четвъртък, юни 04, 2009

Мис България по Евровизия или какво да правим в неделя

Тази година имаше две много важни обществени събития, в които обществеността беше призована да даде мнението си личностите, които ще представят страната и народа. Беше организирано гласуване сред всички, които искат и могат да дадат левче за гласа своя фаворит.

След проведените избори във всяка от категориите бяха избрани ето тези двамата – красиви и млади българи, единият за Евровизия, а другата – за Мис България. Вие помните ли ги?



Сигурен съм, че познавате и двамата – най-малкото заради абсолютно излишно изхабеното мастило СЛЕД като те спечелиха съответните конкурси. (Достатъчно е да потърсите в гуглето с имената на двамата (или с имената на конкурсите) и да сравните бройката статии, публикувани ПРЕДИ и СЛЕД съответните конкурси – много забавен резултат се получава:-)

Да ви питам и нещо друго: познавате ли някого, който е гласувал (пращал смс-и)на тези конкурси (не обезателно за победителите) – сещате ли се за някого? Лично аз си признавам, че не познавам никого, който да го е правил и много подозирам, че и тези, които изписаха тонове мастило (битове;-) на тази тема НЕ СА ГЛАСУВАЛИ на тези конкурси – просто са ги отебали, заразяли, забравили, игнорирали, отсвирили – да не говорим, че повечето хора може и да не са знаели, че има такова гласуване. Причината е проста и аз мога да кажа, моето основание да не гласувам на тези конкурси: На мене лично ми е все тая как се казва Мис България или кой пее на Евровизия – от това зависи бъдещето само тях самите, но едва ли зависи училището на детето, благосъстоянието и здравето на семейството ми, както и перспективите ми да обиколя света. Това не зависи от Мис България и от песента на Евровизия – по този повод на мен ми е все едно кой е победителят (честно казано и сега ми е все едно).

И въпреки това после хиляди хора се изказваха и пишеха как трябвало да бъде другата, как песента била фалшива и т.н. и т.н.


Има една турска поговорка „Боже, дай ми акъла на българина, дето му идва после“ – или с други думи: много сме умни, ама ни закъснява (а всеки знае, че като ти закъснее – пиши го бегАл;-)


В близките дни и седмици нас ще ни питат какво бъдеще искаме за себе си и за децата си – избираме народни представители за европейски и за национален парламент. Ако отидете за гъби* и НЕ ГЛАСУВАТЕ можете да сте сигурни, че останалите ще изберат нещо подобно на горните двама (на снимките горе). Ако отидете на море и НЕ ГЛАСУВАТЕ ще направите възможно победителите да бъдат избрани с много малък брой гласове, което значи, че е необходимо много малко пари, за да се купят „купени“ СИМ-карти за гласуване. (според сметките на е-вестник: „един “платен” глас за “Мис България” е между 1,50 и 2 лв.“ – цялата статия е тук http://e-vestnik.bg/?p=5847&cp=1).

Та идете на село и не гласувайте – цената за купувачите на гласове ще спадне още повече, защото ще може да се „избере“ и народен представител с едни обикновени 100 гласа... (по 20 кинта са два бона – срещу два бона някой ще получи влияние за милиони)

Най-сетне нещо да поевтинява в милата ни родина.

Как смятате, ако за Мис България и Евровизия бяха гласували 6 милиона души, колко СИМ карти ще са необходими на купувачите на гласове, за да обърнат вота? Със сигурност нямаше да им излезе по лев-два...


И ако за горните два конкурса можехме да си позволим лукса да не гласуваме – то негласуването на избори, в които те питат за ТВОЕТО и на ДЕЦАТА ТИ бъдеще е същото, каквото и продаването и купуването на гласове. Или с други думи подпомагате (улеснявате) купуването и продаването на гласове. А това всички знаем какво е (е, на Ахмед и на Яне трябва да им се припомня редовно, че забравят).


И не ми се оправдавайте, че няма за кого да гласувате – негласувайки, давате гласа си за статуквото, защото правите работата на купувачите на гласове по-лесна. А купувачите на гласове са най-големите любители на статуквото. Сред купувачите на гласове няма да намерите нито един реформатор!


Да объркаме сметките им и гласувайте! ТЕ се СТРАХУВАТ от НАС!

А ако още се колебаете за кого да гласувате – сайтът ни си има един анонимен почитател, който ще ви обясни за кого да дадете гласа си или пък послушайте рекламите, особено анонимните на Нова зора;-)

Снимките са от e-vestnik.bg/5815 и от http://www.bnt.bg/bg/news/view/4647/krasimir_avramov_s_illusion_shte_predstavjat_bylgarija_na_evrovizija_2009?page=9

*гъби - да се чете „риба“ – на този ден (07 юни) се открива риболовния сезон (благодаря на анонимния коментатор). Така че не гъбарите, а риболовците имат шанса да изберат „крокодила“.


