понеделник, юли 07, 2008

Двойна звезда: Лексикон

Двойна звезда: Лексикон

Комитата, нали е човек с разностранни интереси, та е отворил още един блог: Двойна звезда И вътре е сложил Лексикон, на който аз, поддавайки се на натиска, отговарям тук и сега:


Какво е твоето най-ценно притежание и защо?

Ценните ми неща, които НЕ притежавам спят в леглото ми. А ценното, което притежавам се намира под плешивината на темето ми и между ушите ми

На моето нощно шкафче винаги има ...

Нямам нощно шкафче, но до леглото е пълно с книжки с приказки

В хладилника винаги имам ...

Лед

Ако някой надзърне в гардероба ми, ще намери ...

Куфар с 5 минутна готовност за заминаване

Любимият ми спомен от ваканция или почивка е...

Щерка ми се запознава с едни германчета на плажа и си общуват като че ли се познават от години – всеки говори своя си език и се разбират чудесно

Ако имаш три последни желания, какви са те и защо?

Сериозна работа, трябват ми още данни за мислене, напр. след като са последни: след тези желания ритам камбаната или просто изчерпвам квотата си от желания, но все пак продължавам с дишането и другите дейности?

Ако умреш и трябва да се върнеш отново на този свят, като какво/кого ще се върнеш и защо?

Трябва или мога?

Каква е любимата ти храна на улицата?

Има едни пържени картофки на гара Север... (във Виена ;-)

Ако трябва да дадеш съвет на някой по-млад от тебе, съветът е...

Дали ще ме чуе?

На кого се ядосваш най-много?

На най-ценните ми неща (виж горе)

Какво те движи напред?

Може би някой ден ще направя околосветско пътешествие...

Кой малък грях ти носи голямо удоволствие?

Заглеждам мадамите с кеф – пък съм женски татко и трябва да се сдържам все пак

Мантрата, в която живееш е ...

Нито едно усилие не е отишло напразно (не знам дали е мантра, но ми върши работа)

Качеството, на което се възхищавам у другите е...

Благородството

Най-важният човек за мен винаги ми казва...

Винаги казва различни неща

Слушаш ли го?

Очевидно, иначе щеше да повтаря едно и също;-)

Кой си ти?

Горе в главата пише;-) и в подписа долу:-)


Няма коментари:

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)