събота, май 31, 2008

Първият ми фен-мейл

Досега не бях получавал писма от фенове, но ето и това се случи. В мейла на Алекс се получи писмо от фен, който има послание и за издателя, не само за писателя:

Слушай пръдльо един, ти за кой се мислиш? Ти шо прайш, пуфкаш пред компютъра по цял ден и си мислиш днес — кой комплекс да си го лекуваш. Да ти кажам искрено, следя те чат-пат ама не редовно и стана некакъв авторитет при мене, почитах те, интересен си. Едно обикновено битолчанче с тежко детство, по-късно асимилирано скопянче с тежки комплекси, ама ай си викам — от прехода е. Може би, ако не беше такъв какъв що си, т.е таков, както тия що ги критикуваш, а с твоят талант щеше да бъдеш писател, ама това ти е битолски селянин.

Не си ходил във фитнес скоро, изглежда, аааа??? И не си шетал с пълни гърди по стъргалото:):) Някои скачат и не им се отваря парашутът, ама ти брат, не можеш да собериш храброст и да скокнеш. Заглавен си у едно време, т.е. в твоето време, кога си събирал комплекси се движиш в безвъздушното пространство. Ако ти е тежко, фани убий се. Или почни да се боцкаш във вената. И още един съвет от мене - два пъти те имам гледано по телевизията.....

Де бе, брат, молим те не излегувай вече, се резилиш!!! резилиш се!!! (Телевизия А1 в "Чуму" ти е върха на кариерата-изглеждаше като комплексирано, разглезено, полно со презрение детище) Туй то, не си ходил във фитнес салон, като малък, ами си пухтял у интернета по цело денонощие, и не те харесват женските, те разбирам аз.

И за край, поздрав до твоят приятел от бг — Комитата, демек. Интересен блог с по-широк спектър (повече на запад от спектъра — т.е. от Македония, бел. моя) за теми. Може да се разгледа или вместо клип с митинг от Кавадарци или от къде и да е от МК.

Ако е толку либерален и широко скроен, както се представя, да обърне повече внимание на СКАТ-тв, "Памет Българска" (начело с фашиста с 5 звезди Божидар Димитров), т.е шо дават на техната телевизия и прането на мозъци с евтин препарат (како нашият Биляна), който остава лекета в главите на най-младата популация в бг, която за разлика от по-старата е по-широко скроена - все пак с изключения (да не прекаляваме сега):) Патриотизъм значи (не търси чуждото, брани го своето - преведено за комитата, не гледай в чуждия двор, оправи си го твоя) И благодарност до него за рекламата на ГРАД КАВАДАРЦИ, заслужава една драпешка (ядене и пиене? не я знам тая дума) по кавадаречки:):). Питах се, от къде КОМИТАТА. (т.е. откъде ми идва прякора - бел. моя)

И ми текна - баба ти сигурно служела у четата на СЕР Яне Сандански на позиция двуцевка:):):) Сигурен съм. ::))

Коментаторът се извинява, ако некой се чувства обиден от коментарот, ама и аз съм обиден от блога, ама "кур ми е — двор ми е" (мак. поговорка), "гъзът — чаршия ми е ".

Почитам ви, вервам в това що го правите и аз се боря за същото кауза ( we are all children of this world) ама без сарказъм и подценяване, и без двуличност и цинизъм, защото когато ви читам, серка ме хваща от вас. Когато критикуваш, треба първо да почниш от себе да се огледаш. И айде поздрав и успехи у животот, оти пак серка ме фана::)):))::))::))

Fuck the world, I will make my own world.

Оригиналът е в блога на Алекс.

4 коментара:

Васил Колев каза...

:) Ти даже си му оправил правописа на тоя :)

Иначе - класически случай на troll, има го даже момента с "А вие що биете негрите" (там нещата за СКАТ). Не знам що изобщо му давате трибуна, нека да ходи да пише по стените на кенефа с лайна ...

(п.с. има ли нейде някакъв речник м/у български и македонски, аз в оригинала не схванах разни работи...)

komitata каза...

в македония има такъв речник, виждал съм го

Спас Колев каза...

Слаба работа, в сравнение с това, което аз съм чувал за себе си, но все отнякъде трябва да се започне. :)

А, и верно ли има македонски прах за пране Биляна? Убил се е за поп фолк реклама. :D

Стойчо каза...

Да не почнете да си ги мерите – кой по-тъпо писмо е получил;-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)