четвъртък, май 14, 2009

Крадците няма ли да се усетят вече?


Голям наивник съм. Все очаквам крадците да се усетят сами, че фактът на кражбата вреди на имиджа им най-малко, а иначе — напълно непочтено е да искаш доверието на няколко милиона души за да ги управляваш и да крадеш пред очите на всички.
БСП КРАДЕ, ако някой не е разбрал какво казвам.

Аз лично очаквах голям скандал, последван от извинения и бързо отстраняване на откраднатото. Но не би. Наистина феноменално. А и на избирателите изглежда не им дреме.

Ето нещо, което с месеци обсъждаме с приятели, че ще стане скандал, но не става. Преценете сами.

Можете сами да посетите americangreetings.com за да се убедите.

Малко добавки:
1. Никога не съм твърдял че горното е мое откритие. Няколко хора писаха за това преди месеци Пламен беше един от тях. А също и Любачко (неговият вариант не го бях виждал.) И се оказва, че не им е за пръв път (Благодаря, Пламене)
2. Това което ме вълнува е, защо не се получава скандал. Това и припомням.

Дзвера има информация как е протекъл конкурса за лого на БСП и при него е публикувал отхвърлените варианти

Обновяване: Да чуем какво казват Цветана Манева и Стефан Данаилов по въпроса за пиратството (и двамата висши функционери на БСП в различни години):


(благодарим на Jack за идеята)

30 коментара:

Стойчо каза...

Да бъдем толерантни към БСП - и без това малко им остана...

(уф, ще ми се...)

Пламен каза...

Ехей, здрасти пак

komitata каза...

Да, Пламене, точно за това говоря, че минават вече месеци, ама няма признаци на разкаяние.

Петя Попова каза...

Може да бъдеш толерантен към хора с неравностойно положение

cx каза...

Признай си - не си чакал да се усетят, а си изчаквал изборите, за да им го сервираш :P

Стойчо каза...

cx, признай си, че не си чел коментара на Пламен по-горе

Петя, права си – само дето и БСП е в неравностойно положение (но не в смисъла, който ти влагаш)

Анонимен каза...

Ми те си смениха логото преди много, много месеци! Аз още, когато го смениха пуснах публикация, ето ако не вярваш:

декември/1/2008
БСП си смениха логото. Оказа се, че е крадено!
http://luba4ko.wordpress.com/2008/12/01/bsp-logo/

"Леко" си закъснял ахайа

komitata каза...

Не, не съм закъснял. Не четете внимателно изглежда трябва да болдвам заради вас. Още преди няколко месеца се разбра че БСП е откраднала логото си и няколко човека писаха за това.
Това което казвам аз сега, че не си взеха бележка.

cx каза...

Четох, Стойчо. И сега, че и още тогава.
Това беше (опит за) шега, ама явно на тема политика и комунисти не сте в... настроение, да го кажем така ;)

Calavera каза...

за това бях писал преди ! 2 ГОДИНИ ! :)

Анонимен каза...

Извинявай, следващото е малко spam, но не би ли се включил с тази си статия към тази инциатива за разобличаване кампанията на БСП: http://yurukov.net/blog/2009/05/14/istinskata-bsp/

Николай каза...

Стойчо, никаква толерантност! Особено след нещата, които чух в СУ по време на Дните на свободното слово.

Анонимен каза...

Много кражби, много нещо. Много харесвам коментарите на Стойчо, умни примерени, точни и смехотворни. Комитата знае повече от прокурорите. Даже повече от Яне. Не е предизборно, защото е чакал крадците сами да се разкаят, нещо като "Каещата се Магдалена". Справка - Тициян. Даже си представя как сами отиват в затворите. И настъпва благоденствие, начело с Бойко, Костов и Мартинчо. Наздраве!

Анонимен каза...

До там им стигнало въображението на хората, като не могат свое лого да си създадът, ползват чуждо. Народът е казал - с чужда пита бащин помен правят. А това си е точно така. Последната им славеева песен. Albena

Лъчезар П. Томов каза...

Ето им истинският герб:

http://raylight.blog.bg/photos/37717/original/bsp-real%20copy%20new%20copy.jpg

Анонимен каза...

Комита, види се, че си се объркал нещо или си позабравил идеологията. БСП не краде, БСП експроприира.

