понеделник, август 04, 2008

Стига за политика, да поговорим за поезия:-)

Срам ме е, много ме е срам...

Вчера трябваше да посрещам една роднина на летището. Тръгвам с колата и пред кварталния супермаркет на тротоара гледам едно чудно хубаво, чернокосо момиче на около 20-22 години, с червена рокля до към коленете, и великолепни крака – ама наистина великолепни (като асансьори към Ада).
Полите на роклята, съвсем като по реклама за епилатори, лекичко помръдват по краката ѝ (ама крака та дрънкат!).
Долната снимка горе-долу ви показва какво видях за половин секунда, като съм с пълното съзнание, че илюстрацията не е точна (това на снимката е Кристина Агилера, а момичето, което видях, не само че беше чернокосо, но беше и много по-млада и много по красива), но като илюстрация за роклята става:


Нещо такова, но 1000 пъти по-красиво видях вчера в махалата

А сега познайте, защо ви разказвам това? Защото адски ме е срам от мисълта, която ми мина през главата, като видях момичето...

Каква е нормалната мисъл, когато човек види нещо такова на живо? „Жестока мадама“ или „Ебаси мамата“ или „Е, сега ще направя катастрофа!“ (все пак карах колата в този момент) или „Ще се гръмна“ ... „Велика е!“ ... „ Искам да съм отличник!“... и т.н.

Каква беше моята мисъл в действителност? Адски ме е срам да си призная, но си помислих – „тази ползва епилатор“ :(
Отврат...



С този пост искам да направя няколко неща:
1. Да се извиня на това момиче, че съм имал такава гнусна мисъл по неин адрес.
2. Да кажа на всички жени: не позволявайте на производителите на епилатори, дамски превръзки и прочее женски тайни да издават тайните ви. Жените са хубавото в живота – нека остане такова
3. Барак Обама ще ни разгони фамилията на европейците


22 коментара:

komitata каза...

Стойче, 99,99% от хубавите крака които виждаш на улицата ползват епилатор.

Ако не ползваха щеше да гледаш неандерталското шоу "Чехия 92-ра"

Стойчо каза...

Много ясно, но точно в това е проблемът: „много ясно“

komitata каза...

Обработен си от рекламите за епилатори, какво толкова. Всички тези неща си си ги помислил но подсъзнателно, аз да те успокоя ;-)

Стойчо каза...

Хм, помислих си ги много даже съзнателно, след като стигнах до летището. Опасявам се, че точно първата, подсъзнателната ми мисъл беше за епилатора и чак по-късно ми минаха другите мисли.
А трябваше да е обратното, нали;-)

Страхувам се, че си прав, че съм обработен от рекламите ... :(

M каза...

Ех, какво ми припомнихте:))) Това за епилатора е толкова невинно и дори сладко - идея си нямате какво си мислят в такива ситуации някои перничани lol:) Бих цитирала, но ще разваля поетичния дух на статията:)

Стойчо каза...

Че цитирай де – нали за това е дискусията:-)

Вени Г. каза...

Това за Обама в какъв смисъл?

Стойчо каза...

В сериозен

KeitR каза...

Поздравления.Много се посмях . С удоволствие Ви четях и ще продължа да посещавам блага Ви .Успех

рико каза...

Красиво.

Стойчо каза...

Хм, очаквах критични коментари...верно, нещо съм се побъркАл

Zoya каза...

З:
Мъжете...не се заблуждавайте, че хубавите гладки крака идват от епилация...такава копринена гладкост може да се постигне само след редовно посещение на козметик. Редовност, грижа за кожата и много внимание към самата себе си...блазе им на тези жени..и им благодаря, че ги има..

komitata каза...

и аз не искам да ви знам тайните. давайте само готовия продукт ;-)

M каза...

Стойчо, като си рекъл, ще цитирам. После, ако прецениш, трий ми цитата:) Някои хора може да не издържат на бруталността на следното автентично пернишко изказване.
Да си представим описаната от теб ситуация, но на твое място е един член на пернишкото „отворено общество“, който по същия прехласнат начин съзерцава мадамата, докато наум не му идва следната мисъл:
„И като си помисуиш, че и тая сЕре гОвна...“

komitata каза...

пернишкият общественик с шокова автотерапия се опитва да заличи the perceived status discrepancy чрез автосугестия ;-)

Стойчо каза...

Съгласен съм с Комитата – не искам да знам как се получава:-)

Stel' каза...

и мен ме е "срам, много ме е срам", но се изкушавам да допълня непоетичния привкус, привнесен насам от М (и тя жена, хъх:)

Преди да прочета коментарите, това "... тази ползва епилатор" ме наведе на мисълта, че си бил всъщност разочарован.
Като жена (т.е. бидейки запозната със задкулисните дейности, свързани с "готовия продукт") веднага реших, че си бил впечатлен от червените точки, онази типична за след епилаторна епилация настръхнала-like кожа и -разбира се- нЕкои образци на миниатюрни локални огнища на възпаление поради подкожно растящи... е да де.

