв!

Mihail Zapov каза...

АЗ като току що опарен човек много се изкевих, като си видях сметката.
Понеже ползвам телефония на мтел , но телевизия и интернет на виваком и звъня аз по 20 пъти да обяснявам, как още не ми е дошъл новия договор от два месеца вече. Ама то вината в куриера била, ама не знам си какво. И е днес 51минути разговор с 0700-17000 равно на 14.44лева. ВИЕ СТЕ ЛУДИ. Тъпото е, че ще си ги платя като попче и ще трябва да имам едно на ум за следващия път. А също за виваком да споделя. Прецака ми се дистанционното за телевизията. Отивам в офис и ми искат 5 лева. Не го взех тогава,защото не ми се даваха. Връщам се след един ден и вече няма налично. Проверих в още 5 офиса - няма налични. Накрая през 0700-17000 ми изпратиха ТЕХНИК , който в работен ден през седмицата (човека не е виновен) трябваше да ми ДОНЕСЕ на крак това дистанционно и то вече беше без пари. Не знам , но има нещо смахнато.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)