понеделник, февруари 16, 2009

Уникално интервю на Михаил Горбачов

Уникално интервю на Михаил Горбачов пред Эхо Москвы, за последните години на СССР —

...Значи така. Аз му казвам: "Един момент. Слушам ви и искам да кажа, за да ме разберете правилно, че вие не сте прокурор, а аз не съм обвиняем. Вие не сте учител, аз не съм ученик. Ако вие по такъв начин мислите да строим нашите отношения, то ние нищо няма да решим. Още повече, тази среща можем да не я продължаваме. Аз искам да ви разбера. Ако сте готови да си сътрудничим като равни, то можем да стигнем надалеч". Смути се. По някое време ми говори: "Хайде, наричай ме Рон, а аз тебе — Михаил"...


Цялото интервю (на руски)

1 коментар:

Стойчо каза...

Май днешна Русия няма такъв политик вече...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)