вторник, февруари 23, 2010

Влатко Стефановски в София

В петък Влатко Стефановски направи страхотен концерт в Sofia Live Club и аз бях там!

Отидохме с Пейо и с още няколко човека, и вътре ни чакаше изненада — ситуацията въобще не беше като на концерта на Фолтин, когато си намерихме сравнително лесно място. Това е Влатко Стефановски, суперзвезда от европейски, а не просто от балкански мащаб и тълпата беше внушителна, не само по масите, но и между тях...

Намерихме си място на бара в малкото помещение и гледахме сцената през рафтовете с алкохол. Пак беше по-добре от това да се бутаме в тълпата на пътеката между масите, където просто нямаше нито едно място с добра гледка.



Влатко започна с парчета от последните си албуми, после изсвири неща от блус албума си. Тук с Пейо леко се разминахме в оценката, кои са по-яките парчета. Аз повече клонях към блус парчетата ;-)

После се включи и Теодоси Спасов (или май беше преди блуса?). Теодоси също е виртуоз, комбинацията беше убийствена и се получи невероятен концерт.

Концертът завърши със старите и златни парчета от албумите на "Леб и сол" от средата на 70-те — "Скопие", "Као какао", "Учи ме, майко" — почувствахме магията на една от големите рок групи на Югославия и духът на 70-те за малко влезе в залата. Оу, йеее!

PS. На масата пред нас седеше не кой да е, а любимият министър на цял един народ — Румен Петков. Изненадах се в началото, че има толкова добър вкус, но после той си влезе в имиджа, през цялото време разказваше вицове на съседите си по маса и изглежда това, което се случваше на сцената, не го вълнуваше особено и беше от малкото хора, които си тръгнаха преди края на концерта.

Споделих на Пейо, дали Р5 знае, че зад него стоят големите му интернет душмани (по едно време всеки материал, който пишех против него, се препубликуваше в Капитал)




Леб и сол, "Йовано, Йованке"

Леб и сол, "Учи ме, майко"

6 коментара:

Анонимен каза...

Комита, завиждам. Друг път да се обаждаш от рано за такива събития. :)

Събина

Комитата каза...

Ако не беше Пейо и аз щях да пропусна.

Николай Павлов каза...

Пропуснал съм го! Язък :(

Стойчо каза...

Можеше да идеш да се запознаеш с Р5 – щеше да е бон тон ;-)

llegolas каза...

Страхотен концерт !! И аз бях там, по брадата ми тече - в устата ми не влезна :) "Texas Flood" го направи уникално Теодосий малко ме разочарова обаче :( А на "Кандилце" лично аз се размазах брутално :)

Апостол Апостолов каза...

Румен Петков разбира толкова от музика, колкото свинята разбира от кладенчова вода.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)