четвъртък, март 25, 2010

Кефиш мъ, шти звъннъ ;-)

Ех, какви ли мейли не получава човек. Четете и немейте (в никой случай не се връзвайте на текста – приемете го като Disclaimer от моя страна):

Скъпи Едно,

Комплимент на сезона, за да ви


ние сме се свържете ви въз основа на информацията, която се събраха около лицето си в мрежата.

Аз съм Мис Natacha Allou, възраст 22 години по-млади с брат ми. ние сме в притежание на голяма сума от $ 8.5 милиона в брой, които искат да инвестират във вашата страна под вашите грижи. Тези пари е наследил от баща ни края Jean-Luc Allou,
който е бил главен счетоводител на Сиера Леоне Gold & Diamond минно корпорация по време на нашето 8 години гражданска война, когато майор Johnny Paul Koromah е президентът на страната. Тези пари не е от престъпният произход, тъй като беше до голяма степен реализирани от продажба на черния пазар алувиалните златен прах по време на войната.

Тези пари са били преместени и да се внесат в сигурността & корпорация финанси в Абиджан Кот д'Ивоар по дипломатически път в една кутия багажника етикет семейни ценности от съображения за сигурност. ние сега искате да преместите тези пари в чужбина и го инвестират в печеливши предприятия, тъй като е настъпило времето за такъв ход.

Къде сме ние имате нужда от помощ
1.Firstly да подпомага ни претендира за тази пратка от охранителна фирма, както ми края на бащите чуждестранен партньор и са парите, платени номинирани в профила си.

2. За да помогне ме инвестират пари в печеливши бизнес начинания във вашата страна.
За вашата помощ вид вие ще получите 15% от общата сума и 5% за всички разходи, които правите, както телефонни разговори, факс / имейли или всякакви други средства, изразходвани по време на прехвърлянето на този фонд номинирани в профила си.

При отговора си и приемане за да ми помага, ние ще ви дадем повече информация относно тази сделка, но трябва да третира тази сделка като строго поверителна за моята сигурност reasons.please можете да ни разговор с номер по-горе за повече информация
С най-добри пожелания
Мис Natacha Allou.


Тектът е без грам намеса от моя страна

12 коментара:

fen каза...

Стига се дърпа, вземи тия $ 8.5 милиона в брой:)

legrandelf каза...

Гугъл транслейт еба майката на регулярния спам, извезан с френско-арабски руни :)))))

morrt каза...

И при мен има нЕкой и друг милион. Ако не ги искаш, ще ги дам всичките на правителството, че голяма закъсация напоследък... :)

Emil A. Georgiev каза...

The bright side of spam -).

леков каза...

нови хоризонти се откриват пред спама

dzver каза...

Преди много години един приятел се беше вързал. Още нигерийците бяха нови :)

Не успя да се набута, вразумихме го.

dzver каза...

Здравейте скъпи,
Моето име е Джейн, За мен е удоволствие да общуват с вас след като са разгледали профила си по www.clubs.dir.bg и аз надяваме, че тази поща ще намерите в перфектно състояние на ума.
Моля, потвърдете, това тяло от мен писмено обратно в имейл адреса си, колкото е възможно по-скоро. така че, ако вие ще получите един ум с мен. така че можем да се опознават взаимно и да видим какво ще се случи в бъдеще. Чакам вашите отговори даде възможност да ви изпратя снимка и ви каже повече за моята самостоятелно. благодаря и да остане да ви благослови.
Вашите Джейн.

Н.Никифоров каза...

И ти сега в пълна секретност значи действаш...Конспиратор!

Анонимен каза...

получено завчера:


"Здравейте Скъпи Едно!

Аз съм Анита Кулибали по име, 19 години, от Кот д'Ивоар. Аз съм сирак е, че аз загубих родителите си за няколко години назад. Баща ми беше, обслужващи директор на какаото износител борд до смъртта си.

Макар че майка ми е медицинска сестра по професия. И двете бяха отровени в политическия среща На 13 април 2007 г. от въстаниците след въстанието политически в моята страна. Преди смъртта на родителите ми са на сметка тук в Кот д'Ивоар до размер на US $ 9.5Million долара, които той каза на банката бе за внос на машини какао преработка.

Сега като ляво над близък роднина, искам да ми направиш една услуга, като ви доверие да получават тази фондове на безопасно сметка във Вашата страна или друго по-безопасно място за бенефициера. Имам планове да направи инвестиции в страната, където аз и моите пари ще бъдат безопасни, както и недвижими имоти и промишленото производство и също започват да завършат обучението ми там във вашата страна.

Крия сега, за да се избегне били убити, както моите родители са били убие и да не са готови да излязат, докато не да ми помогнете на пари и аз дойда до мястото, където сте отседнали. Тогава аз ще има почивка на ума.

Това е причината за моето писане за вас.

Моля, ако сте готови да ми помага, посочва интереса ви към отговор soonest.

Благодаря и най-добри пожелания.

С уважение,

Анита Кулибали"

Биг Брадър каза...

Ей тоя е готов за къш'та на Биг Брадър5. Шъ си паснат идеално с масимо и русенскуту МИМИ ;)

АИ каза...

Aaaa, Aнита и на мен писа, горката тя! Голем смех!

Апостол Апостолов каза...

Чудя се, дали в България има човек, който да НЕ Е получавал подобни мейли?...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)