26 коментара:

Анонимен каза...

Пропуснал си нещо много важно - в неделя се открива новият риболовен сезон и най-голямата "партия" - тази на риболовците (по груби данни около 1 млн. души) би трябвало да хукне по реки и язовири (още повече, че времето ще е чудно), а не да избира 17те надути пръдльовци, обявили че ще защитават интереса на българите в Европейския парламент.
Аз лично ще направя точно това (ако искаш можеш да ми пожелаеш "наслука!", макар и най-вероятно да ме наругаеш, че не съм хукнал да гласувам). И ще си прав - аз наистина няма да гласувам (както убедих и 15 души около мен да не го правят, а да се отдадем на тридневна почивка в планината), защото хората които искаме да влязат в европейския парламент нямат шанс - или ги няма въобще в листите или са на задните места. Партиите пакт решиха да подредят хората си, а шансът на свестните бе малък (отново).
Последно - прогнозата ми е, че ще гласуват около 50 на сто или 2-3 процента по-малко от хората с право на глас. Това ще означава, че хората, които аз и моите приатели искаме да подкрепим нямат никакъв шанс да влязат в европарламента. Така че - "Да, има за кой да сласува, но свестните нямат никакъв шанс!", това е моята позиция. На първите места стоят някакви абсолютно безсмислени хора, с празни погледи и бълващи безсмислени фрази. Аз не искам да ги възпроизвеждам в бъдещото политическо статукво.
Така че - хайде на "Беглик" за пъстърва - тази година излизат парчета по около 300 - 400 гр.
Който иска да дойде - нося 15 каси бира (не за да ви купувам гласовете), много настроение и никакви политически простотии!

Анонимен каза...

извинявай за забележката - изглежда не разбираш от гъби щом ги сочиш като пример за нищоправене в деня на вота. Но нека ти кажа - гъби не растът през юни-юли. Тая фраза навремето я въведе Луканов, но тогава изборите бяха през есента....

Puflet каза...

Да, шансът на "свестните" е нищожен тъкмо заради такива като теб, които винаги си имат нещо по-интересно за вършене. Същите тия дето всяка вечер плюят в кварталната кръчма, но когато трябва да се свърши нещо смислено - отиват за риба. Машала, ашколун на такива като теб! Мисля че нищо не ти пречи да отидеш да си пуснеш бюлетината, пък след това се забавлявай както намериш за добре.
Наслука!

RoujkaBG каза...

Кат по правило винаги коментарите на анонимниците са недостойни, което обяснява и тяхното желание да са анонимни. Просто гнус.

Да си толкова тъп, че да се гордееш с тъпотията си и да си въобразяваш, че си мноооооого умен и хитър, щото си успял да убедиш още 15 тъпака край себе си, да продължат да бъдат тъпи!?

Че то се знае, който е тъп никога не е само за веднъж, а за цял живот.

Стойчо каза...

Извинявам се на гъбарите!

Очевидно тази година „риболовците“, които откриват сезона си на тази дата ще имат шанса да ни изберат „крокодила“.

Още веднъж се извинявам на гъбарите за неподходящия сезон – „рибарите“ е правилния пример в случая :-)
Благодаря на всеки „рибар“, убедил 15 човека около себе си да изберат „крокодил“!

Ivan-Assen каза...

Абе защо не вземат някой път турците да дойдат с автобуси да ловят риба?

Или циганите от Столипиново да идат на местната клоако-бара?

Или червените бабички?

Или енергетиците на Ковачки?

Само най-умните, най-мислещите успяват да прозрат пръдловщината, да се самонавият, че партиите са им виновни за всичко, и да отидат с достойнство и чувство за превъзходство да си пекат шкембетата до някой развъдник за комари, арендован от местната мутра.

Ходи за риба, докато прекарват нефтопровод през язовира ти.
Ходи за риба, докато за пети път се опитват да ти забранят гордата "анонимност" в Интернет.
Ходи за риба, докато назначават в последния момент тия, които ще решават вместо теб живота ти следващите години.


И не забравяй да слънчасаш хубаво - по-лесно ще продължиш да се лъжеш, че това всичкото теб не те касае.

СкручЪ каза...

И какво от това, че се открива риболовният сезон? Аз заминавам петък на Лом, но неделя си се връщам в Русе да си пусна гласа. Защото моят начин да ги победя не е като не се боря.

