четвъртък, юли 03, 2008

Зов за софтуерна помощ

Скъпи приятели и читатели. От три дена не мога да ползвам ICQ, поради корпоративната война, която се води между icq.com и pidgin.

Използвам Ubuntu 7.10 - the Gutsy Gibbon, 32 битова версия.

Всички опити да си сваля сам сорсовете на pidgin-а и да си ги прекомпилирам резултираха в неуспех. Същевременно е възможно да съм си понамазал dependencies със всевъзможни версии на библиотеки и прочее.

Много ще съм благодарен на човека, който ми изпрати линк за даунлоуд на .deb пакети на версия 2.4.3. на пиджина или пък ми ги прати по мейла на komitata@gmail.com а също и ми прати инструкции как да се освободя от полуинсталираните версии досега, за да започна на чисто (по възможност чрез синаптика).

Не съм програмист и нещата които ме инструктирате да пиша като root нямам идея защо ги пиша. Така че моля ви умерено използвайте този метод. Аз .deb-овете си ги инсталирам през графичния интерфейс за секунди.

Благодаря за вниманието.

PS. Преинсталирах и се оправи. Благодаря на тези, които са имали желание да помогнат.

5 коментара:

таската каза...

Кой е той язик, чоече...
Deb от д'еба ли иде? :)

komitata каза...

днес точно от там идва ;-)

Dimitrius каза...

Относно проблемите на ICQ, погледни този URL:

http://www.opennet.ru/opennews/art.shtml?num=16768

На руски е , но предплагам няма да има проблеми с превода ;-)

Им връзки към .деб файлове.

сънчо каза...

на мен пиджина ми изрева днес, но вече имаше ъпдейт и след преинсталациия се оправи. на маемо-то (нокия n810) обаче още не върви. мисля вече е крайно време да го заебавам този протокол... макар че имам сигурно 300 човека в листата. АОЛ каквото са хванали са осрали - нетскейп, айсикю, в момента усилено осират уинамп. аз вече моля всичките си приятели да слагат gtalk. по умните от тях са с пиджин и не усещат разликата.

komitata каза...

аха и аз замислям миграция че сега се сещам през годините колко пъти ми са се случвали такива простотии и то още от времето когато не беше шега работа да си мигрираш контакт листа

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)