вторник, ноември 04, 2008

Отмина награждаването на БГ Сайт 2008

Неуморните организатори от ABC Design


Тази вечер беше церемонията по награждаването на БГ Сайт 2008г. Това беше една от най-непринудените и весели церемонии в историята на конкурса. За съжаление, тотално се спекох щом се наложи да връча наградата на доц. Нели Огнянова. Причината изглежда беше това, че ме обявиха като един от авторите на abv.bg, а аз с този сайт нямам нищо общо вече 8 години и първата мисъл в главата ми щом излязох на трибуната, беше да критикувам това твърдение... и това беше и последната ми мисъл. За поне минута ;-)

Както и да е — 5 минути срам, цяла година жури. Как бяха гласувани специалните награди на журито може да се проследи тук (всичко е заснето с видеокамери).

По-нататък ще ви разкажа повече.

7 коментара:

Nick Angelow каза...

Ахм, мога ли да ти издърпам лееекичко ушите, а?

Доколкото си спомням, Нели Огнянова вече е професор :). Недей така да я разжалващ с лека ръка, не го е заслужила с нищо.

komitata каза...

Знаеш ли, че точно преди година направих обратната грешка и я направих професор. Тогава ми направиха забележка.Този път специално разпитвах дали е доцент и всички, които питах казаха - да, доцент е. ;-), включително хора преподаващи в НБУ (да не им казвам сега имената)

Стойчо каза...

А филмче със самото награждаване?

Nick Angelow каза...

Тогава извинявай за забележката. Явно съм се подвел от грешката ти миналата година :(
Извинявай още веднъж.

komitata каза...

Ха, не го възприемай като критика. Просто и аз не знам и затова разпитвам.

Жюстин каза...

Коце, благодаря за цялата подкрепа пак!
Вината за абевето в обявяването ти е моя и я поемам накуп цялата. Съжалявам, че сме те смутили с това.
За Нели искрено се радвам, че имахме пълен консенсус, че е за награда - заслужава много повече.
Отново благодаря!

komitata каза...

Жустин, всичко беше супер, мислим за догодина.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)