вторник, март 23, 2010

Списък с желания

Скоро ще имам рожден ден, първият от нова десетка, която открих наскоро...

Ще си напиша желанията за подаръци, в разрез с българската рожденденска традиция, и в хармония с американската.

Колкото по-дърт и по-сериозен човек ставам, толкова повече ме кефят американците и глобализацията. (странична бележка).

А сега си пожелавам (с растяща трудност):

— Дайте идея къде да отпразнувам събитието, в идеалния случай позволяващо да дойде всеки, който иска, при това без това да унищожи един мой месечен бюджет. Нещо като градина с шатра ми се струва страхотна идея, но такива организират май само в загниващия капитализъм... и в загниващия социализъм на село...

— Ей тая книжка много ми се иска да я притежавам (продава се например тук):


Видеокамера, с която никой около мен няма да бъде защитен от папараци.

— Видеокамера 2, която да комбинира три качества в себе си — webcam, outdoors, hd (още не съм открил такава ;-))

— Нов фотоапарат, който да разхождам по места с хубави изгледи. Не че съм доволен от досегашната машинка, но тя е по-скоро папарашка (втори път тази дума!), отколкото фотографска.


Нов часовник. Сегашният навъртя 12 годинки и е време за нещо, което да върви повече с черни дрехи ;-)



— Малко нови мебели,:


— Нова кола (нещо за града, но и за море в Гърция, защо не и по средиземноморието)






PS. Ей, как щях да забравя... искам и нещо за четене на книги

Ама дали да не изчакам да ги пуснат с цветни екрани и пълна поддръжка на кирилица?

Айде засега ви оставям да си мислите...  Любопитно ми е Жоро, Илия и Мария, които бяха рожденици наскоро, имаха ли такъв списък?

11 коментара:

Н.Никифоров каза...

Като гледам списъка, то май бюджета на соарето ще се компенсира. :)
Апропо, втората четирдесетица си заслужава да бъде отбелязана и с цената на един месечен бюджет.

Асен Генов каза...

И аз имах наскоро, ама списък нямах. Моят е доста по-семпъл. Почва от тук и свършва тук>...

Комитата каза...

Асене, Асене... началото на твоя списък ми е ясно! А краят е интересен ;-)

Николай, не убивай мечтите на човека... а соарето, ех, соарето. Пълна суша откъм идеи.

Анонимен каза...

Biva biva http://www.e-castig.com/index.php?r=bUBr

Анонимен каза...

Ами като гледам изискването за соарето, май най-изгодно ще е да си поканите гостите на нечия чужда сватба :)

Стойчо каза...

Само не разбирам защо си поръчваш в толкова кратък срок неща, които трябва да дойдат от Щатите? Нали се сещаш, че се иска известно време, докато пристигнат :-)

Atanas Boev каза...

Предложение за камера 2: Sony Bloggie
http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921666073219

Гледах я в един магазин тук, много е приятна. Уж за блогъри правена.

marfi каза...

Препоръчвам ти любимото ми заведение - пица Класик http://www.pizzabg.com/classic, но няма особено голяма градина. Сещам се за хубави градини на Мотто http://motto-bg.com/, както и в турския ресторант Софра http://tinyurl.com/yaruhfn

Относно киндъла - мисля че никога няма да го има във вариант с цветове, не му е това идеята :)

marfi каза...

Нали ти казах вчера, че самο iPad те оправя :)

Ето и новината: http://bit.ly/aJIIFU Kindle iPad App with colors :)

svetlina каза...

Аз най харесвам Dewars за такива неща. За по 10лв на глава можеш да запазиш цялото заведение за колкото време си искаш, а пък е и на идеалното място :) Така ще можеш до следващия рожден ден сам да си купиш нещо от списъка :)

Анонимен каза...

"What's the dip" приема ли се? Не за подарък, а... за каквото си намислиш; примерно за личното ми удоволствие да пре-подаря личния си екземпляр именно защото ми харесва (не е с автограф от автора, язък;)
Ако да- драсни през Стойчо къде/как да я изпратя.
Стела

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)