събота, април 18, 2009

Остра мрежова абстиненция

се получава, след два свръхнатоварени дни, в които нямах време за нищо и тъкмо щях да заседна пред рийдъра да наваксам с четенето, фейсбука, ютюб музичка, както и с някои бързи бизнес дела (от приятната част - мисленето), и след като спах от 6 до 10 вечерта беше тъкмо време за малко настигане на реалността, когато се оказа че интернет няма да има до утре сутрин. Което отваря твърде много свободно време, телевизията е шит а брояча на рийдъра ще превърти 1000. Идеи за бекъп интернет, който няма да ми струва скъпо? Ползвам easy-lan.net
PS. Реално интернетът дойде към 4 следобед, което бяха почти 18 часа без интернет.



Това е поздрав за Стойчо, който се кефи на хипари ;-)
(видяно при Дайнов в RETV)

10 коментара:

Стойчо каза...

Бъзикаш ти старото;-)
Благодаря!

А dial-up? Е, няма да гледаш ReTv на живо, ама колкото за един четец ще се справи

Вас каза...

Аз имам един USB 3G модем през рибател - върши прилична работа, и дава до 2G на месец за 36лв, т.е. в общи линии прилично. Работи от лаптопа и като няма никакъв ток наоколо :) Като за backup е страхотно, понеже много трудно споделя инфраструктура с нормалния домашен internet.

Аспарух К. каза...

Всеки от операторите предлага 3G модеми, но лимитът на трафика е доста болезнен. Иначе срещу що-годе разумна сума при някои (хайде без реклами, моля!) може човек да получи до 5GB трафик месечно, дори на п.... си лелина, където няма Wi-Fi и други провайдъри.

Статия със съпоставка на предложенията на операторите има в тазмесечния PCW/BG, хвърли й едно око, включително за устройствата, цените и предплатените оферти.

А иначе решението е просто: награбваш лаптопа и газ към най-близкото кафене с Wi-Fi. Или в градинки - напоследък поне в центъра на СФ това вече не е такава рядкост... :)

komitata каза...

Вас, и аз мислех за това, но 36 кинта ми е множко, при положение че може да мине цял месец и да не потрябва. Има ли някакви варианти на трафик? (естествено, не много скъп)
Аспарух, отлична идея, но стана към полунощ когато се разбра че нета няма намерение да дойде. Все пак ако споделиш място където мога да отпраша с лаптопа посреднощ, ще съм ти благодарен.

Стойчо каза...

В парка Заимов – даже е осветено нощно време

Димо каза...

Най-добрия морж

Димитър каза...

Боно така се е дегизирал, че го разпознах чак на 10-тата секунда :)

Emil A. Georgiev каза...

Това с лановете е наистина досадно. Аз бях навремето клиент на bgmreja и ритъмът на доставките беше, меко казано, непоследователен. Цената при годишна предплата излизаше 8 кинта на месец, много евтино верно, но напълно отговаряше на равнището на услугата. Последното ми е било намеквано и от телефонната поддръжка. От около година и половина се вързах към кабелния оператор за около двойна сума, но досега не съм имал проблеми, които да не са се решавали до час след позвъняване при доставчика.

Анонимен каза...

Мисля, че bolbg предлагат Dial-up http://sitekreator.bg/bolbg/free.html

Зелен Бетон каза...

http://www.spnet.net/?language=bg&in=&p=cinternet_services&sub=FREEDIALUP

http://www.orbitel.bg/bg/20/%C8%ED%F2%E5%F0%ED%E5%F2

Отдавна не съм ги пробвал тия, но доколкото знам един приятел ползва Орбител, когато си ходи в селската къщурка.

БТК вече са спряли да предлагат онова, дето беше на 0134200 с user: impuls и pwd: infotel.

Иначе аз съм възприел друга схема. Понеже не правя кой знае какъв трафик и понеже обичам да мога да се свързвам отвсякъде, основно карам на МТел VMC (40 лв./3 GB на месец), а за резерв си държа по 1-2 предплатени WiFi карти (само за в града, разбира се).

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)