неделя, януари 11, 2009

We don`t need no thought control

.

We don't need no education,
We don't need no thought control,
No dark sarcasm in the clasroom,
Teachers, leave them kids alone

Hey, Teacher, leave them kids alone!

All you know you're just another brick in the wall
All you know you're just another brick in the wall

(благодаря на Тони за идеята)
Аз подкрепям националния протест на 14 януари
картинката е от Богомил

Сборен пункт 11.00 часа на 14.01.2009 около Народното Събрание. Аз лично смятам да се присъединя към студентското шествие, за да съм сигурен, че ще стигна до парламента, а няма полицията да ме спре.

.

13 коментара:

Търновец каза...

Class of ... 2009

Анонимен каза...

Преди всичко оригинала!

Павел Борисов Николов каза...

И ние със съпругата ми мислим да тръгнем със студентите. Пристигаме в София към 8.30 с влака, така че ще имаме време.

Сенко каза...

Търсете бързо иеромонах Събев. Да отправи няколко АНАТЕМИ. Стойчо до него да му носи такъмите. Класната К.Михайлова да командва "десни, десни" на маршируващите. Слагайте военните униформи, защото К. Тренчев вече ги облече, останали му от подпалването на Партийния дом. РЕТВ да предава как "камъни и дърви хвръкнаха завчаска". Молете се журналистите да не са повече от вас.
Революцията (демократична) започва!

Анонимен каза...

Сенко, ясно е на кой Господ се молиш. Я марш с тези лафове на сайта на БСП, там има форум точно за такива като тебе.

Анонимен каза...

Преди малко по ТВ гледах генарал Наско Атанасов да обяснява как ще протече протеста на 14 ти.
Друг ДСБар със звънливо гласче показа одобрените от парткомитета лозунги и постери

И аз съм навит да протестирам ама не знам дали може, като нямам членска книжка от ДСБто.

komitata каза...

Че тебе кой те кани?

Анонимен каза...

Яка секира този път за всите комуняги до девето коляно! И за издънките им Сенковци и анонимни серсеми!
Бой до спукване и марш при братушките им в степите, таман ще са си по-близо до гАза!

Бае Тошо

Борис Димов каза...

Мисля, че е ясно, че такива като Сенко по стар техен си соц тертип ще се покрият в миша дупка на 14.01.

Мен наплашените им реакции от няколко дни насам ме радват. Уж подхождат иронично и с насмешка, но истината е, че когато някой не приема нещо насериозно, не си прави труда да обикаля форуми и блогове, за да ръси „шеги“ и „лафчета“.

Стойчо каза...

Сенко, явно не сте координали с Тренчев, когато бяхте пред УКРАИНСКОТо посолство оня ден

Анонимен каза...

Срещу кого да бъда? Когато бяхме по площадите, бяхме употребени. Реститутите си получиха имотите и застроиха Студенския град. Те ли ще дойдат да протестират? Последното "пристрастно" завърши с извода , че няма алтернатива. Генералът не го искам, защото беше на първа линия при повторното вдигане на паметника на Тодор Живков в Правец. Против олигарсите-комунисти, които искали да върнат комунизма? Не става.

Стойчо каза...

До горния анонимен: Ела, на 14и ще викат срещу Украйна;-)

Belomore каза...

По стара българска традиция ще протестираме "против", а не "за" - най-малкото всички знаем против кого сме.
"За"-то е проблем - аз знам за какво съм, но не и за кого.
Последното обаче не е оправдание да си замълчиш на фаза "Против".

Обаче има нещо, което ме гнети - от десетина дена вестникът на "Овергаз" ("Сега" - ако не знаете, съвсем официално си е техен, купиха си го хората от Райчефф & Стойчефф отдавна) държи клипчето за протестите на стартовата страница на он-лайн изданието си (www.segabg.com). Не ще да е гражданска позиция на някой журналист.

Мисълта, че ставам съмишленник със Сашо Дончев, за каквото и да било, силно ме притеснява...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)