петък, юли 31, 2009

Българските журналисти и водещите новини

Разбирам човек да е натегач, разбирам да е подмазвач, разбирам да е лизач*..., в краен случай разбирам да няма никакви подходящи новини през лятото (тазгодишното? без новини???), но НЕ разбирам как може ВОДЕЩАТА новина тази сутрин и по радиото и по ТВ да бъде:

„Министърът на вътрешните работи днес ще посети дирекцията Криминална полиция“**... А??? Моля???

ВОДЕЩА новина за това как шефката (моята) ме посещава да види какво правя??? Че тя го прави (почти) всеки ден и без да се налага да информира националните медии за това. Не съм сигурен дали е обичайно за министъра на вътрешните работи да посещава подчинените си, но определено съм сигурен, че влиза в нормалните началнически задължения на моята шефка.


Това естествено ще продължи и довечера, когато водеща новина ще бъде: „Днес министърът на вътрешните работи посети главна дирекция Криминална полиция“.

А утре Бареков ще покани някой от присъстващите на тази среща и ще дъвчат как министърът е посетил криминалната полиция...

Как да наречем БГ журналистите днес?

Столични полицаи очакват новините за посещението на министъра***



*Който не знае какво е лизач да се върне на наборна военна служба
**Цитатът е по памет от новините на bTV, Нова ТВ, Хоризонт и Дарик от новините в 8 и 8:30 днес 31.07.2009
***Идея за заглавие в утрешния вестник – освобождавам я от авторски права ;-)

Снимката е от блога на Илийката

10 коментара:

Стойчо каза...

Май съм оклеветил Бареков напразно – утре е събота и той не излиза в ефир:-) Извинете, г-н Бареков!

Хесапов каза...

БГ новинарите са с твърде ниска култура преди всичко. Масово не знаят как да водят разговор. Масово, подобно на Слави Трифонов не дават възможност на питаните от тях хора да отговорят, а бълват потоци от думи, с които се надяват да блеснат пред публиката. Последното подобно нещо гледах в предаването "На четири очи" по НТВ, където една Цветанка Незнамкояси обливаше със словесен водопад Вежди Рашидов, който се изнерви доста от несполучливите си опити за отговори, които самата питаща парираше.
Отделно, журналистите наистина не могат да отделят важното от неважното, да не говорим за езиковата им култура, която личи най-добре във весниците "24" и "Стандарт", а по телевизиите можеш да чуеш какво ли не. Скоро чух по БТВ за министъра без ПОРТОФЕЛ!

Ana каза...

"Не пей ми се, не смей ми се, от днес ще да блея!"

Анонимен каза...

http://7d9401e2.zxxo.net

Belomore каза...

Питаш:
Как да наречем БГ журналистите днес?

Както и да ги наречем, все ще е заслужено :)))
Ако трябва да сме точни обаче, отново и отново се завръщам към най-прецизния (в продължение на вече близо четири години) отговор на въпроса ти, а именно:

http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=1238&sectionid=5&id=00004

legrandelf каза...

Снимката - прекрасен среден пръст...

Мисъл - що не?! :)))))

Бахти...

Разбирам това "ченге" там да е Шер, а зад обектива да стои долен папарак :))

А то?!

Николай каза...

Да не забравяме, другите водещи новини На БТВ от днес - Бойко праща самолет да прибере болен български моряк от Иран(дано се оправи човека) и лоши бивши депутати отказват да освободят държавните апартаменти...

При 6% дефицит надали горните две новини са най-важните.

FREGATA каза...

"Май съм оклеветил Бареков напразно – утре е събота и той не излиза в ефир:-) Извинете, г-н Бареков"

Нееее... не е така! Дали е събота или неделя, какво значение има? Дали влиза или излиза от ефир, това за мен не е никакъв проблем! За мен той е символ на чалга-журналистиката! Не на жълтата журналистика,която до известна степен бих я оправдал, а на ЧАЛГА-журналистика!

Мен никой не ме кара в неделя в 19 и 30 да седна на компа и да гледам "Пристрастно" С много неща съм съгласен, с други не съм.
Аз съм десни убеждения. Но г-н Илия Марков който мисля, че е от БДМ, със своето поведение, израз и споделени мисли се държи много достойно! Мойте уважения към него!Нищо, че сме със различни убеждения!

Продължавайте с добрите новини! И бъдете еталон на естетикатата в net-a:) Ще ви гледам в неделя пак!

Анонимен каза...

БиТиВито се опитваха чрез гласът народен да убедят зрителя,че блог е нечто непонятно и сложно за широката публика.И че тяхната аудитория си е верен електорат,а блогърите са нечто неприлично и мръсно.

bigbeer каза...

@Хесапов, не мислите ли, че Бареков се опитва да кУпира Коритаров? Все пак от него се е учил известно време. Слави без успех се опитва да ги имитира и двамата.. На ръст го докарва на Барека, а на окосменост докарва почти Коритаров 2. Всъщност, Слави новинар ли е или шоумен? Или и двете не е?

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)