четвъртък, октомври 09, 2008

Кого изненада Иво Инджев?

Някои хора ми пращат линкове към "разкриването" на Иво Инджев, други ме питат как се чувствам, когато моят "идол" бил разобличен. Първо, Иво Инджев, въпреки че е единствения бг журналист с адекватна позиция към случващото се в Русия и един от малкото адекватни към сегашната политическа ситуация в България, не ми е идол. Второ, това е стара новина.

По време на последните кметски избори, самият Инджев разказа това в жълтата преса. Тогава не предизвика абсолютно никаква реакция. Сега какво се е променило?

Поддържам Иво Инджев, защото май досега е от хората, които се броят на пръстите НА ЕДНАТА РЪКА, които си признаха съпричастност към службите ПРЕДИ ДА МУ ОТВОРЯТ ДОСИЕТО. Преди, след... нали правите разлика?

8 коментара:

BV каза...

Абе стига сте ги оправдавали. В други посткомунистически страни последствията за бившите агенти на ДС са доста по-сурови. В тая лайняна държава нищо не е наред.

Анонимен каза...

iznenadata e che njama zakon za lustracija v bg.

dzver каза...

мен ме изненада. не знаех, че се е саморазкрил, не съм му чак такъв фен.

Господин И каза...

Комитата има предвид мен с приказката за "идола", но тя беше по-скоро шеговита - съжалявам, ако съм го обидил.

Комитата знае добре какво е мнението ми за Иво Инджев (от преди да знам, че е бил сътрудник на ДС). И то не само поради факта, че критикува БСП и Първанов. Не харесвам повечето му позиции - намирам ги за изсмукани от пръстите, въпреки това че са основани на валидни аргументи.

Позицията му за Русия е крайна, а аз не обичам никакви крайни позиции (независимо дали са про или анти).

Колкото до старата история с изгонването му от бТВ. Самият начин, по който беше представил "слуха" за Първанов (дори и верен) си миришеше на непрофесионализъм и лично отношение към Първанов. Журналистите са хора и имат право на лично отношение разбира се, но не и в работата си според мен...

komitata каза...

изгонването на иво инджев от бтв може да е оправдано ако всички журналисти, които цитират слухове в ефир и обясняват, че са слухове, биват моментално изгонени от медиите им, но това не е така, както знаеш. в случая такава безкомпромисна принципност беше упражнена само върху инджев.

Търновец каза...

Мда ... щом Иво Инджев беше изгонен за нещо такова, какво прави Бареков толкова години там не ми е ясно ;)

Анонимен каза...

Sviri na duhovi muzikalni instrumenti

BV каза...

Ама какво общо има сега изгонването му? Един агент изгони друг агент...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)