петък, ноември 14, 2008

Дайте акъл – търся си GPS

А

Антония беше подхваланала интересна тема за това, как мъжете мразят да пазаруват – та се сетих какво искам да си подаря за Коледа и Нова година: Искам GPS устройство + карти към него.

Още малко изисквания:

1. Да е подходящо за кола (екранът да не е дребен) – ако има и режим „пешеходец“ би било добре, но свойството „за кола“ е с приотитет

2. Не е нужно да е „компютър“, или с други думи не знам дали искам други функции освен GPS – ако имате бележки по въпроса, казвайте

3. Да има карти на България, Балканите (+цяла Турция + адреси в Истанбул), Европа. Тестов маршрут за Българската карта ще бъде: село Несла – местност Фетинци (или Фетенци – пишат я по двата начина понякога)

4. Цената да е разумна (не е задължително да е евтина)

Хора! Дайте акъл!

8 коментара:

atanas yanev каза...

Garmin nuvi 215w си взех преди седмица - наложи се спешно да пътувам до Румъния.

Страхотна играчка, дойде с карта на България, купих си отделно за цяла европа за 60 лева (може и сам човек, но не ми се занимаваше ;)).

Плюсове:
- голям екран
- приемлива цена (460 лева от техномаркет)
- bluetooth (със спийкър и микрофон, с телефона ми се разбират прекрасно и когато карам е наистина много удобно)
- готин софтуер (показва ти какви ли не неща - близки кръчми, АТМ, музей - всичко, за което може да се сети човек)
- страшно детайлна карта (дори) на България, търсене по адрес и разни такива неща, до сега не ме е вкарвал в задънена, а го тествах първите 1-2 дни
- дълъг живот на батерията (около 5 часа при 20% осветеност на екрана, което е абсолютно достатъчно)

Минуси за сега не съм видял,
и аз бях абсолютно бос в тези неща :)

Ако имате някакви въпроси за играчката може да ми драснете на atanas@ayanev.com :)

Димитър каза...

Аз имам Garmin nuvi 760 с карта на Европа и слот за памет - около 750 лева е, екранът е 3.5 инча, има bluetooth, FM transmitter, медия плейър, режим "пешеходец" - тестван в Париж, кирилизиран, с гласово насочване на български. Картата на България е доста подробна (има и off-road покритие) с 2 години включено обновяване. Мисля, че за Турция лесно ще намериш карти. Преди месец пропътувах маршрута София-Москва през Сърбия, Унгария, Словакия, Полша, Литва и Латвия само с помощта на тази навигатор.

Стойчо каза...

Това с обновяването как става? Абонамент? или другояче?

Ако има офроуд покритие – дали ще хване Фетинци? Там е точно офроуд (т.е.кола минава, но все пак са земни пътища, по които веднъж годишно минава един булдозер да ги изравни)
За село Несла и за адресите в Истанбул – съвсем сериозно ми трябват. Карти за Турция (а и за други страни) откъде могат да се вземат, а и как стои въпросът с тяхната актуализация?

И нещо друго едни карти съвместими ли са с други устройства?
Картите могат ли да се деиснталират и реинсталират после? (ако примерно съм в Италия, няма много смисъл от карта на Турция да речем – но в друг случай ще е обратното и ще трябва да се сменят предполагам)

Благодаря на всички за мненията!

Димитър каза...

За българската карта при регистрация ти пращат линк за обновяване. Честно казано, не съм тествал офроуд покритието, защото колата ми не го позволява :), но иначе картата на България е доста подробна. Мисля, че на garmin.bg има повече подробности. Иначе устройството идва с карта на Европа и всякакви други карти са на SD носител (има си слот). Могат да се сменят в зависимост от това коя ти трябва.

Георги Неделчев каза...

Аз също използвам Garmin, 660, и го препоръчвам на всеки. Много е удобно това, че има mp3-плеър и bluetooth - съветвам те да не се лишаваш от тези две екстри. Оскъпяват всеки модел с около 300 лева. Те ще ти позволят да слушаш музика от това устройство и да приемаш телефонните си разговори чрез него (излиза ти на екрана кой те търси, натискаш го, музиката спира и започваш да говориш, слушайки го на тонколоните си) - за мен една незаменима екстра по време на дълъг път.
Колкото до картите - ъпдейтването е малко сложно, но компютърно грамотен човек се справя без проблем.
В момента моят модел 660 струва около 600 лева. Преди година го купих за 1000. Предполагам, че много по-евтин от това няма да стане.

Анонимен каза...

А как се връзва към колоните на колата ? Трябва ли да бъде на твърда връзка и къде го монтират ?

Анонимен каза...

А ето тук > http://www.gps-garmin.hit.bg продават карти за GPS навигации Гармин на конкурентни цени много съм доволен от тях.

Анонимен каза...

Погледнете този сайт http://www.pazaruvaj.com/gps-navigacija-c3548/ и 100% ще откриете GPS-a който ви е нужен на достъпна цена!
Valia

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)