вторник, юни 29, 2010

Пълна промяна за 13 месеца

Знам, че не всички от вас са ме виждали на живо, затова смятам да се похваля с най-голямото си постижение в последната година.

Преди:

Юни 2007-ма година

Март 2009-та година

И сега:

Юни 2010 година

Както забелязвате, ситуацията драматично се е променила. Виждате в какво незавидно състояние бях. Бях 125 килограма, сега съм 85. Свалих общо 40 килограма от теглото си, за около година. 



Тайната? Храненето. 

Ще посветя специален материал на режима си на хранене, като смятам да изнеса и лекция в клуба „Спри и помисли“ за личния си път по време на това приключение. 

Очаквайте.


40 коментара:

Анонимен каза...

Комита, искам да те поздравя за постигнатото и да ти пожелая да се стабилизираш трайно около някакво желано от теб тегло. Като човек, който не те познава лично, бях забелязал сериозната промяна у теб, проследявайки постепенно снимките ти в блога, но не смеех да попитам на какво се дължи тя, допускайки, че може да има връзка с някакво заболяване или други неприятности. Радвам се, че не е така. Още веднъж - моите поздрави! Промяната е много приятна!

АнонименЪ

Kikimorka каза...

Браво! Наистина се радвам на успеха ти, поради две причини: първо, че явно си се присъединил към нашего брата "да се храним здравословно" (наистина ми е интересно каква ти е диетата днес). И второ, моите тъжни наблюдения показват, че в България, мъжете в разцвета на силите си рядко обръщат внимание на здравето и здравословното. Все още са модерни цигарите, преяждането, прекаляването с алкохола и картинката е un disastro!! А това пък, че си намерил и сили да се публикуваш и да признаеш, че си имал проблем - шапка ти свалям! Много, много успехи занапред!!!

wattie каза...

Ще земеш да си докараш някоя болест. Я си хапвай здраво! Под голям камък - колама риба!

wattie каза...

* голяма

fen каза...

Поздравления. Предполагам, че сега се чувстваш по-комфортно в тялото си.

Събина каза...

Комита, за какво постижение говорим, като преди все с по 2 жени, сега с каманаци? :Р

Комитата каза...

Събина, ти оцени леката закачка, браво ;-)

Събина каза...

Хахаха, изпитваме ли се :D (rofl)

Анонимен каза...

ПРЕДИ:

Възвесел и ухилен с две мацки...

СЕГА:

Лимоненомутрест и кахърен у каменяка...

Некси на downgrade ми мяза...

:D

Георги Павлов каза...

Сър, назначавам за личен треньор по храненето. Целта е само 15 кг :-)

Анонимен каза...

Апропо, първата снимка не е ли от Гложенския манастир?

Страшен боб правят там ! :D

(Много полезен за рохки глави след стабилен teambuilding ) :D

Комитата каза...

Да, там е, Гложенският манастир

Комитата каза...

„Лимоненомутрест и кахърен у каменяка...“

Грижливо си прибирам тази фраза в златния архив ;-)

Marfi каза...

О, да ме държиш в течение за лекцията.

Онзи ден си взех изследванията от Спортна Медицина и не знам дали да им вярвам. Имам еритроцити 5,16 на 100, което е доста високо, при положение, че не ям много чисто месо (интересно ми е при теб колко ли са, ако се измериш ще е много полезно и за лекцията :)

Та, мисълта ми бе, че с опита който имаш ще е много добре да споделиш не само а) яжте разделно, но и б) яжте разделно, защото 1) Калцият от сиренето разжгражда желязото от месото например и други подобни. Трябва да се видим да си побъбрим на nutrition теми.

Анонимен каза...

Видя ли сега защо оня ден като те срещнах и едва те познах:)

Анонимен каза...

ъъъъ, Ники Русиновски съм...:)

Комитата каза...

Да може би е добре да си направя някакви изследвания преди лекцията. Може да дадеш някакви идеи къде и как.

Комитата каза...

Марфи, всичко ще е придружено с дълги обяснения, и затова реших да не слагам никакви подробности тук да не стане енциклопедия ;-)

Господин И каза...

Браво, бачо. Поздравленията от мен си ги имаш, но трябва малко и към спорта да се обърнеш според мен ;)

Труден каза...

Видях те на телевизионно предаване - шич и половина си :)
Поздравления.
Аз имах обратния проблем и сложих около 12 кг с бира. Много бира!

Труден каза...

ОК, ПИЧ, не ШИЧ

Мария каза...

