понеделник, юни 16, 2008

Кучето, котката и цветето



Наскоро племенничката ми Дарина се сдоби с няколко къщи за кукли, строители за момичета (имало и такова нещо вече), и други играчки където все нещо строиш и подреждаш хората, мебели, животни и саксии по стаите и по градините...

Но всичките ни опити да и обясним, че кучето, котката и цветята трябва да стоят в двора на къщата, а не по стаите, пропаднаха.

"Не, не... котето стои в къщата, и кучето стои в къщата, и цветето стои в къщата"

Това очевидно и се струва напълно логично.

PS. Някой ме харесва. ;-)


5 коментара:

Стойчо каза...

Постарайте се поне да разбере, че млякото идва от кравата, а не от тъпите квадратни опаковки

komitata каза...

Е, аз съм 7-мият по ранг възпитаващ. Има шестима по-старши, да му мислят ;-)

Стойчо каза...

Е, знам, затова се обърнах към „вас“, а не към „теб“ или „Вас“ :-)
(пък и нали знаеш, че съм стратегически консултант;-)

Господин И каза...

Ама верно някой те харесва! :)

То и мен така де...

Blagun каза...

Хм, това ми прилича на една задача от ученическите години - как с една лодка да прекарам през реката вълк, овца и сено.
То се знае, котката си е в стаята, песът и буренът - навън, иначе някой по веригата дава фира.

Стойчо, вече силно се съмнявам, че всичкото мляко иде от крави, лилави или не. Във всеки случай данонското мляко на баба съвсем успешно изкара 6 месеца в офисния хладилник, без да настъпят каквито и да е биологични процеси.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)