сряда, март 10, 2010

Против природата

Новият сайт на capital.bg е против природата и против всякакви разбирания за добър информационен сайт. Квалифициран качествен хейт (моята оценка за промяната), може да прочетете в професионалния ми блог.

Дори само кичозната кутийка за коментари е достойна за една страница анализ - цветовото кодиране на емоциите (бля), нежносините (?!) линкове на черен фон, бутонът с градиент (бля!) и траурният черен фон. Не ми се прави и семантичен анализ на настроенията. Абе, четете в другия блог.

7 коментара:

Laleelay каза...

Съгласен. НАпомни ми новия сайт на btv (http://www.btv.bg/) Вероятно заради неоприятния контраст тъмно-светло.

Belomore каза...

Бррр...

Стварно одвратно!

Анонимен каза...

Бутоните не са нежносини, а разстроеносини.

Търновец каза...

Сега го видях, мислех че си получил смао достъп за ограничени pre-release посещения. И честно на мен пък ми харесва :) Получило им се е дооооста по-добре от новата версия на 'Дневник', която пуснаха преди повече от година. Може да се барнат цветовете тук таме, но като цяло съм доволен. :)

Анонимен каза...

Подобно - и даже още по-зле! - е и в новия сайт на Агенция Фокус. Не ми харесва и този на bTV: навсякъде мрачни цветове и губене на време за намиране на информация. А нали именно достъпът до информация е целта.

Bruce Wayne каза...

главната страница е най-зле, страницата-статия ми харесва

проблемът не е в цветовете, а в изхабеното място

като се затрупат няколко броя ще си проличат слабите места

Хесапов каза...

Грозен е и не се чете, даже не става за гледане. Не прилича на списание, въпреки че стремежът е такъв. Зле!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)