След коментарите си коригирах впечатлението и естествено бях очарована от двойното мъжко изявление в смисъл "стискам очи и не ща да знам как става"
Не можех да не пусна тия хууубави документални подробности горе за баланс ;) и за потвърждение от споменатото от М- хубаво нещо с епилатор не се постига.
Съжалявам за причиненото ви страдание, но пък се надявам то да бъде компенсирано от благодарни съпруги, които няма да получат поредният най-съвършен епилатор за подарък
вместо това, информирам ви за Recommended best practice- безотчетни месечни суми за козметик и... ще се наслаждавате само на "готовия продукт".
Ако някому се видят солени, ето две истории, с които да преодолява миговете на финансово страдание

[Разказано ми]
Някъде през 80-те... Съпругът на една другарка, активен член на Партията, разбира някакси, че гладките крайници на съпругата му се дължат на редовно посещение при козметик. Позор за члена на партията, какви били тия упадъчни капиталистически практики и прочие.
Другарката била умна жена и вместо да се въвлече в соц-адаптация на латино сериал, просто прекратила процедурите по епилация. След около 2 месеца, другарят -след известно хъмкане и мънкане- направил изказване в духа на "таквоз, би ли... " и оттогава другарката продължила да си ходи на козметик с активното насърчение на другаря.

[преживяно]
В някоя си фирма, някога си, пристига една от първите партиди електрически епилатори в България. Част от тях са пратени в един от складовете на фирмата; съответната администрация, в която съм насадена и аз, е етаж над склада.
Лято, прозорците и на офиса ми, и на склада, са отворени. Следобед, тегаво слънце, ленива тишина наоколо
Див рев я разцепва... - би послужил идеално за озвучаване на някоя от сцените, в които Ханибал извършва някои от садистично спокойните си експерименти.
Ревът идва откъм отворения прозорец на склада, и като си знаем как е подреден той, хукваме с идеята да измъкнем поне някой крайник цял откъм премазаната от нещо жертва (в това, че има жертва, крясъкът не оставя никакво съмнение)
Намираме шефът на склада- як, едър, млад мъж- "приклещен" от едно мъничко безобидно уредче...- епилаторът.
Скучал човекът, любопитно му било как я правят жените тая работа епилирането, и - бидейки насаме с куп епилатори- опитал на кожата на ръката си...
Едно на ръка, че е мъж (тук дискриминирам неприкрито), второ- че си е класически балканец по критерий "окосмяване всъде", и трето- леле, как боли на ръката, дори и обстоятелства първо и второ да липсват...
... Въпросната случка бе май една от повратните точки в живота му- точно като в американска "книжка за самопомощ" или като психологически еквивалент на случващото се в шоуто "пълна промяна" (ако бъркам името, моля за извинение, аз ТВ гледам с част от гърба, дясното си рамо, 1/4 от дясното ухо и пак толкова от дясното око)
Както и да е... нали би било прекрасно, ако всеки мъж стигне до това, без да се налага да преживява усещането, че е хванат в болезнен капан от едно от тия малки подли нещица

С поздрав към мъжете, които обръщат внимание :) и на жените, които си печелят парите сами и не се налага да притесняват мъжете ("си") с такива подробности
(последното е важно... `щото редовно ме мОтат разни продавачки с изрязване на етикетите с цени от покупките ми- с обяснението да не видел мъж ми... и нататък в диалога се изяснява, че това е практика, инициирана от клиентките.... леле! Но с това вече влизам в друга тема... така че- спирачка!)

А каза...

обикновено крака, епилирани с епилатор не са ТОЛКОВА гладки и ако пуснеш копринена кърпичка по тях, тя НЯМА да се плъзне така, както често гледаме по рекламите... Стойчо, момичето сигурно изобщо не ползва епилатор, а си е правило кола маска, за да постигне този ефект. ;)

Анонимен каза...

"...такава копринена гладкост може да се постигне само след редовно посещение на козметик. "

не искам да ви разочаровам, обаче да знаете, че по света има генотипи с копринена кожа и без козметик ;)

Stel' каза...

:) не разочароваш..., напротив. Следващата стъпка ще да е "бодро подръка (или крак) с генните инженери" вместо с козметичките
Ей тва ги чака баш тия гени, дето са отговорни (виновни) да никнат тие пущини, дето укриват къде (инак) копринена, къде не дотам копринена кожа

Впрочем коментарът ти малко заплашва да направим завой към уточняване на това дали липсата на плетки и жилетки по кожата гарантира качеството на самата кожа като кожа и разни подобни...
Вместо да измъчим още почитателите на нежната (аполитична) поетичност, предпочитам аз поне да приключа с това: "Хвала на таквизи генотипи" :)
И евала на таз` квартална девойка, как само разлая кучетата... (не уточнявам рода, да не се обиди някоя колежка по пол)

Ако се изкуша пак да мина оттук, обещавам разклоненията ми да са само лирични... копринени

Анонимен каза...

Следващата стъпка ще да е "бодро подръка (или крак) с генните инженери"

нема са плашиш, вие сте у европа. както забраниха генетично-такованите картофи, така ще забранят и генетично такованата кожа ;)

Stel' каза...

(нежно, щот` обещах;)

нЕ са плаша...- ш`одим у Африка тогаз...
а в Европа ще (си:) идваме само да си веем копринените leg-shaped "кърпички" като един нежен контраст на supernatural-обраслото EU семейство

... Само да не вземат и Африка да я таковат у Европата...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)