Поздравления :) Най-важното е, че си постигнал това, което си искал :)

Аз не знам дали имам много право да се обаждам за килограми, но ако съдя по себе си, с малко повече внимание към това какво и кога хапваш и малко повече движение от обикновено, килограми се свалят като на магия :)

Поне аз свалих 6-7 за има няма два месеца, без диети, без спорт и пр. :)

Комитата каза...

Мария, още 6-7 и ще се скършиш на две ;-)

Belomore каза...

Както се вижда, рязката промяна е настъпила последните месеци...

До какво води гръчката финансова криза, ееей! :)))

Atanas Boev каза...

А девойките все така хубави, тях с какво ги храниш?

Майк Рам каза...

И аз очаквам с нетърпение твоята презентация. Моите опити за отслабване засега са неуспешни :-(

Комитата каза...

Девойките са с разнообразен хранителен режим - вегетарианки и месоядни ;-)

Асен Генов каза...

Само тая месна диета, Комита... Не ми повярва, че и със зеленчуци може да се постигне и това си е! :)

Стойчо каза...

Асене, това със зеленчуците е жестоко, немой така ;-)

Анонимен каза...

Една от добрите клиники да си изследваш кръвта(пълна кръвна картина) i урината е: kandilarov (точка) com. Даже си имат сертификат за качество.

Да не ставам груб, но ако извадиш една снимка с тези кила и едно бременно Невенче до тебе ще контрастираш по-добре.

бате Ваньо

DonAngel каза...

Шибни една е-поща за семинара. Моля!

Съзерцател каза...

Раздвоен съм, бате Коста...
Надявам се, че си добре.
Прекомерното тегло е нещо лошо, когато трябва да го носиш, но и минаването в другата плоскост не е хубаво.
Преди като те видех с оня бицепс, си мислех, че ако ми залепиш една ще има сериозни поражения, а сега като те гледам, се чудя дали ако духна, няма да излетиш...

Mila каза...

Комита, и аз да ти са похваля най-безсрамно, че съборих 25 кила за 6 месеца на Дюкан. Тва ли ти е тайната? ;))) Ся от леля станах на мацка... ;))
Остави ги да си лаят тия, дет твърдят, че под-теглото е също толкоз лошо, колкото свръх-теглото! Те просто НЕ ЗНАЯТ за кво стаа въпрос! Много лошо да си бодър, весел, концентриран, здрав, дееспособен, вечно активен и тонизиран, щуро доволен от себе си, сички наоколо да та приказват и да ти завиждат понякога, да знаеш, че МОЖЕШ, че нещата са твърдо под твой контрол.. даааа, супер е нездравословно това, хехехе. Аре холан...
Радвам ти са, щото знам къв титаничен кеф и еуфория е това, и не спирай да са хвалиш, щото НАИСТИНА си заслужаваш аплодисментите!!! :))) Евалла.

Анонимен каза...

таня:Явно си се чувствал като бременна жена в десетия месец,а и така е изглеждало отстрани...Но сега усмивката ти говори...Предлагам след 5 години на тази дата пак да си пуснеш снимка,дано си с леките килограми и със същото настроение...

Tania каза...

На първата снимка сякаш си бременна жена в 10 месец,а на втората -доволна усмивка...Предлагам след 5 години на тази дата да си направиш снимка и тогава ще говорим...

Комитата каза...

Таня, защо пет?

Анонимен каза...

Браво, пич, евалла ти правя за търпението и ината да свалиш толкова кила. Аз съм на същия хал и след всякакви опити не съм постигнал много. Свалял съм до 15 кила (сега съм 120) и задържам така и пак качвам после (след 5-6 месеца). Помагай със съвети, ако имаш мерак. Много ще съм ти благодарен. iwokad@yahoo.com

Анонимен каза...

Защо Таня дава пет години ли... Може би защото иска и след пет години Комитата да има сегашното му тегло. Бих перифразирал Марк Твен по този повод: "Отслабването е най-лесното нещо на света. Зная, понеже съм го правил хиляди пъти..."

АнонименЪ

Милко Георгиев каза...

Шефе, кога ще се видим във "Веселото кебапче" до "БНТ1лайно" и да хапнем истинска храна, да поговорим за света и да се посмеем :-)

Иначе, браво, браво! :-)

miglena каза...

bravo na vas,az sasto sam na dieta i hapvam nizkoenergijni hrani na 100kg sam svalila 10kg ,no mi trqbvat pone oste 10kg,nadqvamse da go dokaza kato vas!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)