сряда, юни 18, 2008

Моят идеален свят

Гонзо ме включи в приятната пирамидална схема на Жустин. Отзовавам се.

В идеалния свят на Комитата:
1. Разпространителите на книги ме преследват денонощно, за да измъкнат от мен повече бройки от книгите, които издавам и тиражът все не им стига.
2. Щом седна пред компютъра през лятото, навън вали, щом стана — грейва слънце между бели облачета...
3. Всички живеят в бели къщички с червени керемиди, големи веранди и огромни градини. Докато залезът оцветява стените на къщите в червено, в градините се въртят барбекюта, по уредбите се чува класическа музика, а децата тихо играят на шах.
4. Общинските чиновници, кметът и местните депутати обикалят от врата на врата да питат може ли да услужат с още нещо, а изборите току-що отминаха.
5. Щом спра компютъра, чувам само шума на дърветата, птичките и прибоя на океана. ;-)
6. Хората са позитивни, трудолюбиви и инициативни. И аз включително.

И щях да забравя —

7. В идеалната вечер правя любов на "Кашмир" на Цепелин.

Прехвърлям топката на Blondie, Peb, Roxy и Marfi



(ембеднал съм ви клипчето, ако не го виждате в четеца)

13 коментара:

Анонимен каза...

... и отма равапсатваха прасурси.

АнонименЪ

komitata каза...

а?

Гонзо каза...

Хахаха, ти ме застреля - "и децата тихичко играят шах" - сигурно съм събудил съседите с бурния ми смях.

Bukarski каза...

Идеален свет е да може да ја ебеш секоја девојка што ќе посакаш. Но, тогаш веројатно тоа ќе стане нормално, па да бидеш тинкач и да го тинкаш ќе биде кул.

Стойчо каза...

В идеалния свят няма компютри и мобилни телефони

komitata каза...

В идеалния свят, Стойчо, компютрите са бързи, интернета е светкавичен и имам кодеци и софтуер за всичко! А мобилния интернет е без пари ;-)

Хесапов каза...

Бих добавил и чаша хубаво уиски в ръката, когато не е заета с други дейности:)!
Освен това, след като изчукаш обектът на желанията си, двамата да се отдадете на изкуство в леглото, примерно уморени стихове или палави ескизи с молив, върху капакът на любимите шоколадови бонбони. Точно тогава идва времето на горе споменатата дъхава течност...

Peb каза...

Комита, дай малко F1. Къде и как искаш да ти отговорим? тук един по един, в публикация всички заедно?
бтв - твоят идеален свят е доста симпатичен :) но и малко егоистичен :) харесва ми

komitata каза...

ето моят wish list
отговорете във вашето блогче, един по един в един постинг или в повече ;-)

Peb каза...

сега ги събирам героите на моя блог :) Марфи и Блонди се отзоваха, чакаме Рокси :) а аз си чакам музата :)

Peb каза...

ЕТО НИ :) (clap) http://bnenova.blogspot.com/2008/06/ideal-world-as-blondes-think-of-it.html

Анонимен каза...

Haresva mi tvoja svjat!Haresvat mi polozitelnite utvurzdenia, zashtoto v sveta na drugite zelanite neshta zapochvat s oticanie na nastojashtite takiva:)

Анонимен каза...

Разбрах, защо толкова харесвам Букарски! Е, дано му се отвори и в тая област парашута. Албена

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)