понеделник, юни 15, 2009

Новият рекламен клип на Македония



Има значително подобрение, в сравнение със стария.
Браво, Милчо.
Не бил Милчо а Игор Иванов - Изи (благодаря на Анонименъ за поправката). Абе по-добър е.

8 коментара:

Анонимен каза...

Не ми бил Милчо Манчевски, най ми бил Игор Иванов - Изи...

АнонименЪ

M каза...

mindless

Анонимен каза...

Не лоша българска реклама.

Анонимен каза...

Райско кътче! Поне рекламата това показва.
Албена

Belomore каза...

Клипчево е баш во трендот на НЕП-a*:
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110076

*
НЕП = Нова етничка политика :)

Анонимен каза...

"Обърнал се Илия, пак в тия!" Каквито и да ги забъркват македонците, ако ще и марсиянци да се нарекат, от българския си корен и манталитет не могат да избягат. В началото приличаха на палави деца, но сега започват да шизофренират.
Албена

Хесапов каза...

Ето какво видях по тв А1. (http://www.a1.com.mk/video-home.asp?VideoID=836).
Доста глупости и доста страх, когато се стигне до споменаване на Българи, български, българи и други подобни.
Разговорът бе на тема "етногенезиса(!) на македонския народ. Двамата знаеха за какво става дума и обикаляха наоколо, без да споменат истината.

Зелен Бетон каза...

Трябва да призная, че това "Timeless" накрая е страхотно попадение. Логически, смислово, асоциативно, дори ритмично (спрямо "Macedonia") - всякак. При това - без никаква пречеща или странична денотация или конотация. Ако рече човек да се задълбае, може статия да напише. Тоя, дето го е измислил, си е заслужил хонорара отвсякъде.

Иначе клипът не ме впечатли особено, честно да си кажа. Няма смисъл да го анализирам по-издълбоко, само ще кажа, че на втори план ясно се усеща типичният за нашия регион комплекс за малоценност. Като че ли не сме способни да кажем нещо просто и естествено, а вечно се мъчим да се правим на нещо, което не сме. Дори когато това е не само ненужно, а и безсмислено.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)