петък, декември 12, 2008

10 години история и една най-накрая затворена страница

Няма да крия че се развълнувах много, когато получих поканата за празнуването на 10 години Нет Инфо. То си е за вълнение. След като Нет Инфо брутално решиха да се разделят с мен през 2000г. те се сетиха точно два пъти за мен - веднъж, когато се оказа, че без моите акции и съгласие не могат да продадат фирмата както те искат и вторият път е сега. Което е голям прогрес, за което им благодаря без майтап.

Много ме е яд, че до обяд бях плътно зает с неотложни служебни ангажименти (клиент, който не може да чака), така че пропуснах първите два панела от семинара на Нет Инфо, които не исках да пропускам. Но в крайна сметка се откопчих и потеглих към Rainbow Plaza.

Името на тази забележителна сграда до хотел Greenville всъщност идва от там, че там е централата на прочутите прахосмукачки Рейнбоу, от които всяка се продава със специална презентация и по верижна схема. Явно бизнесът върви, щом са спретнали такова архитектурно постижение.


Заварих панела за образованието, където присъстваха министър Вълчев, Сергей Игнатов, ректорът на НБУ, и още един господин, който май беше от известният с лоша слава znam.bg

Казаха се интересни неща, министърът наистина прави отлично впечатление на живо, дано добута до някакъв по-завършен вид образователната реформа.

Приятна зала, модерен дизайн, но категорично не одобрявам новото лого на Нет Инфо - ужасно грозно е. Въобще целият криейтив навява мисълта на дизайнер без много опит.

След това започна панел с дечицата от "Това го знае всяко хлапе", но не можах да го издържа повече от 5 мин. (Извинявай, Мария). Отидохме с Бомбата и Любето да смучем коли и кафета и да одумваме фирмата.

Оказа се много удачен ход, защото от позицията си точно срещу бара наблюдавахме всички новодошли, така че успяхме да се запознаем с ослепителните колежки на Пешо от awsum, както и да посрещнем Еринка, която е една от най-слънчевите личности които познавам.

Еринка и Любето


Появи се и Лили, която от няколко месеца е млада майка, също и дизайнерът - млад татко Тоше (който предпочита компютрите с десен волан ;-))

Поради мързел и твърде много вълнение поради това че не сме се виждали дълги години пропуснахме панела за екологията (Сори, Пешос, ще се реваншираме!) и най-накрая стана време за лекцията на господина от Огилви.

Презентацията беше страхотна, но силният британски акцент и лоша дикция на презентатора, както и ужасният контраст на слайдовете, ми попречиха да възприема добре лекцията, но пък беше ужасно интересна и беше посветена на начините, как се променя в днешно време рекламния бизнес. Някои хора трябва да си вземат много много поуки!


Малко преди презентацията на Огилви.

Неповторимият Георги Димитров - Бруно, първият служител в Нет Инфо, в момента един от най-добрите репортажни фотографи в България.

Той ни направи и групова снимка на всички, някога работили в Нет Инфо, жалко че организацията не беше много добра, та много хора не разбраха че ще има снимка и просто си седяха на сцената.

Виктор ни благодари за работата, което за мен означава страшно много, защото получих признание за усилията си (макар и на едро), защото Нет Инфо е любимото ми дете ;-)


Купонът започна с групата перкусионисти на Калин Вельов и беше доста доста добра, но малко шумничка за хора които се опитват да наваксат дълги години раздяла ;-)

Пешо е магнит за хубавите жени.


Аз и талисманът на Нет Инфо — Мишо Димитров

Аз и Невена, която тъкмо чукна една почтена възраст ;-)

Има ценители, има и изпълнители.

Танцуващите с програмисти.



Сериозни хора

Разговори за живота.

Въобще доволен съм и се радвам, че накрая успях окончателно да се сдобря с тази страница от миналото си. Видях се с хора, с които не се бях виждал от много, много години, запознах се с нови и интересни личности, потанцувах, музиката беше страхотна, абе стана купон един път.

На изпроводяк ни подариха тази мила тортичка, единственото натъжаващо в нея е новият брендинг.

На сайта, посветен на годишнината пише че Бруно (виж снимката по-горе) е първият служител на Нет Инфо, и това е така, защото помня когато го наехме. Няколко пъти чета по вестниците романтичната захаросана история за основаването и първите стъпки на Нет Инфо, но не намирам там името си. Не съм първият служител, не съм и основател, очевидно съм първият консултант на Нет Инфо. Е, и това е нещо. Наздраве!



12 коментара:

Анонимен каза...

Така като гледам, май само купона си е заслужавал да посетите.

Анонимен каза...

Коце,

защо не виждам джендо на снимките бре, за мене той беше талисман N1 :-)

пенев

Радан Кънев каза...

Aма вие сте имали истински акции, хартиени? За десет години правна работа не съм пипал хартиена акция :)

komitata каза...

Нямам идея за Джендо и на мен ми беше много мъчно че не дойде, господин Пенев ;-)

Анонимен каза...

джендо не беше поканен.

джендо.

komitata каза...

срамота!

Стойчо каза...

Радане, като познаваш Комитата, защо се учудваш, че той точно спазва духът и буквата на закона?;-)

(сега ще каже „Като ви запухам и двамата...“:-) )

Анонимен каза...

Rainbow Plaza до хотел Greenville... Уеъ дъ хел ис май Maschinengewehr 42?

АнонименЪ

komitata каза...

Абе това е в самородния бизнес парк до Софияленд

Анонимен каза...

Благодаря за уточнението, но коментарът ми бе заради имената Rainbow Plaza и Greenville, които ме накараха да се запитам в коя точно част на света се е състояло празненството... А Maschinengewehr 42 или MG42 е основната картечница на Вермахта от втората половина на Втората световна война, отлично средство за разрешаване на породени от културния шок конфликти - 1200 до 1500 изстрела в минута. :-) Изкуших се да се пошегувам с нещо странично, извини ме за отклоняването на дискусията.

АнонименЪ

komitata каза...

Тежък кич е всичко там. А улица "Картечница" вече звучи носталгично-романтично ;-)

Анонимен каза...

Всъщност улицата се е наричала "Картечник". ;-) Днес носи името "Перун". Така е то, от "Картечник" къмто Rainbow Plaza и Greenville...

АнонименЪ

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)