събота, юли 25, 2009

Шест неща, които ме правят щастлив

По покана от Димитър и Радан, започвам:

1. Следобедното фрапе с много мляко. Денят не е това което би могъл да бъде без него.

2. Моят фотоапарат - Canon IXUS 850 - Вече загубих бройката снимки, които съм изцъкал с него (откак минах 30 000).



3. Залезът над морето в Гърция.


4. Племенниците ми.

Диана и...

...Даринааа!

5. Нещата за писане и рисуване - химикалките, цветните моливи, бележниците с квадратчета и снежнобелите листове.
6. Моментът, в който потеглям с колата на пътешествие, след като я заредя догоре с бензин на първата бензиностанция.



Да разказват Стойчо, Беломоре, Илия, Търновеца, Валя и Ваня

3 коментара:

Стойчо каза...

Може ли да е без снимки? че нали знаеш, че нямам цифров апарат

komitata каза...

може бе стойче, аз сложих снимките защото имам и ме кефят, особено тези с племенниците, а не защото трябва ;-)

Ana каза...

Po-razlichen si na snimkite s decata, Komita. :-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)