неделя, август 03, 2008

Новият Батман

"Черният Рицар" е новият Батман. Според мен това е най-добрият Батман досега. Е може би след първия Батман с Майкъл Кийтън и Джак Никълсън, или след "Батман завинаги" с Томи Ли Джоунс, Вал Килмър и Джим Кери. Тия трите са най-добрите. Сега, кой е най-най добър и кой не толкова е въпрос на допълнителен размисъл.

Предимства: Невероятни ефекти, невероятни сцени (сцената в тунела е пълна класика), отлична игра на Джокъра (определено различен от чичо Джак, но пак страхотен), новият батмобил и бат-мотоцикъла.

С този филм Хийт Леджър определено минава на ново ниво в кариерата си. За съжаление тя приключи преждевременно.

Недостатъци: Нямаше нужда да тъпчат два филма в един. Спокойно можеха да направят два филма. Но това е бял кахър.

Плашещо: Готъм сити вече съвсем заприличва на България.

Фенове на супергероя с ушичките, не пропускайте!



7 коментара:

vpetkov каза...

когато отиваш да гелдаш батман, очакваш мрачна атмосфера, мрачни и нощтни сцени и хепи енд. очакваш тим бъртън.

в този батман готъм сити не беше мрачен. мацката беше смотана. батмобила вече не е секси (освен ако не харесваш хамър)

иначе, крисчън бейл е готин батман. а хийт леджър - готин жокер, различен от джак никълсън, но готин. образът на жокера този път беше по-интелигентен, но все същия побъркан маниак.

краят беше смотан. това с вдуличника.. арнолд шварценегер в терминатора, когато половината му физиономия липсваше, беше по реалистичен.

филм, който не бих гледал трети път..

komitata каза...

Склонен съм да се съглася за мрачната атмосфера, мацката не беше секси (наистина жалко!), батмобила ме кефи обаче (падам си по джипки), краят беше глупав. Това също.
Аз бих издържал и трети път. Че и повече. ;-)

hitrata_lisi4ka каза...

На мен филма ми хареса.Някой да е казал,че филма е правен заради ефектите, колите или жените(не коментирам нормално изкуствени бяха.)Хората казват,че във филма се прелива границата между добро и зло....еми преля....границата де.Добрият стана лош(кофти грим ама какво толкова, показват ни, че и най-добрите хора имат ужасна и черна страна), Жокера е психопат.Хийт Леджър се справи много добре.А Батман....кой е казал,че той е добър герой, всичко зависи от ситуацията.
Филма беше готин,или може би съм се повредила?!

komitata каза...

лисичке, ние тук говорим не дали е бил добър филма, а колко ;-) филмът е страхотен, както ида го погледнем

hitrata_lisi4ka каза...

За мен филма беше много повече от кино версия на комикс.Така де откривам си някакви замисли, които ми влияят понякакви начини.
Колко ли?Много, ама наистина много.От доста време не съм гледала филм, който да ми въздейства така.

Анонимен каза...

3 4аса за филм са ми много...но този не само 4е го издаржах ,но съм го гледала 7-8 пати...просто няма гре6ка ( като изклю4им мацката мисля ,4е на никои не му е симпати4на никав 4ар)

Анонимен каза...

Филма е невероятен само по 1 причина Хийт Леджър... Гледам го вече за 5 път като след 3тото гледане превъртам само когато се появява жокера... просто играта е гениална !!!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)