понеделник, май 03, 2010

Рекордно четене в събота

Въпреки че в петък присъствах на едно супер сладко събиране, планирано като за 1-2 бири след работа и продължило до 2,30 през нощта (#minitbb), на следващия ден, много нетипично за мен, без да съм се наспал, се замъкнах на обявеното рекордно едновременно четене на книги в Южния парк.

 Доста хора се събраха, и повечето – симпатични ;-)

Инициативата много ми допадна, защото е идеален контрапункт на две неща, които недолюбвам и се свързват с датата – първо, червената традиция на манифестациите и второ – въздишането (именно въздишането ненавиждам, а не самото право) по авторското право, които извиха в милиционерско кресчендо по случай деня на книгата И авторското право, случили се малко преди това.

 Фенове на Хари Потър

Заварих Алекс (от портала „Аз чета“) и Ангел ( от Пиратската партия), които като съорганизатори наблюдаваха събитието а Ангел беше организирал още няколко човека да запишат кой какво чете на събитието.

Ангел записва участниците

Много ми беше приятно, че книгите, които видях, по правило не бяха известни бестселъри, а любопитни екземпляри, които трудно се намират дори на пазара втора ръка.


Аз четох „Нашенци в Македония“ на Таня Мангалакова, при това с вълнение, защото лично съм присъствал и подпомагал събирането на материал за тази книга. Скоро ще ви разкажа и за промоцията ѝ.


За следващия път ще си взема рибарския стол, който има облегалка и място за чашка, защото се изръбих да седя на някакво желязо насред поляната.
Алекс и Христо под сакурата. Поканиха ме на Бегбеде.

Веднага ми дойдоха идеи за бизнес, за книжна борса, за клубове, но то за такива цели са необходими и хора да работят, не само да измислят, а аз голяма любов към книжния бизнес нямам ;-)

Отново успях да открия паметника на приятелството с японския народ. Намира се на мисловната линия, свързваща сакурите (цъфтящите в розово дръвчета). Трябва да си насадим и джакаранди и ще стане феерия

Рекорд имаше поне национален, ако за световен не успяхме да го докараме. Чакам с нетърпение обобщените данни за събитието от Ангел.

И станах истински red-neck (червеноврат фермер) от четене на слънце. Диалектика.

И аз чета, а вратът ми червеней ;-)



Георги Стойчев изпълнява First of May. Много добре!

Песента е страхотна, оригиналът тук.
.
Читателят polihronov забеляза, че ме е имало по новините, благодаря. Млящя дъвка към 27-мата секунда: ;-)




.

7 коментара:

polihronov каза...

снощи те видах по някакви новини май по бнт. дъвчеше дъвка.

Комитата каза...

Мерси, веднага проверявам

svetlina каза...

Не разбирам две неща: защо трябваше да е точно на първи и защо си седял на желязо на поляната, а не на поляната :)

Комитата каза...

На първи, защото се пада събота, а на желязото, защото не исках да ми позеленее панталона ;-)

svetlina каза...

Позволи да не повярвам :) Този панталон няма да пострада от трева, а осми също е събота(въпреки че съм склонна да приема, че организаторите на рекорда са се съобразили с моето събитие и затова са избрали друг ден).
Нищо де, ще ви простя, днес бях лоша предостатъчно :)

Комитата каза...

Ти лоша? Нали знаеш, че физическите закони не го позволяват... ;-)

svetlina каза...

Не знаех, но пък ти не знаеш, че си канен на пикник в събота :)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)