четвъртък, май 21, 2009

ПИБ нахрани блогърите

Получих много мила покана от Първа инвестиционна банка да присъствам на среща "на кафе и кроасан", за да си говорим за банката.

Не се колебах два пъти и отидох

1. Защото най-накрая искам да се запозная с хора, които милеят за имиджа на банката, която толкова много съм критикувал
2. Защото ще мога лице в лице да науча какво им пречи да решат проблемите си с клиентското обслужване
3. Да споделя проблемите, които ме мъчат мен и да разбера имат ли решение (неприемането на VISA картите по цял свят, твърде скъпият електронен подпис, таксите за кредитните карти, интернет банкирането и т.н.)

Не бях ходил досега във "Фабриката за чай". Много готино местенце, но ми обясниха, че вечерно време било с резервации (жалко). На масите имаше наредени освен кроасанчета всякакви други вкусотийки

И кафе.

Радвам се, когато се срещам с добронамерени хора, които желаят да ме изслушат. При положение, че клиентското обслужване в България се скапва както всичко останало, пиша 6+ на ПИБ за срещата. Сега остава и да си вземат бележка по блогърското мрънкане.

Видяхме се с Oggin, Горица, Майк Рам, и направихме конструктивна критика, която беше изслушана с внимание. Наесен ще има ново интернет банкиране.

Очакваме добри новини.

4 коментара:

Bla каза...

We're all waitin' for the good news.

Николай Павлов каза...

ДОЛУ ЦЕКО ОТ АЛЕКО!

Георги Неделчев каза...

За мен това си остава най-добрата банка. Във всяко отношение без банкирането. Но и от банкирането на ОББ не съм очарован.
Готов съм да преглътна липсата на банкиране, при положение че в замяна на това имам най-много клонове, с най-дълго работно време (колко банки имат офиси, работещи до 19.30, че и до 22.00?), включително дежурни клонове в събота и неделя, най-учтиво и компетентно обслужване с минимум загуба на време.
ОББ например, освен че ги хванах в един куп издънки, да се надяваме неволни, имат и наглостта да държат офис в мол, който работи само до 16.30 ч. За мен това работно време е безумие и тормоз над клиентите им. Отделно от това обслужването им е ужасно некомпетентно. За псевдо-банки като Корпоративна търговска пък изобщо не искам да говоря. "Клиентите са ни скъпи" е един от най-перверзните рекламни слогани, употребявани някога в бранша. От Пощенска банка съм със смесени чувства, но и те са далеч от нивото на ПИБ, във всяко отношение.
Единствените ми по-сериозни претенции към ПИБ, ако не броим банкирането, са някои рекламни кампании. Не съм убеден че харчат огромните си бюджети по най-добрия начин. ОББ например имат далеч по-добри и ефективни кампании.

Анелия Мирчева каза...

Здравей, Комита!

На нас също ни беше много приятно да се запознаем с вас.

За новата версия на интернет банкирането проверих - с какъвто подпис / сертификат си работил досега със същия ще продължиш и в новата версия.

Апропо, новото интернет банкиране вече работи "на живо" - така че таствай като имаш време. Ако имаш някакви затруднения по прехвърлянето на регистрацията, можеш да се обърнеш към мен.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)