събота, май 09, 2009

Дни на свободното слово - 2009г.


Използвам този безценен медиен инструмент, за да ви поканя всички, читателите на моя блог, да присъствате на Дните на свободнто слово в Софийския университет.

Програмата на събитието можете да намерите тук.

Иначе, аз и Богомил Шопов ще изнесем в понеделник от 19 часа в 65-та аудитория на СУ (в Ректората), лекция на тема:

Свободата в мрежата. Протестът – онлайн и офлайн

Лично аз смятам да поговоря за блогове и социални мрежи и тяхната връзка със свободата на словото.

Първо трябваше да сме двамата с Богомил, сега май сме заедно с журналисти, отразявали протеста през януари. Ще се сместим, разбира се, надявам се зрителите да ни издържат ;-)

И така, който е в София, тематиката му е близка и иска да се видим лично, да заповяда!

PS. Не пропускайте и поканата на Петър за вторник

5 коментара:

ssk каза...

Миналата година беше интересно, това, на което успях да присъствам. Тази година поради разстоянието ще отсъствам, но и аз ще подкрепя събитието. :)

luchko.net каза...

Аз пак изпускам интересното..
Ако правите видео записи ги пусни, ще съм ти благодарен.

Анонимен каза...

Съжалявам, че няма да мога да дойда. На театър съм, малко класика - Шекспир в Младежкия. Като си помисля, че от цяла вечност не съм ходила и така се радвах, сега - не чак толкова, но съм обещала и ще отида.

Във връзка със свободата на словото особено важна тема е работата на манипулаторите в нета, прикрити зад никнейм, особено сега, в предизборния период.

Планирала съм цикъл публикации за разясняване на манипулативните стратегии, които използват добре обучени лингвисти в рамките на една политическа академия в следващите месеци - по време и след изборите. Като завършек ще има и указания за политическите блогъри как да откриват манипулациите и да им се противопоставят. Не става само с интелигентност, а с подходящо обучение.

За съжаление въпросът със свободата е само мит. И аз така си мислех, че след 14 ануари нетът няма да остане без контрол.

Любима Йорданова

FREGATA каза...

Аз пък ще кажа нещо различно.И аз няма да мога да дойда.Ама що трябва да се извиняваме за това? Утре съм на разположение, и ако ме повикат трябва да съм на работното си място. А със удоволствие бих гледал на живо участниците! Заслужава си! Целия архив на "Пристрастно" съм изгледал, жалко, че е 1 път седмично! Даже бих им задал въпроси.
Според мен въобще не е нужно да се търси някаква физическа или персонална масовост. За какво е net-а? Ако го направите да се излъчва по интернет, RE:TV, дори видео много хора ще го видят.

"Свободата в мрежата. Протестът – онлайн и офлайн
Лично аз смятам да поговоря за блогове и социални мрежи и тяхната връзка със свободата на словото."

Точно! Това е проблема на някои сега, че не могат да имат тотален контрол върху интернета!

Само ще добавя една мисъл и твърдо вярвам в нея:
Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш
Франсоа-Мари Аруе - Волтер
(1694-1778

fen каза...

Аз пък смятам да дойда:)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)