сряда, юли 01, 2009

Иван Костов ми отговори

Да взема да ви се поизфукам – зададох въпрос на Иван Костов на сайта му http://www.otgovori.eu и той взе, че ми отговори :-) Не всеки ден ми се случва министър-председател да ми отговори, та затова рекох да ви се изфукам. Въпросът ми беше „По какви теми ще работите заедно с БСП в следващото Народно събрание (и трябва ли)?“.

Ето и отговорът, който получих тази вечер:

Привет, господин Димитров,

Моля, вижте моя видеоотговор на Вашия въпрос:

www.otgovori.eu/index.php?a=88

Бъдете здрав!

Иван Костов

Връзка

За съжалание не знам как да ембедна видеото тук, затова кликайте направо на линка www.otgovori.eu/index.php?a=88

Благодаря за отговора, г-н Костов!

20 коментара:

marystaneva каза...

"Не всеки ден ми се случва министър-председател да ми отговори, та затова рекох да ви се изфукам."

Костов не е ли бивш министър-председател? И защо си мислиш, че той самият лично ти е отговорил?

Анонимен каза...

e dobre samo az li sym lud ili prosto na men izliza snimka na Kostov s mikrofon, a otgovor nqma?

Анонимен каза...

До marystaneva. Да,бивш министър-председател е. Може би е грешка. Аз, му написах въпрос в "неделя, 2009, Юни 28" и на другия ден имах отговор. Да, той самият лично е отговорил, щото е видео отговор. Може би се събират въпросите и се обобщават, но това е друг въпрос. Аз писах когато бяха 50 и няколко, на другия ден 110, днес 140.

http://fregata.blogspot.com/ ето ти моя блог да видиш, кога и какво съм писъл.

Стойчо каза...

@marystaneva - кликни на линка, а ако не ти се отвори конкртения отговор, потърси номер 88.
Няма как да не е лично Иван Костов, защото той отговаря пред камерата :-)

Мисля, че президент и министър-председател се носят като титли цял живот, независимо от текущото състояние.
Пък и настоящият мин-предс. Станишев сигурно ще ми прати брадва като отговор ;-)

Валентина Иванова каза...

А на мен още не ми отговоря... Но аз съм по гадните въпроси :)))

Анонимен каза...

Да кажа, че аз не мога да ембедна /емпроста :-)/ да ми повярва човек, но на теб едва ли някой ще ти повярва, Стойчо? :))))
Албена

Анонимен каза...

Е, ако сме точни ще признаем, че Костов отговаря и на неудобни въпроси в сайта си, сигурно прескача откровената простотия.
Смятам, че тази идея за личен контакт е много добра, г-н Костов излага съвсем коректно идеите си. Аз го разбирам и споделям тази посока на водене на политика. Смятам, че моите деца ще живеят по-добре, ако подобна личност води държавата.
Също зададох въпрос и ми беше отговорено.
Колкото за Станишев, аз и не искам да разговарям с него, фактите са отчайващи. Той най-малкото ще започне да лъже. Достатъчно го гледаме и слушаме по "свободните" медии.

vassilev12 каза...

Аз още чакам отговор, въпреки че въпроса ми е малко (много) пространен, но се надявам на някой да се замисли що за "работници" сме тук на балканите.
Хубаво е някой да ти отговори - така се чувстваш стойностен.
А когато ти отговори министър-председател, то това е направо чест.
А Иван Костов е "Министър-председателЯТ на България", и един ден ще го изучават в училище, но тогава ще е много късно....

Апостол Апостолов каза...

Това ми напомня за председателя Мао. Когато китайски селяндур се ръкувал с Мао, той обиколил след това цялата страна, за да могат другите простосмъртни да се ръкуват с щастливия селяндур.

Анонимен каза...

Апостоле, Станишев спестява разходките на споменатия от теб селяндур и лично обикала страната за да се рукава така....ха-ха-ха

Fris каза...

Само не се напикавай от шастие...

