сряда, ноември 25, 2009

Гугъл хейт



От месец имам Google wave и нямам идея за какво да го използвам. Отделно имам проблем, че почти ми забива браузъра, когато го ползвам (а засега го ползвам само като форум, да чета мнения за самия wave)

Ако някой от вас е открил смислен начин да го използва, моля споделете в коментарите конкретния казус — колко души е групата, какви са ви общите интереси, кои от функционалностите ползвате.

Отделно имам проблем със следенето на дълги тредове - браузърът ми почти забива и не мога да разбера още как да стигам до непрочетените уейвове без да скролирам като луд от горе до долу.

Засега преживяването е разочароващо.

Това е третият опит на Гугъл да навлезе в социалните мрежи. Първият беше импотентен (orcut.com), вторият тепърва ще показва какво може като социална мрежа (google reader), третият - wave засега не мога да го стопля освен като играчка за хора без работа. Може и да е от възрастта.

PS. Между другото, имам осем покани, ако някой иска да ми прати мейл ето тук: komitata@gmail.com или да си сложи мейла в коментарите отдолу. Ще ги раздавам на принципа пръв поискал - първи получил.

PPS. Поканите ми чудодейно нараснаха на 16. Насам народе!

35 коментара:

Орлин Станков каза...

Ако ми адресираш една покана ще съм ти много благодарен и имаш една бира от мен:) От известно време искам да пробвам, аджеба, що е туй Wave, но явно Гугъл не ме смятат за подходящ кандидат:) Поздрав!

Комитата каза...

Без да ми дадеш мейл няма да как да стане.

Орлин Станков каза...

оп, моя грешка! orlinstankov(at)gmail.com

Комитата каза...

пратих

Орлин Станков каза...

Вече разглеждам, мерси!

Гонзо каза...

Наскоро и аз получих покана, отворих я вълната, обаче не мога още да стопля какво да правя с нея...

Идеята на Wave не беше ли да е кредство за комуникация, не социална мрежа?

Комитата каза...

Идеята май е да можеш да правиш всичко едновременно - мейл, социална мрежа, медия и т.н., но и аз самият не стоплям за какво може да ми свърши работа.

Belomore каза...

Колко жалко, че не става дума за (ню) уейв музика :)))

Павел Борисов Николов каза...

pavelnik55@gmail.com

И.Е. Станков каза...

Да, наистина е доста разочароващо преживяване в началото.

В много груба форма е още и според мен целта е да създаде отворена платформа за интерактивно общуване и създаване в уеб среда в реално време.
Отделно има и много ботове, които засега са примитивни, но ще се подобряват. Примерно можеш да си управляваш Туитър акаунта през уеив робот.

В крайна сметка не е нищо особено на пръв поглед, но ако се установи като стандарт в средноблизко бъдеще ще ни просветне на всички.

Аз само наистина се надявам да е напълно отворено, така че да може в бъдеще да се ползва извън Гугъл.

Анонимен каза...

Как да намеря вълната "Българските Wavers"?

Светослав Трайков - Слави каза...

Може ли една покана и за мен slavit [at] gmail.com

Анонимен каза...

Can I have one, please ?

boby (dot) kurtev (at) gmail (dot) com

Thank you

Georgi каза...

И аз се нареждам на опашката, ако остана нещо :)

Комитата каза...

георги, а email ще ми дадеш ли, няма как да го отгатна иначе ;-)

Комитата каза...

боби куртев, имаш вече покана

Nadet каза...

:) nadezda.gen4eva@gmail.com

Комитата каза...

надежда, готово

yovko каза...

Идеята е collaboration, collaboration, collaboration...

Хесапов каза...

Да пробвам и аз?
naiden.hesapov@gmail.com

Комитата каза...

Хесапов, готово.

Йовко, идеята на мен ми е ясна, въпросът е осъществена ли е. Освен това collaboration винаги се прави с конкретна цел, а не по принцип. ;-)

yovko каза...

Дай им време... още е сурово... Иначе няма лошо да имаш collaboration платформа под ръка, в случай, че ти дотрябва. Аз намирам за проблем залитането на всеки проект към social networking (и Reader включително), особено ако това залитане не се контролира... дано имат идея да опазят Wave в това отношение. Понеже, защото познавам Facebook от времето преди големият му взрив - тогава бях готов да се закълна, че може да бъде нещо полезно... Сега поне два пъти годишно си затварям акаунта в илюзорен стремеж към спокойствие...

Хесапов каза...

Комита, благодаря за поканата, но наистина не разбирам какъв е смисълът на тази вълна? Може би това, че прави "Теми, които придават цвят и настроение на браузъра ви" и не работи с "операта", която ползвам...никак не я обичат този опера.

Анонимен каза...

и на мен моля:

troopymg at gmail.com

thx

Комитата каза...

troopymg, готово

Владо каза...

vlado.velikov@gmail.com
Мерси в аванс.

Комитата каза...

готово, владо

Анонимен каза...

Комита мерси много,

поздрави,
troopymg

hitrata_lisi4ka каза...

Хайде и аз на опашката :)

bulhi4ka@gmail.com

Комитата каза...

лисичката, готова си

pierrot каза...

И с тази твоя статия се убеждавам, че засега май нищо не пропускам :)
Пък и както споменаха в коментарите тук - Опера не се харесва от Вълната на Гугъл и съответно моята Опера не харесва Вълната :)
Но ще следя отзивите за GW с интерес...

Miro каза...

ако имаш още покани, да се наредя и аз на опащката :) miron.ivanov(at)gmail.com

Комитата каза...

Готов си. ЧНГ

Анонимен каза...

Комита,ако имаш все още - ldalev@gmail.com Благодаря за което!

Комитата каза...

май са спрели каненето на нови хора, не виждам никъде линк

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)