Анонимен каза...

Благодаря за коментарите ва всички, които ме плюнаха - както на Ружка (от Велико Търново - Париж - дали именцето не е индикацияь за партийната принадлежност и симпатия), и за оногова, който ми пожела да слънчасам... Още една причина да не отида да гласувам - АЗ НЕ ИСКАМ ДА ПРИЛИЧАМ НА ВАС - ЗНАЯ ЗА КОГО ЩЕ ГЛАСУВАТЕ ВИЕ И ТОЧНО ЗАТОВА НЕ ЖЕЛАЯ - ЗА ДА УВЕЛИЧА ШАНСА ВАШИТЕ ХОРА ДА БЪДАТ ИЗБРАНИ.
Другият валиант е да вляза с една химикалка в избирателната секция и да поставя по една точка на всяка бюлетина на партията, която не желая да спечели - ясно е че при броенето тези бюлетини ще бъдат обявени за невалидни... давам ви този съвет безплатно - драскайте по точица в кьошето на вражеските бюлетинки (така правят ДПС и БСП в критични райони - защо и вие да не се възползвмате от примера - знамо го защото съм се борил срещу подобна тактика и зная колко трудно е). Увеличеният брой невалидни бюлетини ще увеличи броя на кретените с прецакан глас на тези поредни избори. Но нищо - след 20 дни пак ще ги излъжат, нали?
Айде със здраве!
И благодаря за пожеланието "Наслука"!

СкручЪ каза...

Ти и да не гласуваш, твоя глас ще отиде някъде. Минусите на нашата пропорционална система. Няма ли да е по-добре съзнателно да си дадеш гласа за партия, която ти искаш да спечели (или поне срещу партия, която не искаш да спечели).

Асоциация на свободното слово "Анна Политковская" каза...

Да превърнем Изборите в Референдум "ЗА смяна на Системата"

ДОЙДЕ ВРЕМЕТО
да призовем на висок глас всички българи да ОТИДАТ ДО ИЗБИРАТЕЛНИТЕ УРНИ и да гласуват с коя да е партийна бюлетина - ЗАДРАСКАНА или с надпис "ИСКАМ ПРОМЯНА". По този начин реално ще можем да дадем своя
ПРОТЕСТЕН глас ЗА СМЯНА НА ПАРТИЙНО-ОЛИГАРХИЧНИЯ МОДЕЛ.
Ще използваме двукратно за 2009 г.
законните избори като Първи Референдум "ЗА смяна на Системата".
Ще излезем(при голям брой недействителни бюлетини от НЕГЛАСУВАЩИТЕ) на улицата и ще поискаме Нова Кръгла маса, но без участие на досегашните лица от властта със старата и нова Номенклатура за 20-годишния лъжовен преход.
Ще поискаме Ново Велико Народно събрание.
Европа сега очаква да ни чуе!
Необходимо уточнение: Недействителните бюлетини няма да се прибавят към партиите, преминали бариерата от 4%, както става с разпределяне на гласовете, подадени за невлизащи партии - само такива бюлетини отиват в полза за онези, които не сте искали.

Стойчо каза...

Да, и това е начин да избереш „крокодил“ - отиваш, драскаш и избираш „крокодил“. То верно по-добре иди на риба – поне ще си бил на въздух

Анонимен каза...

Не, СкручЪ, не е така. Тия приказки ми ги обясняваха и когато имаше изчисления и по системата д`Онт, и сега ми ги говорят, когато се изчислява по системата Хеър-Ниймаер. Така че, приятелю, не ми казвай дали моят глас ще отиде някъде или ще си остане при мен - аз (за разлика от теб) гласувам от 85-та година. Аз имам проблем със съвестта си,а не с математиката. И за разлика от някои други (сини уж, представяш ли си братко!....), които са гласували за Първанов СРЕЩУ Сидеров на втория тур на последните президентски избори, аз не съм гласувал за нито един от тях (нищо, че точно сините ме призоваваха тогава да пусна гласа си, за когото реша, но да гласувам на всяка цена). Когато човек като мен помни такива неща, както и като помни какво си говореха сините помежду си, а и за ГЕРБ, само преди една година, му е някак си съвестно (е поне на мен ми е, на друг не зная) да участва в цирка наречен "избори" (
пък били те и "еврпоейски"). Аз - за разлика от теб, млади ми приятелю СкручЪ, зная че тези хора от листите, които партиите ни предлагат, ВЕЧЕ СА ИЗБРАНИ - независимо от това дали ти ще участваш или не!. Ти имаш ли съмнения наистина колко евродепутата ще има всяка една партия? Правилото произтича и от системата на броене (ти казваш само пропорционалната, но това не е достатъчно) - колкото по-голяма е избирателната активност, толкова по разнородни (но еднакви като съвест и морал) евродепутати ще има в Европейския парламент. В този смисъл високата избирателна активност ще гарантира 1 депутатско място на лудото Яне, един депутат по-малко на Атака, един депутат повече за ГЕРБ, идн депутат по-малко за синята коалиция и БСП, и един депутат повече за ДПС. Това ли искаш, СкручЪ - твоят глас ще отиде именно в подкрепа на такава картинка... Моят обаче няма - аз няма да се разходя до урната. Защото тази картина не ме устройва - ама никак....
За предходните - казвам се Героги Младенов и съм автор на длгите постове, които ви разгневиха.... Не съм искал да оставам анонимен - нямам като всинца ви регистрация по-блоговете, имам си семейство, деца, любовница, докторат, кола (2 дори), къща близо до три морета, не слушам чалга, не се запивам в кръчмата (както ме обвинихте), спрях да пуша пред 5 месеца (всичко вкл. и тревица). Разбирам от избирателни системи и екология - но няма да гласувам и за Зелените даже....

