понеделник, април 28, 2008

Нещо лично

Така изглеждаше последната запазена играчка, която ми беше останала от детството.

Това е Вартбург 353, полицейска. И марката, и държавата производител вече не съществуват.

Фаровете и бурканът светят, има преден и заден ход, плюс кормило.

Като малък бях истински терминатор на играчките си. Всичко разглабях и чупех, за да видя "какво има вътре". Разбира се, по-късно станах инженер. Тая кола оцеля последна... Докато не беше дадена за заколение на племенницата ми без мое знание.

Аз не съм машина за внучета и имам неща от миналото си на които държа.

Ако някой иска много да ме зарадва, може да ми я купи от колекционерски сайт. Струва около 30 евро.

12 коментара:

пакздра каза...

komitata каза...
всеки ден оставям по една малка пластика (миризлива, кафява) в тоалетната чиния. имам достатъчно ум да не я обличам в бетон и желязо и да я просна всички да я гледат пред НДК.

Стойчо каза...

Важното е, че играчката е влязла в употреба – някой се е радвал, докато я е разпарчетосвал. А това е важно:-)

komitata каза...

на мен въобще не ми е важно кой я е разпарчетосвал.

Анонимен каза...

Бих ти я купил, но се опасявам, че след като я получа, ще си остане у нас :) Аз имах подобна пожарна като малък.

templar каза...

Разбирам те напълно. Дано това ти даде малко утеха:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222668

таската каза...

Напълно те разбирам...
Митичен автомобил. Предполагам, че е бил донесен с чувство за таинство от Гедерето след успешна, макар и в планетарен мащаб безсмислена командировка, защото таквиз неща по нашите магазини нямаше.
Имам смътен спомен, че имах полския му еквивалент - Полонез (най-доброто от полската автоиндустрия!) с подобно дистанционно, който нямам идея къде е, но съм убеден, че е в добро състояние. Някога ще изплува на повърхността, сигурен съм!

GaN каза...

Класика, класика :)

П.С. Как мога да се свържа с вас? Ще дадете ли някакъв e-mail, че не мога да намеря нито в блога, нито в профилите? Моят е gansblog [at] abv (dot) bg, ако решите директно да ми пишете.

Bukarski каза...

бато плачиш за варбург. отсекогаш знаев дека ссср ти е длабоко в срцето. =)

LOLITA каза...

Многу убава, е во ваква машина да возиш жена е кул :) Поздрави Беби

Дада ќе ти ја купи

Стойчо каза...

Буки, колата е от ГДР, не е от СССР:-)
Но съм съгласен, че СССР е дълбоко в сърцето му;-)

komitata каза...

като ви запухам с една голяма тояга ;-)

Анонимен каза...

Тия не ги харесвам, Комита! Виж някое БМВ - може! :)
Албена

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)