събота, ноември 29, 2008

Време е да се маскираме, време е да се костюмираме...

Тъй като Сергей и "Сергей" се опитват да събудят носталгията ми по комунизма, ето ме - срам не срам, ще си призная — изпитвам носталгия по някои неща от времето на комунизма, като това:




Тогава си мислех че песента има повече думи, но моите приятели не ги знаят и затова я пеят така, но се оказва, че са си пеели съвсем правилно ;-)

Гледах шоуто в невръстна детска възраст, така че не разбирах всички майтапи, но наистина е нещо уникално и ако имате възможност, гледайте го.

Ето, Сергей, ето, "Сергей", шоуто ми остана в сърцето. Да, забравих да благодаря и на "Димитър".

Благодаря за шоуто.

PS. Който ми припомни българския превод на втората песничка, ще му издам бон на стойност една бира, който може да осребри при мен.



Ех, спомени, спомени. Имаше и хубави неща по времето на комунизма.

От шоуто останаха и вечните прякори Фози и Гонзо.

Искам "Сергей", Сергей и "Димитър" да върнат "Мъпет шоу", ако толкова държат да ни връщат в миналото ;-) И Бербатов да гостува на Кермит.

Благодаря на Жоро, че ме подсети.

13 коментара:

Аспарух К. каза...

Текста на ингилизки:
http://kids.niehs.nih.gov/lyrics/muppets.htm

Ангел Грънчаров каза...

Толкова трогателно, ще се разплача даже! :-)

Как да разбирам, "Мъпет-ите", "Пико пантерата" и пр. наистина ли са направени от... комунистите?!

Питам само... невежествен съм по този въпрос...

Ангел Грънчаров каза...

Пинко де..

komitata каза...

Има и лека ирония, де ;-)

Анонимен каза...

@А.Грънчаров - Невежествен си по този и по много други въпроси!
Което хич не ти пречи да спамиш наред из блоговете.
И в твоите два също!

Ангел Грънчаров каза...

Долових иронията, затова и се опитах да я продължа... Кеворкян беше идол по едно време не само на "социнтелЕгенцията", ами дори и на децата, за които пускаше "Пинко", и които, вижда се, вечно ще го обичат за тая работа. Той на тази основа по-късно превърна "Всяка неделя" в "ковачница на кадри" на нововъзникващата опозиция, два три пъти да покани някой, и ето ти, че си имаме нов лидер от общонационално значение...

Сега като се замисля, не мога да не се възхитя на проницателността на ченгетата от ДС, виждате ли как перспективно са действали?

Ако нещо хубаво е имало по време на комунизма у нас, то това е била най-вече ДС, железният юмрук на партията!

Atanas Boev каза...

С риск да убия всичко детско в теб, Комита, Mah na mah na е оригинално музиката към един еротичен филм (Швеция, ад и рай), по специално от една велика сцена в сауната. Мана мана...

komitata каза...

Ти уби всичко детско в мен ;-)

smiling каза...

Коце, Коце, къде назад във времето ме върна! Благодаря за поздравчето. Иначе ... то за Димитър се знаеше, т.е. за всеки около БНТ се предполагаше, нали така?

komitata каза...

Хехе, Жустин. Ти не помниш ли превода на песничката..

"Време е да се костюмираме, време е да се маскираме, време е да започнем
Кукленото шоу!" Май имаше и още думи?

климент каза...

Доколкото си спомням, българските думи не ги пееха, а ги изговаряха на фона на песничката:

"Нека свирят, нека пеят,
нека куклите се смеят,
нека всички да запеем
в кукленото шоу!"

Защо други важни неща не останаха толкова дълго в гравата ми! ;)

А Атанас Боев наистина уби всичко детско в нас! :)

komitata каза...

Клименте, печелиш бон в размер на една бира, осребряван при мен ;-)

климент каза...

Приемам! :)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)