Анонимен каза...

http://www.lakemerrittinstitute.org/alligator.jpg
обърнете внимание на цвета....

Стойчо каза...

Сега се замислих, че има хора, които избират, други – които продават гласа си. А третите – най-умните, които са разбрали истината за живота и по този повод ходят за риба, а не гласуват - те просто ПОДАРЯВАТ гласа си. Е, най-големият подарък го получават купувачите на гласове.

Идете на риба – и ви благодарим за крокодила!

Нали ви казах, че анонимния ще ви каже за кого да гласувате;-)

Анонимен каза...

Според мен Младенов е прав - поне в онази част, че той изибра дали да отиде да гласува или не...Критиките на ясно определилите се звучат като комсомолски заклинания от времето преди 90-та.
Аз ще остана анонимен, за да ви дразня и да си мислите, че ченгетата пак са ви стиснали за гушката...

Анонимен каза...

Аз например искам да подкрепя Борис Станимиров, ама той е на 7мо място в синята листа… Демек няма никакъв шанс да бъде избран. Не искам да гласувам ни за Надежда, ни за Малинов, ни за Ставрева, ни за гея... Обаче въпреки това вие ми казвате въпреки това да гласувам за синята коалиция - не за човека, а за цвета… Е как да го направя - не живея с цветове, а с хора… И Борис Станимиров е един от тях... един от малкото… и смятам, че трябваше да бъде поставен по-напред.... Но не би - партийната воля реши там да са "Надежда за Малинов" - тандем безсмислен по същността си, но наложен заради цвета и коалиционния баланс.
Който иска да пуска за тях - аз са Станимиров няма да мога да гласувам - него няьма да го видим в европарламента

Анонимен каза...

Напълно съм съгласен с първия коментар. Даже бих отишъл по-далеч - "Да, има за кой да сласува, но свестните нямат никакъв шанс"
бих го преправил на
"Не, даже няма за кой да гласува човек!!"
И да си кажа честно - всички тия силно смърдящи на спермата на Мартин блогове вече почват да ми лазят по нервите. Синята коалиция, та синята коалиция. Абе хора, вие в пещера ли живяхте последните 5 години. Къде бяха тея мижитурки на Костов през това време?

И за финал:
"би трябвало да хукне по реки и язовири (още повече, че времето ще е чудно), а не да избира 17те надути пръдльовци, обявили че ще защитават интереса на българите в Европейския парламент."

ТОВА Е _МНОГО_ ТОЧНО!

Evolutor каза...

До последния анонимен. Заради съображения като твойте се е загнездило впечатлението, че мажоритарната система ще е по-добра за България. Да, ама няма да е. И мажоритарно да избирахме, твоя човек пак нямаше да го изберат. При мажоритарна система партиите не редят листи, но в тях се разпределят едни пари за кампании, което води до същия резултат както при наличието на листи. Ако няма да те е яд, че не си гласувал - недей. ИЗБОРА си е твой :)

Стойчо каза...

Не искам да търся заговор на ченгета там, където и глупостта е достатъчна като обяснение:-)

Анонимен каза...

E как си мислите, че въпросният ЕГОИСТ ще си пусне бюлетината вместо да иде на риба, нали вече се е налапал по някакъв неведом начин, аз незнам докторантите в България каква заплата взимат ,но каквато и да е едва ли щеше да му стигне ,както каза самият той да си има две коли и вила на три морета, а ако не живее в България и вече не му пука да не се вре по разни блогове ами да си гледа вилата и любовницата, аз лично ще се радвам, че България е е с един Егоист по–малко от преди..А аз защото не съм Егоист ще гласувам..

