сряда, май 06, 2009

Ей, комунистчета!


Заглавието е шега. Майтап. Майтап бе.

Ама все пак се шокирах, като видях резултатите от теста "Политически компас" във Facebook.

Може ли баш всичките да сте у лево бе, лелееееей!
Червената точка съм аз, естествено.

И някой, ко говори за десните в България, да не забравя да ме споменава! Че сме малко и трябва да се подкрепяме ;-)

PS. Резултатите са ми почти същите като преди 3 години.

PPS. Един тест във фейса показа, че животът ми приличал на тази песен. Мнооо съм доволен. ;-)

24 коментара:

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Добави ме и мен, че не умея да се оправям във фейсбука. След малко ще ти дам картинката, само да я намеря.

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Ето ме тук

http://balthazar-ivanovich.blogspot.com/2009/03/blog-post_09.html

Nicodile каза...

Хехе :) Прав си ей! В интерес на истината явно в последните месеци съм се индоктринирал щото като го правих тоя тест пак бях по-надясно по икономическата ос...

Ivan-Assen каза...

Ти си комунистче, ето как изглежда true metal of steel:

http://www.politicalcompass.org/printablegraph?ec=8&soc=0.3

komitata каза...

;-)

Ivan-Assen каза...

Интересно ще е някой да изчете платформите на родните партии и да ги наслага на диаграмата. Но ще трябва после много кисело мляко да изяде, като миньорите едно време...

Nicodile каза...

Мисля че платформите на нашите партии съдържат толкова вътрешни противоречия, че вероятно компаса ще се върти като луд лъв в тясна клетка.

Александър Кръстев каза...

E, Коце, даже и аз леко левичко го раздавам (Ама само единичка).
Иначе много щях да се изгефя, ако на диаграмата ти беше Господин И. вдясно, а Радан - отляво ;) Хихи.

Аспарух К. каза...

Бамааму, оказах се ляв либертарианец:
Economic Left/Right: -3.00
Social Libertarian/Authoritarian: -5.90

В моята част се оказват Нелсън Мандела и Далай Лама. I'm proud of it, все пак не съм дотолкова близо до комунизма :)

komitata каза...

Айде като си направите повечко хора теста, ще сменя картинката. ;-)

Селин каза...

И моята картинка е така!
Докато не беше ти да го направиш, нямах никого в лилавото, освен една колежка, ама тя беше почти център. :Р А в синьото имам само един американец май:)))) Най-интересното е, че не просто всички сме в зеленото, ами и всичките сме горе-долу в един квадрат на зеленото:Р
Знаех си, че тестчето ще ти хареса:))

Относно партиите в БГ - най-интересното е не разположението им в оста ляво/дясно (което е тотално сбъркано у нас), ами разположението им в оста тоталитаризъм/либертарианство. В либертарианството има... позна, нула бг партии. Дано Зелените запълнят тази празнина. :)

radobg каза...

Комита, приятно ми е да се запозная с втория лилав човек, който познавам. ;-)

http://radobg.wordpress.com/2009/03/08/political_profile/

Радан Кънев каза...

Aма другарю Павлов, може ли така. И аз съм малко вдесничко по вертикалата :)

komitata каза...

Радане, прав си. Ти си с малко, но завинаги ;-)

Селин каза...

Ей ги мойте фейсбууци: http://img411.imageshack.us/img411/5937/pcgraphpngcloud.png
2 е Иво Божков, 3 е Радан Кънев, 12 е един американец, а 6 си ти:)))

Селин каза...

така де, http://img411.imageshack.us/img411/5937/pcgraphpngcloud.png - нещо нес е копира линка като хората горе.

Някой трябва да навие Бого да направи теста:)

Спас Колев каза...

Аз попадам тука в момента (обикновено малко по-надолу), но с Фейсбук не искам да се зарибявам.

Иначе от няколко години вяло премислям идеята за подобен Нолан-тест, но адаптиран към актуалната политика в България. Би трябвало да се реализира с нещо като наполовина уики - наполовина база данни. Неизбежен страничен продукт би бил структуриран архив с изказвания на политици/партии по различни теми.

Досега не съм се захващал, защото с това окончателно ще се удавя. Има нужда от поне 5-10 човека, които да отделят час-два седмично за дълъг период от време (вероятно месеци, преди първите смислени резултати). Накрая ще взема да напиша един манифест с подробности за идеята, току виж се появили желаещи да участват.

Господин И каза...

Ето едно мое изследване от преди година и половина:

http://gospodin-i.blogspot.com/2007/12/blog-post_12.html

Не съм го актуализирал оттогава, но доста от нещата седят така, както са и обясняват защо бг партиите нямат избиратели.

А фактът, че всички са долу вляво изобщо не ме изненадва и ме обнадеждава, че на България й предстоят добри години в лоното на социалдемокрацията и зелените движения ;)

Nicodile каза...

Селин - много трудно ми е да си представя зелена либертарианска партия :)

Стойчо каза...

Господин И, тогава ти чий го крепиш в БСП???

Господин И каза...

Стойчо, ами те 5-6 човека тласнаха (и продължават да тласкат) партията нагоре и надясно, длъжен съм да опитам да я тласна в посоката, в която аз смятам, че може да е полезна на България, нали?

Георги Павлов каза...

А защо дясното да е по-добро?
Аз съм близо до центъра и това ми изглежда хармонично.

Стойчо каза...

Даваш по диагонала, нали;-)

albert venn dicey каза...

И аз съм либертарианец (долен десен квадрант), само че съм за малко по-малко соц. свобода от Комитата, но затова пък повече икономическа.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)