Е, вече с чиста съвест можеш да гласуваш за тези.

hinkoff каза...

И на мен ми отговори, на въпроса дали би намалил ставката на ДДС.
Привет, г-н Хинков!

Радвам се, че задавате този въпрос. Нееднократно сме настоявали за
по-смели действия от страна на българското правителство в подкрепа
както на бизнеса, така и на крайните потребители. Това може и трябва
да осигури повече средства в ръцете на хората.

В следващия видеоклип може да намерите отговор на Вашия въпрос:
www.otgovori.eu/index.php?a=80

Няма да се поколебаем да приложим и други мерки, ако икономическата
среда го налага, въз основа на обоснован анализ и последваща оценка на
въздействието.

Надявам се, отговорът ми да Ви удовлетворява.

Бъдете здрав!

Иван Костов

Предполагам обаче че отговорите се пишат от някой от сътрудниците му, а не от самия Костов

Mladen каза...

Е тук няма как да не се появят хора, на които все нещо им е криво и гледат да обидят. Фактът, че се отговаря на такива въпроси е добър, независимо дали харесвате Костов или не. Трябва по-често политиците да дават информация на гражданите.

И ето когато се случва разбира се това се осмива по най-нелеп начин. Можеш ли да сравняваш отговор на политически въпрос, който те вълнува с ръкуване с Мао или снимка с Тито или тнт ???

Хайде стига с тази фенщина.

Анонимен каза...

Абе на крив....и т. н. Преди - защо Костов мълчи, сега, друг му пишел отговорите, после не знам си какво. Какви хора сте вие, просто не мога да спра да се чудя. Дали някой нарича Стамболов екс премиер?! Албена Бакърджиева

Belomore каза...

Стойчо, бъркаш.

Това е само за президентите. Премиерите са си бивши.

Стойчо каза...

Беломоре, не бях сигурен, затова реших да бъда „коректен“.

Пък и май вече споменах - ако питам сегашния мин-пред кой знае каква брадва ще ми прати;-)

Pavel каза...

И на мен ми отговори на въпрос за досиетата:

Привет, господин Янчев,

Политическата позиция на ПГ на СДС беше категорична и ясна – да не се допуска участие в политическия живот на страната на хора, свързани с репресивния апарат на комунистическия режим. Знаехме, че евентуалното им присъствие в редиците на демократите ще слага подводни камъни в нашето управление. Двата закона – Закона за администрацията и Закона за досиетата, гласувани от мнозинството в 38-то Народно събрание, включваха разпоредби с категорично лустрационен характер.
Конституционният съд отмени лустрационните разпоредби в първия закон и ограничи текстовете в закона за досиетата. Четирима от дванайсетте конституционни съдии се оказаха сътрудници на ДС. Решенията на съда бяха взети от мнозинството на БСП, със съгласието на квотата на президента Петър Стоянов, чиято лична позиция беше в остър конфликт с решението на ПГ на СДС. Това изяснява въпроса кой се страхуваше тогава от пълното разсекретяване на досиетата.

За по-детайлна информация, моля, вижте видеоотговорите:

http://www.otgovori.eu/index.php?a=92

http://www.otgovori.eu/index.php?a=139

Бъдете здрав!

Иван Костов

Анонимен каза...

Е Комитата,

Как няма да ти отговори, като седеше и чукаше в Щаба на Синята/Костовата/ коалиция.

Все пак не съм те заподзрял, че сам си си написал "отговорът"., но това си е доста плосък ПР.

Стойчо каза...

Да се върнем към класиката:
„Пенчо, бре, чети!
Пенчо пак не ще
...
Пенча га мързи“

Анонимен - писатель, анонимен - не читател.

Анонимен каза...

Иван Костов и цялото СДС са преставители на средния управленски ешалон на БКП. Именно те, чрез яростно антикомунистическо врещене, излъгаха българските избиратели и изместиха от политическата сцена истинските демократи - репресираните от Коминтерна и социалистическите помаци.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)