вторник, април 20, 2010

Време за пролетно почистване

На 22-ри април ще се проведе Денят на Земята в Месеца на Земята (който очевидно е април). Ще се попълнят дупките в обслужването на гражданите, т.е. гражданите ще вземат в свои ръце почистването на София и околностите ѝ, защото общината и държавата не се справят, и това съвпада със световните инициативи по темата, където се решават по-сериозни въпроси. Но това е положението - докато в България не решим по-малките проблеми, няма да ни дадат да решаваме по-големите.

Напоследък не ми се пише много и вече ми личи, но тази инициатива трябва да се отбележи.

Петър Рашев организира акция (който когато иска, може дори събота и неделя)

За природата канят на шествие-карнавал. (от 18.33 часа)

Аз ще съм в Търново на конференция през това време, така че имам честта само да ви предам любезните им покани.


11 коментара:

Анонимен каза...

Жалко, че не е на 24-ти, защото за нас Анонимниците можеше да мине за Ленински съботник, преди години низвергнат като вреден.

Комитата каза...

22-ри е събота, така че нарамвайте портретите на ленин, оръдия на труда и действайте. поне да има от вас някаква полза

Комитата каза...

верно е четвъртък. много съм зле. може и да дойда тогава

Belomore каза...

Да позная ли какво ще се случи?

На 22.04., четвъртък, за незнаещите - работен ден, подчертавам - работен ден, около пет(на)десет човека ще се съберат и ще попунтират някъде някаква активност. Ще има повече ТВ екипи отколкото участници. Част от участниците ще споделят разочарованието си, че призивът им се е сбръскал със студеното безразличие на българина и из града не шестват хигиенни отрядници и екошпицкоманди, които да раздигат разните общински и необщински междублокови и прочие авгиеви обори.

Заключението на масовата аудитория ще бъде - тоя непрокопсаник българинът отново се скатава и не иска да свърши своето и, въобще, за нищо не става.
Всички сте/сме селяни, боклуци, простаци, тъмни балкански субекти и прочие.

Финални надписи.

wattie каза...

Belomore - много добре казано. Без мен :)

Комитата каза...

Зачетох се в двете новини, защото май все още съм в София тогава и открих следното - шествието е за 18,33, а другото събитие е кой когато си го организира, включително е възможно и събота и неделя. Знам, че доста хора работят до късно, но 18,33 е компромис - все още е светло, а доста хора са свършили работа. Да мисля ли, че не сте прочели двата материала?

Belomore каза...

Естествено, че не съм ги чел.

Човеку се налага да има някаква избирателна пропускливост, пък и вярвам в твоето пресяване на съществената информация.

А ти нима не беше чел, преди да пишеш? ;)))

Комитата каза...

И аз не бях, ама мислех че ме няма тоя ден в София

Анонимен каза...

С кирка или лопата да се участва. Комита, ти с какво ще бъдеш, какво оръдие притежаваш ?

Комитата каза...

гаубица

Peter Rashev каза...

Специално за Belomore...
Какво се случи на 22 Април:
http://bulpete.wordpress.com/2010/04/23/results/

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)