вторник, юли 15, 2008

60 години четене

За колко време можете да прочетете 3360 книги? Ако на седмица четете по една, ще ви отнеме около 65 години.

Колко място заемат 3360 книги?
Ако една книга е дебела 4 см, то 3360 книги биха заели една библиотека, дълга 12 метра и висока 10 рафта. (около 3 метра)

Имаше време, когато разсъждавах дали Интернет е подходящо място за златотърсачи. Т.е. място, където ако посетиш ЗЛАТНАТА СТРАНИЦА ще станеш богат, само с едно отваряне.

Мисля че открих златната страница, само че богатството и не се измерва в пари. А в книги.

По-бързите от вас са се усетили вече, че говоря за богаство от книги.

Съществува торент, който съдържа 3360 тома философска, социологическа, психологическа, инженерна, математическа, художествена и друга литература. За да свалите всичко ви трябват около 30 гигабайта, а за да го прочетете, знаете колко.

Торентът и списъкът с книгите са ето тук.

3 коментара:

Atanas Boev каза...

Напомня ми на това
http://home.comcast.net/~netaylor1/philipward500.htm

Всъщност, мен от подобна идея малко ме побиват тръпки. Един вид имаш план за 50 години четене, и като го изпълниш... разбираш че животът е кратък.
Всъщност, от всякакъв житейски план ме побиват тръпки. Разбирам, че съм смъртен. И че не мога да прочета всички хубави книги. А, кой му пука за всички хубави книги, това че съм смъртен е по-страшното:)

Smiling каза...

някак си съм сългасна а Атанас Боев.

komitata каза...

Свалете си някоя от книгите ако ви харесва. Торентите май могат да се свалят по файлове.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)