Анонимен каза...

Боже, последният анонимен е пълно въплъщение на дефиницията за "левичарски егалитаризъм", съчетан с природно вложено малоумие... Само е странно защо се мотае из сините редици. За сведение, двете коли съм си ги купил защото съм работил 10 години по чуждите страни, а къщата е в село близо до гръцката и турската граници - техните морета са на по-малко от половин час път, българското - на 1 час. Къщата е на 200 години и ми отне доста време да я постегна и направя тгодна за живеене. Любовница поддържа почти всеки нормален и уважаващ себе си човек на средна възраст, който иска да излъже реалността че все още е млад....
Така че, другаря левичар, "не съм се налапал". Ако искаш и ти да се налапаш, трябва да се потрудиш - ако настояваш - ще ти обясня как в кратко писъце, че тук е място срамотно да го споменавам.
А що се отнася до егоизма - това в никакъв случай не е нещо лошо, нали? Даже десните партии го считат за важна ценност на социалното поведение! Нямаше ли една книга наречена "Добродетелта на егоизма", която се е превърнала в ценностен ориентир на десницата?
Георги Младенов

Стойчо каза...

@георги младенов – има преференциален вот поне на европейските избори (сега ще кажете, че няма шанс седмия) – ами как ще има след като негласуващите ни избират крокодили, които определят „галевитарната“ система??? а? как очаквате крокодил да гласува за реформи? няма да стане – казах го вече: негласуването води до купуване на гласове, а сред купувачите няма да намерите НИТО един реформатор. Започнете с един – другите ще дойдат след него.
Нали не очаквате цветя и рози след като ходите за риба?
Бебе, което не плаче - не го хранят.

Сутринта слушах по радиото някакъв репортаж (от Столипиново или от нещо подобно): „те не ни бръснат за сливи – няма да ходим да им гласуваме“. Естествено, кой ще те бръсне за слива, ако не си гласувал? Какво си поискал, за да те бръснат за слива? Кога си се изОкал, за да те бръснат за слива?

Нали не очаквате, след като не гласувате, че в Народното събрание ще влязат хора, които да правят тези реформи? Не, ще влязат хора, които ще разчитат на това, че ходите на риба и няма да ви бръснат изобщо. А колегите от Столипиново (ако приемем, че там гласовете се купуват/продават) – кой ще ги бръсне за каквото и да е, след като им се явява работодател, плащайки им пари за гласа им?

Анонимен каза...

В неделя аз мисля да ида на излет в планината. След като гласувам. За промяна на статуквото, разбира се. Днешните прогнози на Петър-Емил Митев за вариантите при различна избирателна активност:

Проф. Петър-Емил Митев: По всяка вероятност избирателната активност ще е между 35-38%

05 юни 2009 | 09:02 | Агенция "Фокус"

София. Най-вероятно засега изглежда до урните да отидат около 2 300 000 или около 35-38% от реалните избиратели. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” проф. Петър-Емил Митев преподавател в Софийски университет „Св. Климент Охридски”. Проф. Петър-Емил Митев посочи, че при свръхниско участие (под 25%) първа може да се окаже ДПС; при ниско участие (25-34%) първа може да бъде БСП; при 35-40% малка разлика между БСП и ГЕРБ или един мандат в повече за ГЕРБ. Над 40% ГЕРБ може да има два мандата повече от БСП .
„Мисля, че с последните си действия – скандала на Околчица, „Атака” загуби шансове да конкурира ДПС за третото място. Синята коалиция е в граничната зона, в рамките на стохастическата грешка, по-вероятно е да влезе. При подчертано ниска активност може да получи и два мандата. НДСВ е също в граничната зона – между четирипроцентовата и шестпроцентовата бариера, и продължава да качва. РЗС също има шансове, но качването при партията на Янев спря. Другите нямат шансове”, каза още проф. Петър-Емил Митев.

http://focus-news.net/?id=n1197490

АнонименЪ

komitata каза...

Петър—Емил Митев е тотално изтрещял

Анонимен каза...

„Боже, дай ми акъла на българина, дето му идва после" - хубава турска пословица, за съжаление и верна.
Албена

Анонимен каза...

@komitata:
Погледни какво казват немците:

http://www.bild.de/community/bild/remoteArticles/7929100/comments/main/pagecomments/21

Просто поразителна прилика с мненията в България! "За кво да си губя неделята за да гласувам за тея надути мързеливи пуяци?" е основното в коментарите.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)