вторник, юли 28, 2009

Втората австрийска суперзвезда

Това е, разбира се, Бруно.
Новият филм на Саша Барон Коен, след разтърсващия Борат.
Няколкото отказа от мои познати да ме придружат (в крайна сметка отидох с един приятел) и твърдата препоръка от две приятелки, че това е ужасно тъп филм, ме амбицираха и подготвиха с много положителни очаквания за този филм.

И те се оправдаха!

Бруно е страхотен, сатиричен и на моменти лиричен филм с много брутални изразни средства. Това е нещо средно между биографиите на Парис Хилтън и Арнолд Шварценегер в реалити вариант.

Как се става известен в Холивуд, през какво минават кандидатите за слава, какво мислят хората за гейовете, какво представляват шарлатаните, готови да изкарат пари от надеждите на хората, дори и пред камера.

Гарнирано с провокации.

Страхотна финална песен.

Единственият компромис, който направих, беше да се смея малко по-тихо, когато се усетих че залата се подхилва тихичко, а не се смее гръмогласно като мене...

Не е за консервативни зрители, така че го гледайте на собствен риск.

10 коментара:

Belomore каза...

А коя е първата австрийска суперзвезда?
Арнолд, Адолф или Волфганг? :)))

komitata каза...

Според Бруно най-голямата гей звезда е Арнолд, а най-голямата по принцип е Адолф ;-)

Стойчо каза...

Явно Волфганг и Йозеф нямат шанс;-)

Emil A. Georgiev каза...

Австрийците умират от кеф, че накарали мнозинството от хората да мислят, че Адолф бил германец, а Лудвиг ван австриец.

Иначе аз изпагям бая консерва, бидейки Бруно нещо не ме изкефи...

Стойчо каза...

Всъщност всички са германци до отменянето на Свещената римска империя в началото на XIX век.:-)

Анонимен каза...

Работата с тоя филм е ясна.
Саша не спечели почти никви пари от Борат, макар че това беше велик филм и печалбите от него надхвърлиха 100 милиона. Нещо в договора беше написано и Коен остана с празни ръце, НО с възможността да направи филм, от който парите да ходят само за него. Така се роди Бруно. Уви, има голяма разлика в това да правиш един филм защото те кефи от сърце и това да скалъпиш нещо скандално за да изкараш некой лев. Естествено, Коен е гений, така че и Бруно си има добри моменти. Но като цяло филмът е един EPIC FAIL. :/

Belomore каза...

Ето защо Сашето го е закъсАл за кинти:
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=112041

Мааму крадлива, с малко се е разминал пак... :)

cx каза...

Не бих нарекъл Борат "разтърсващ". На мен не ми хареса. Но Брюно е много добър, отдавна не се бях смял толкова! :)

Fris каза...

Хаха, Комита, аз навих един инженер да дойде с мен. Сериозен човек. Само аз се смях със сълзи на филма. Имаше и хора, дето си излязоха още на началните сцени. ОСобено след една с по-впечатляваща хореография:)

Ana каза...

Не, не искам да съм американка! В моята "кочина" си ми е най-добре. :)))

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)