Според техните идеолози (и гигантите, на чиито лица са стъпили идеолозите, или както там беше), експроприацията е напълно оправдано, закономерно и дори желано действие.

Справка - виж как се финансират откак са партия - те са си крали дори от идейните братя ;)

Стойчо каза...

Анонимен и аз много харесвам коментарите ти – действат ми като сутрешно кафе :D – ти винаги си информиран и знаещ, е, не колкото Яне, ама то като него друг няма;-)

cx, верно е, че губим чувство за хумор на тема комунисти – аз се опитах да призова за толерантност към тях, ама не можах да намеря последователи:-) Даже анонимният ни приятел и той не вдяна;-)

Анонимен каза...

На умряло куче, нож не се вади. Не американците, вси светии да поканят - все тая. Що да се занимават с тях "amerikangreetings"? Никой не приема на сериозно БСП - партията на олигофрените. Albena

Анонимен каза...

Спомням си как Жан Виденов крадеше с пълни шепи. Сега моят съгражданин ходи из Пловдив с едно изтъркано яке за заблуда на публиката. Добре, че всички кредитни милионери Костов вкара в затвора. Чакам сега филмът да се повтори ( за радост на Стойчо).

Живко Тодоров каза...

скандал има тогава, когато има сериозно отклонение от установено поведение и норми.

БСП да краде е стандарт.
това не е отклонение от установени правила.
БСП е като Нео в Матрицата. изкривява правилата и "енвайърмънта"

Fris каза...

Забелязала съм, че когато човек мрази някого или група от хора е много по-жесток и нетолерантен.

Лога се крадат ВСЕКИ ДЕН. Казвам го като човек, който се среща с не малко дизайнери. На скоро ми показаха един каталог със стотици лога, които бяха черно-бели, част от които бяха от 90-те години.

Въпросът ми е следния- как човек, който не разбира от лога би разбрал, че едно лого е крадено? Или може би всяка партия трябва да си има малка гврдия от дизайнери?

Според мен някой е шитнал това лого на БСП, те са го харесали, после е изплувало на бял свят, че логото е крадено, но според мен много тъпо би било логото да бъде сменено отново.

И тук трябва да се черви не партията, а некадърния дизайнер.

Иначе ето още малко крадени лога: http://www.logodesignlove.com/similar-original-logos

Fris каза...

А да не говорим, че ако аз съм дизайнер и мразя БСП-то и ми дадат МНОГО пари да им направя дизайн на нещо си, по-скоро бих им направила нещо анти, дето да го вкара в беля, след което бих ги убедила, че е супер яко и когато стане скандал- само бих гледала отстрани и и бих се смяла.

Стойчо каза...

Всъщност сериозните организации трябва да си наемат сериозни съветници (в случая - дизайнери). Ако подхождат несериозно към избора на дизайнери, как подхождат към избора на министри? партньори? кандидат-депутати?

(всички са маскари, това е ясно - но май това изречение винаги се появява само когато трябва да защитим БСП и производните ѝ)

Anton каза...

Скандал няма да стане, защото на баба ти Пена, от долно Нанагорнище и чича ти Митко, от съседния вход, много им пука, че са откраднали дизайна на грийтингкардс - точка - ком ;)

Тези, на които ни правят впечатление подобни неща, така или иначе няма да гласуваме за тях, то е повече от ясно. От тук нататък работата просто си отшумява.

fen каза...

Най-вероятно americangreetings.com са филиал на БСП зад граница:)

Анонимен каза...

"ако аз съм дизайнер и мразя БСП-то и ми дадат МНОГО пари да им направя дизайн на нещо си, по-скоро бих им направила нещо анти"

тва е другата причина за логото - нема професионалисти у бг-то, сичко се праи през куп за грош. дори когато струва много пари ;)

Jack каза...

И где го сега Стефан Данаилов, да каже с гробовен глас из зад кадър "Пиратството ограбва"

Иван Янакиев каза...

а има ли медиен и обществен натиск върху партията или тази тема е само по блоговете? Аз в нито една новинарка емисия не съм го чул това като новина.

Анонимен каза...

Вероятно сте фен на ДСБ/СДС, но не сте чели анализа на Явор Дачков?

Стойчо каза...

@Jack, благодаря за идеята! Сега вече и наш'то човек се обажда:-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)